Ikm v.46 <3

Blenda idag og :( begynt å spotte og, så tr kjem nok i morgon eller på mandag vil eg tru..
Du da?
Ååh, så kjedelig :(
Har ikke testet i dag... Kjøpte rfsu, men det var visst ikke så bra det heller. Murrer fortsatt mye på venstre side.... men tr kommer nok snart her også :(

Ååh, så kjedelig :(
Har ikke testet i dag... Kjøpte rfsu, men det var visst ikke så bra det heller. Murrer fortsatt mye på venstre side.... men tr kommer nok snart her også :(
Får håpa det klaffar for oss i neste pp da :smiley-angelic001 blir i samme ikm gruppe da også :)
Hadde på følelsen at det ikkje klaffa denne gangen, sjølv om me la inn aksjer både før og på el dagen. Stressar kanskje for mykje med det.
Tenker å ta det litt som det kjem neste runde :)

Vi får håpe det :) Om tr ikke har kommet på mandag, så kjøper jeg en ny test, men hun kommer nok om jeg vil eller ei :smiley-angry016

Håper det klaffer for oss begge neste mnd da :)

Vi får håpe det :) Om tr ikke har kommet på mandag, så kjøper jeg en ny test, men hun kommer nok om jeg vil eller ei :smiley-angry016

Håper det klaffer for oss begge neste mnd da :)
Er fortsatt håp for deg da :) så håpar tr held seg unna :):nailbiting:

Uffja, håpar virkelig på det :) tek på med dessa prøveperiodane syns eg :wtf:

Vedlegg

• 36046782-EFAF-4439-8D92-38CE287CE30F.jpeg
    36046782-EFAF-4439-8D92-38CE287CE30F.jpeg
    41,5 KB · Visninger: 128
Ser da en litt lys strek der :) Har du flere tester sånn att du kan ta imorgen og?
Kan skygge vises i negativt format? Har kun rfsu, som noen mente var en dårlig test... Hvis jeg ikke får tr på mandag, så kjøper jeg ny og tar tirsdag morgen hehe.... Fortsatt lenge til.. Kjipt alt er stengt i morgen :(

Jeg er veldig spent på testingen i morgen, altså! Har dukket opp en kvise på haka, så jeg har mine tvil, egentlig.

Kan skygge vises i negativt format? Har kun rfsu, som noen mente var en dårlig test... Hvis jeg ikke får tr på mandag, så kjøper jeg ny og tar tirsdag morgen hehe.... Fortsatt lenge til.. Kjipt alt er stengt i morgen :(

Jeg synes rfsu sine er gode! Er den jeg skal ta i morgen.

Jeg er veldig spent på testingen i morgen, altså! Har dukket opp en kvise på haka, så jeg har mine tvil, egentlig.

Jeg synes rfsu sine er gode! Er den jeg skal ta i morgen.
Strimmel eller vanlig? Har den vanlige.... Gruer meg litt... Liker ikke det plastikk vinduet. Er tykt og ripete :(

Back
Topp