IKM uke 9

Merkelig runde av TR dette her... Først forsinka, så skikkelig menssmerter på søndag og normal blødning. Så veldig lite mandag tirsdag og Idag. Trur det igrunn har omtrent gitt seg. Jaja. Kroppen e vell bare ikkje heilt seg sjøl denne gangen...

Akkurat sånn jeg hadde det denne gangen også :S Pluss at alle gravid symptomene fortsatt er her :p
 
Akkurat sånn jeg hadde det denne gangen også :S Pluss at alle gravid symptomene fortsatt er her :p
Syns symptomene har avtatt litt. Men eg har ikkje analysert så veldig siden TR kom. Men det e ikkje normalt for min kropp hvertfall. Aner ikkje ka det kan være :) må ha vert skyggestrek på den cb+ eg tok. Va ingen strek på den eg tok på søndag bare for å sjekke om det va skygge då og. Stoler ikkje heilt på de lengre. Så må jo være TR, men i unormal utgave trur eg. :-/ forvirrende!
 
Jeg klarte ikke å holde meg. Tok en clear blue digital. Den sa fortsatt at jeg ikke er gravid. Mensen har ikke kommet enda heller. Da må det Være fordi jeg er spent på om jeg er gravid eller ikke, for stressa har jeg ikke vært. Så nå håper jeg at jeg får mensen snart slik at jeg kan bli ferdig med denne dumme perioden. Jeg har ingen symptomer. Tror jeg. Så det her MÅ være no psykisk opphold av mensen osv.
Arfarf, dumme testen :/ men så lenge tr ikke dukker opp er det jo håp - kan være at hcg produksjonen går litt sakte i starten?
 
Arfarf, dumme testen :/ men så lenge tr ikke dukker opp er det jo håp - kan være at hcg produksjonen går litt sakte i starten?

Joa..er jo det jeg leser andre opplever, men starter ikke hcg produksjonen når egget har festa seg i livmoren? At det da burde komme noen symptomer eller form for streker på bt? Jeg tok btn også ;) Og den var så og si blenda.
Men igjen så kan folk gå uten positiv test hos både legen som tar blodprøve og uten symptomer en stund før man får en positiv test :) Så det er jo fortsatt håp. Jeg bare ser ikke så veldig lyst på det akkurat nå og er stort sett forvirra og uforståelig til det her .
Hva vet vel jeg. Jeg har jo ikke vært preggers før :p Men jeg vet at jeg ikke har gått over ikm før. