IKM uke 9

CB+ lukter skygge og negativ :shy:
 

Vedlegg

  • 7EA5DC03-68C2-4B84-8C2D-1D141C0367F0.png
    7EA5DC03-68C2-4B84-8C2D-1D141C0367F0.png
    101,7 KB · Visninger: 138
Kan jeg spørre hva dere andre tenker å gjøre med den neste prøveperioden?
Hvis jeg blir gravid neste pp, så får jeg termin rett rundt julaften. På den ene siden så tenker jeg at jeg ikke vil ha barn helt oppi jula, men på den andre siden så vil jeg ikke miste en hel prøveperiode heller. Og jeg har jo så lyst på barn at det spiller jo egentlig ingen rolle når det kommer... noen andre som overtenker disse greiene?
Har fått en som ble født over en mnd før tiden. Om jeg skulle tenkt på det så måtte jeg ventet til Mai/Juni med å prøve. Tenker bare at det ikke er noen selvfølge å få barn. Om det blir januar eller desember så må nå det være det minste problemet tenker jeg :happy:
 
Kan den som gav meg 'tommel ned' på mitt forrige innlegg kanskje vurdere å gi meg en positiv rating? 'Tommel ned' gir meg en negativ rating, som jeg helst ikke vil ha :)

Du kan slette ratingen selv. Var ikke jeg som trykket, men fjernet den ;)
 
*sniker* lyserødt/rosa mens kan bety at du har lite Hemoglobin (anemia). Da blir man også veldig trøtt, svimmel og uvell. Jeg har googla meg i stykker på min veldig lyserøde/rosa mens sist, brunt siste dag (3.dagen) og dette kan stemme med meg. Jeg gir blod og får beskjed fra sykehuset etter stort sett hver blodgivning at jeg har lav hb. De andre symptomene du nevner vet jeg ikke, men kanskje mensen relatert?https://nhi.no/sykdommer/blod/anemier/anemi/
Vet du, det kan du ha HELT rett i! Fikk nettopp svar fra legen om at jeg har lave verdier..
Kjekt å vite, tusen takk :)
 
Jeg har såvidt begynt å spotte igjen, så da kommer tok TR (SA-blødning) om noen dager. Sett meg på TR:confused:
 
Tr denne gangen også desverre. Tar en pause fra forumet en periode da jeg må prøve å tenke på andre ting også, tror ikke det er sundt for meg å være for mye inne i denne bobla. Nå får jeg i hvert fall tett oppfølging av gynekolog.
Han sier forrsten at de el testene vi tar ikke er til å stole på, og at jeg sikkert ikke har kort lutealfase i det hele tatt. Så jeg skal inn igjen på cd 12, da han tror jeg har EL. Jeg har alltid fått positiv el test rundt cd 18,så det kommer i såfall som et sjokk om det stemmer.
 
Snapchat-453303438.jpg


Jeg er redd dette ikke går veien. Testene er fra 11-16 dpo der de to nederste er 16 så 2 15 og resten ned til 11(3 siste er 11 og de neste 2 er 12)

Fikk 1-2 på digital 11 dpo og fikk 1-2 på digital idag.
Tok blodprøve på dag 12 som viste 28. Tatt ny i dag men får ikke svar før imorgen.

Jeg er direkte redd for å miste enda engang
 
Vis vedlegget 350949

Jeg er redd dette ikke går veien. Testene er fra 11-16 dpo der de to nederste er 16 så 2 15 og resten ned til 11(3 siste er 11 og de neste 2 er 12)

Fikk 1-2 på digital 11 dpo og fikk 1-2 på digital idag.
Tok blodprøve på dag 12 som viste 28. Tatt ny i dag men får ikke svar før imorgen.

