Ikm v.46 <3

Hei:HeartpinkJeg er 7-8 dpo. Føler jeg muligens har flere symptomer enn vanlig.. men dette er også første syklus etter diagnostisert pcos og oppstart med metformin :whacky011.. så vet ikke hvordan metformin påvirker vanlige pms symptomer . Og såklart har jeg ekstra håp nu(sikkert derfor jeg kjenner flere symptomer) :p har noen andre her erfaring med metformin?

Last edited:
Hei:HeartpinkJeg er 7-8 dpo. Føler jeg muligens har flere symptomer enn vanlig.. men dette er også første syklus etter diagnostisert pcos og oppstart med metformin :whacky011.. så vet ikke hvordan metformin påvirker vanlige pms symptomer . Og såklart har jeg ekstra håp nu(sikkert derfor jeg kjenner flere symptomer) :p har noen andre her erfaring med metformin?
Jeg har pcos og ble gravid etter oppstart med metformin:happy: var prøver i 5 år før jeg startet på det. Hadde også en runde med IVF som ble mislykket, og utallige hormonkurer som ikke fungerte. Skal nevnes at jeg må bruke dobbel dose Femar i tillegg for å få eggløsning.

Jeg har pcos og ble gravid etter oppstart med metformin:happy: var prøver i 5 år før jeg startet på det. Hadde også en runde med IVF som ble mislykket, og utallige hormonkurer som ikke fungerte. Skal nevnes at jeg må bruke dobbel dose Femar i tillegg for å få eggløsning.
Fint å høre at det gikk for deg tilslutt:Heartred Spent på om jeg må ha mer hjelp... men får ikke mer hjelp mener jeg legen sa før i januar(da har vi vært prøvere i et år) . Har ei datter på tre år fra før, men veide mindre når jeg ble gravid med henne

Fint å høre at det gikk for deg tilslutt:Heartred Spent på om jeg må ha mer hjelp... men får ikke mer hjelp mener jeg legen sa før i januar(da har vi vært prøvere i et år) . Har ei datter på tre år fra før, men veide mindre når jeg ble gravid med henne
Er vell slik at man må prøve ett år før utredning ja, med mindre du går til privat gyn. Eller alder tilsier mann ikke bør vente. Metformin kan hjelpe for å gå ned i vekt, i mitt tilfelle var ikke vekten noe problem. Jeg spiser 3 tab daglig :happy: men tenker det at om du har fått påvist pcos og fått metformin, er det neppe noe problem å få annen medisin for å få eggløsning. Det var det vertfall ikke for min del. Da lange sykluser og uteblitt eggløsning er utfordringen uten Femar :) håper metformin har gjort underverker hos deg, å du får to streker denne pp :happy:

Dagens test her.
Har ikke flere tidligtester, så ble en vanlig. Synes fortsatt jeg ser antydning til strek. Men streken burde vel blitt mer rosa for hver dag, og det blir den jo ikke. Så mulig det er en kjemisk.

Vedlegg

• 358CBF8A-7075-4313-8B64-79A6D8E4A7DA.jpeg
    358CBF8A-7075-4313-8B64-79A6D8E4A7DA.jpeg
    15,3 KB · Visninger: 167
Hei dere :) tok ny i går kveld, var ikke så mye sterkere enn på morgenen! men tok ny i dag! ser streken mye bedre, men ikke veldig sterk (legger ved bilde av den vanlig og demontert) siden jeg er farsdag så tok jeg en digital tidlig også! som viser +. Da blir det en del av gaven til mannen i dag.

Vedlegg

• B7DACBAC-9A65-4B41-B0C4-220A9766E8F7.jpeg
    B7DACBAC-9A65-4B41-B0C4-220A9766E8F7.jpeg
    20 KB · Visninger: 170
  • 51C19490-7B2D-4616-B9E2-CB5DDCCE8893.jpeg
    51C19490-7B2D-4616-B9E2-CB5DDCCE8893.jpeg
    16,7 KB · Visninger: 166
  • 61339D7E-714E-4B12-9D9C-935C0D122B46.jpeg
    61339D7E-714E-4B12-9D9C-935C0D122B46.jpeg
    68,6 KB · Visninger: 170
Dagens test her.
Har ikke flere tidligtester, så ble en vanlig. Synes fortsatt jeg ser antydning til strek. Men streken burde vel blitt mer rosa for hver dag, og det blir den jo ikke. Så mulig det er en kjemisk.

Har ikke helt troa her heller. Tok en blank rfsu-tidligtest, og nå blir det to travle dager, så får heller prøve igjen på tirsdag.

Hei dere :) tok ny i går kveld, var ikke så mye sterkere enn på morgenen! men tok ny i dag! ser streken mye bedre, men ikke veldig sterk (legger ved bilde av den vanlig og demontert) siden jeg er farsdag så tok jeg en digital tidlig også! som viser +. Da blir det en del av gaven til mannen i dag.

Gratulerer!

Så kjekt! Gratulerer!!:talk017

Gratulerer! :D

Ny tidligtest på morgenurin her i dag, og den var også blenda. Så nå får jeg bare vente og se om TR dukker opp i morgen.

Mannen jobber borte på ukedagene, slik at han kun er hjemme i helgene. Og neste El som treffer på helg er jo om ca. 3 mnd. Kjenner jeg blir litt deppa av tanken :(

Gratulerer, hvor mange dpo? :happy:

Gratulerer!! :):love7

Her ble det blenda idagog IKM imorgen. Så da trur jeg att jeg gir opp denne pp:n :(

Gratulerer, hvor mange dpo? :happy:

Takk! Jeg testet ikke etter eggløsning denne mnd og tempen har hoppet noe veldig (aldri gjort før) har tempet av og på siden 18, men hver dag nå siden februar i år. I følge appen jeg bruker til å logge temp er jeg 9dpo i dag. men ut ifra hvordan jeg kjenner kroppen og symptomer på EL så tipper jeg det er 10-11 dpo.

Gratulerer så mye :D Koselig gave å gi på selveste farsdagen :)

8 dpo i dag. Veldig svak strek på vanlig test innen tidsfristen. I går kom det etter en god stund, litt mindre tydelig. Prøvde med tidligtest rfsu i dag tidlig også, men ingen strek der hmmm. Spent på de neste dagene :D stor fallhøyde nå! Men sist jeg fikk svak strek var det ikke før 13 dpo med kjemisk hmmm. Krysser fingrene!!:woot:

Vedlegg

• 20201108_114415.jpg
    20201108_114415.jpg
    20,1 KB · Visninger: 144
Back
Topp