MammaØnsket
Forelsket i forumet
Se der ja - nydelig!
Gratulerer så mye! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se der ja - nydelig!
Gratulerer så mye! 
Hvordan ser grafen din ut nå som det endte i graviditet?![]()

Sikkelig spennende! Når tenker du å teste?Takk som delerEr veldig spent på de neste dagene selv, hadde en del murring og stikk i magen i gå etterfulgt av en mikroskopisk blodflekk på papiret 8 DPO - mistenker og håper dette kan ha vært festeblødning. Og i dag hadde jeg ett ganske «høyt» hopp i temp.
Testet på morgenen i dag 8 DPO og da var den negativ. Men tester igjen hver morgen til IKM jeg altsåSikkelig spennende! Når tenker du å teste?

Ååå når jeg ble gravid og hadde skikkelig temp hopp testet jeg positivt på kvelden samme dagTestet på morgenen i dag 8 DPO og da var den negativ. Men tester igjen hver morgen til IKM jeg altså![]()
Utrolig spennende! Heier på deg 
Så gøy! Det er første gang jeg temper, så det er jo litt spennende å følge med. Ser på grafen til @VestlandsmorÅåå når jeg ble gravid og hadde skikkelig temp hopp testet jeg positivt på kvelden samme dagUtrolig spennende! Heier på deg
![]()

Krysser fingrene, og spent på morgendagens testerDen ble sendt før jeg var ferdig -
Men ser på grafen der også at det kom ett hopp på temp dagen før positiv test.
Lov å håpe det samme skjer hos meg![]()

Då har du noe å sammenligne med hvertfallBlenda DPO 7![]()

er forsåvidt fortsatt tidlig!Negativ morgen 9 DPO, begynner å se dårlig ut for denne prøveperioden.

Ja det er for så vidt sant, jeg bare er mentalt sliten nå. Håpet kommer og går, endrer seg time fra time. Er nok bare sliten av sorgen, etter begravelse og jeg kunne trengt denne oppturen nå - og ikke bare jeg men mannen min og datteren min så ønsker seg søsken så masse, i stede så tenner hun lys på en gravlund.er forsåvidt fortsatt tidlig!![]()
![]()
Sender masse masse styrkeklemmerJa det er for så vidt sant, jeg bare er mentalt sliten nå. Håpet kommer og går, endrer seg time fra time. Er nok bare sliten av sorgen, etter begravelse og jeg kunne trengt denne oppturen nå - og ikke bare jeg men mannen min og datteren min så ønsker seg søsken så masse, i stede så tenner hun lys på en gravlund.
Rart hvor mye håp man legger i en kopp med urin og en plastpinne. Men man er jo ikke ute før TR kommer.
Takk for påminnelsen![]()

Sniker for å si at jeg aldri har testet positivt før kveld 12 dpo - egget kan jo feste seg alt mellom 6-12 dpo, så det er fortsatt mulig å teste negativt i flere dager tilNegativ morgen 9 DPO, begynner å se dårlig ut for denne prøveperioden.

Du er knall god!Ja det er for så vidt sant, jeg bare er mentalt sliten nå. Håpet kommer og går, endrer seg time fra time. Er nok bare sliten av sorgen, etter begravelse og jeg kunne trengt denne oppturen nå - og ikke bare jeg men mannen min og datteren min så ønsker seg søsken så masse, i stede så tenner hun lys på en gravlund.
Rart hvor mye håp man legger i en kopp med urin og en plastpinne. Men man er jo ikke ute før TR kommer.
Takk for påminnelsen![]()
Du har virkelig stått i noe tøft, og samtidig lever i håpet - ikke rart du er sliten! Krysser alt for at lille spire sitter
Alle «tegn» og magefølelse som går i bølgedaler forsterker jo bare håpet endå mer!