IKM uke 9

Hvordan ser grafen din ut nå som det endte i graviditet? :happy:
IMG_2808.png

Slik ser grafen ut til nå:Heartred

er forsåvidt fortsatt tidlig! :smiley-angelic001 :smiley-angelic001
Ja det er for så vidt sant, jeg bare er mentalt sliten nå. Håpet kommer og går, endrer seg time fra time. Er nok bare sliten av sorgen, etter begravelse og jeg kunne trengt denne oppturen nå - og ikke bare jeg men mannen min og datteren min så ønsker seg søsken så masse, i stede så tenner hun lys på en gravlund.

Rart hvor mye håp man legger i en kopp med urin og en plastpinne. Men man er jo ikke ute før TR kommer.

Takk for påminnelsen ❤️✨

Ja det er for så vidt sant, jeg bare er mentalt sliten nå. Håpet kommer og går, endrer seg time fra time. Er nok bare sliten av sorgen, etter begravelse og jeg kunne trengt denne oppturen nå - og ikke bare jeg men mannen min og datteren min så ønsker seg søsken så masse, i stede så tenner hun lys på en gravlund.

Rart hvor mye håp man legger i en kopp med urin og en plastpinne. Men man er jo ikke ute før TR kommer.

Takk for påminnelsen ❤️✨
Sender masse masse styrkeklemmer :Heartred :Heartred

Takk for påminnelsen ❤️✨
Du er knall god! :Heartred Du har virkelig stått i noe tøft, og samtidig lever i håpet - ikke rart du er sliten! Krysser alt for at lille spire sitter :smiley-angelic001 Alle «tegn» og magefølelse som går i bølgedaler forsterker jo bare håpet endå mer!

Back
Topp