Jeg er direkte redd for å miste enda engang
HCG skal doble seg ca. annenhver dag i starten (hver 2.-3.dag). Så hvis du ser på én test fra annenhver dag, ser du jo tydelig øking i styrke! :joyful:

Dvs hvis du hadde feks 10 11dpo, 20 13dpo, 40 15dpo, så 80 imorgen 17dpo osv? :rolleyes:
 
Vis vedlegget 350949

Jeg er redd dette ikke går veien. Testene er fra 11-16 dpo der de to nederste er 16 så 2 15 og resten ned til 11(3 siste er 11 og de neste 2 er 12)

Fikk 1-2 på digital 11 dpo og fikk 1-2 på digital idag.
Tok blodprøve på dag 12 som viste 28. Tatt ny i dag men får ikke svar før imorgen.

Jeg er direkte redd for å miste enda engang

Eller siden du hadde 28 12dpo, så er den ca.56 14dpo, og 112 i dag 16dpo:)

Jeg fant denne oversikten på nett, og der står det at for å vise ‘2-3’ på digital må hcg være over 200, så hvis din er 112 i dag, er ikke det rart! :) Dvs at du bør være over 200 i overimorg (18dpo), og få 2-3 da:joyful:
D9596292-400D-49D9-A4E7-247B9249CEAE.jpeg
 
Eller siden du hadde 28 12dpo, så er den ca.56 14dpo, og 112 i dag 16dpo:)

Jeg fant denne oversikten på nett, og der står det at for å vise ‘2-3’ på digital må hcg være over 200, så hvis din er 112 i dag, er ikke det rart! :) Dvs at du bør være over 200 i overimorg (18dpo), og få 2-3 da:joyful:
Vis vedlegget 350952
Takk for svar:Heartred jeg er livredd for ny ex.u.. akkurat nå har jeg nådd bunnen kjenner jeg, bare ligger og griner og er ødelagt. Kjenner på ubehag og tenker automatisk ex.u og jeg er bare 4+2, er gjerne for tidlig?
 
Takk for svar:Heartred jeg er livredd for ny ex.u.. akkurat nå har jeg nådd bunnen kjenner jeg, bare ligger og griner og er ødelagt. Kjenner på ubehag og tenker automatisk ex.u og jeg er bare 4+2, er gjerne for tidlig?
Har ikke erfaring med exu selv, men har du smerter? Smerter skal jo alltid sjekkes opp.. Men hvis du ikke har det eller noen annen indikator på at ting ikke er i orden, prøv å slappe av selv om det er vanskelig? :Heartred Håper du får svar på hcg snart så du kan bli beroliget! :Heartred Jeg synes iaf testene ser ut som de stiger sol de skal hvis du ser på en test annenhver dag:) Sender deg en god klem!
 
Takk for svar:Heartred jeg er livredd for ny ex.u.. akkurat nå har jeg nådd bunnen kjenner jeg, bare ligger og griner og er ødelagt. Kjenner på ubehag og tenker automatisk ex.u og jeg er bare 4+2, er gjerne for tidlig?
Så vondt du har det :Heartred man merker vel ikke exu før litt senere, men hvis du er så på tuppa kan du be legen henvise deg til tul :Heartred evt gå privat :Heartred man kjenner diverse ubehag ved graviditet uten at det er farlig, og jeg synes du har fin stigning på testene :Heartred
Håper du greier å slappe av litt, forstår godt at du er engstelig :Heartred
 
Har ikke erfaring med exu selv, men har du smerter? Smerter skal jo alltid sjekkes opp.. Men hvis du ikke har det eller noen annen indikator på at ting ikke er i orden, prøv å slappe av selv om det er vanskelig? :Heartred Håper du får svar på hcg snart så du kan bli beroliget! :Heartred Jeg synes iaf testene ser ut som de stiger sol de skal hvis du ser på en test annenhver dag:) Sender deg en god klem!
Så vondt du har det :Heartred man merker vel ikke exu før litt senere, men hvis du er så på tuppa kan du be legen henvise deg til tul :Heartred evt gå privat :Heartred man kjenner diverse ubehag ved graviditet uten at det er farlig, og jeg synes du har fin stigning på testene :Heartred
Håper du greier å slappe av litt, forstår godt at du er engstelig :Heartred

Snapchat-2051940989.jpg


Fikk denne i kveld:Heartred

Synes bare de andre testene har så dårlig stigning at jeg er redd det går galt
 
Back
Topp