IKM uke 9

Nei ikkje eg heller. Blir bt og cb digital til slutt evt....
Eg går utifrå at det bare e kroppen som tuller seg og har forberedt oss på ny pp ;-) har du testet på nytt? :) irriterende når ikkje kroppen spiller på samme lag som oss.

Ja hodet mitt er hvert fall innstilt på at vi er i gang med ny pp, så bare venter på at kroppen skal følge etter :p Ja tok en i dag for å sjekke, og den ble jo negativ :)
 
QUOTE="Totoro^-^, post: 18858785, member: 103569"]Takker og bukker - men pessimisten i meg venter til cb i morgen med å tro på det :p med mindre jeg sprekker når jeg kommer hjem?...

Wæææææææ :D Den der er jo kjempe positiv :D Så utrolig moro :D
Ååååh! Det var godt å få noe å være glad for :D
Hvordan reagerer cb på ettermiddagsurin og sånt da? Det MÅ jo vises noe på den i dag selv om det ikke blir på morgen urinen :D[/QUOTE]
Uansett hvem du velger, så er det ingen tvil om at du får positivt :D
Du kan helt klart ta en i dag og du VIL få positivt :) ukesindikator viser nok gravid 1-2!
Waaaaaaaah! Dere hadde helt rett! :D *hopperundt* Nå må dere følge etter!
 

Vedlegg

  • 1425496449971.jpg
    1425496449971.jpg
    24,5 KB · Visninger: 59
Wæææææææ :D Den der er jo kjempe positiv :D Så utrolig moro :D
Ååååh! Det var godt å få noe å være glad for :D
Hvordan reagerer cb på ettermiddagsurin og sånt da? Det MÅ jo vises noe på den i dag selv om det ikke blir på morgen urinen :D


Waaaaaaaah! Dere hadde helt rett! :D *hopperundt* Nå må dere følge etter![/QUOTE]

Gratulerer så masse :D
 
Wæææææææ :D Den der er jo kjempe positiv :D Så utrolig moro :D
Ååååh! Det var godt å få noe å være glad for :D
Hvordan reagerer cb på ettermiddagsurin og sånt da? Det MÅ jo vises noe på den i dag selv om det ikke blir på morgen urinen :D


Waaaaaaaah! Dere hadde helt rett! :D *hopperundt* Nå må dere følge etter![/QUOTE]

Hihihi :D Så gøy :D Gratulerer så mye!! Håper jeg følger med vider! det hadde vært kjempe koselig :)
Moro!
 
Fortsatt ingen mens. I morgen blir en spennende dag! :)
 
No e vi spent :)

Ser frem til å ringe dem etter lunsj i dag :) Relativt lugn enn så lenge. Også kommer jeg sikkert til å hive meg over tlf etterpå og trykke som en idiot på tlf for at det ska ringes fort nok :p he he
 
:D
Har du fått mensen enda da? Hvordan ligger det an med deg?

Fikk tr på overtid, men hadde en veldig rar tr denne gangen, pluss at alle symptomene fortsatt er her :p Så kroppen er bare litt på bærtur :p
 
Fikk tr på overtid, men hadde en veldig rar tr denne gangen, pluss at alle symptomene fortsatt er her :p Så kroppen er bare litt på bærtur :p

Spesielt..Rart at kroppen skal bli så innmari forstyrra. Alle disse raritetene asså! :p
 
Ja det tok litt vel av nå, så bare gleder meg til den slutter å leke preggis :p
Jeg skjønner ikke hvordan man skal resette kroppen når den tuller og blir helt fjern.
Er det jeg har tenkt på om prøven kommer tilbake negativ. Kroppen er ganske fantastisk, men den er også et himla stort mysterium :p
 
Jeg skjønner ikke hvordan man skal resette kroppen når den tuller og blir helt fjern.
Er det jeg har tenkt på om prøven kommer tilbake negativ. Kroppen er ganske fantastisk, men den er også et himla stort mysterium :p

Nei skulle vært en sånn restart knapp på oss altså, heheh :p krysser fingrene for at du får positivt svar :D
 
Jeg klarte ikke å vente med å ringe. Var under 5. Så nå er jeg spent på når tanta kommer ;-)
 
Back
Topp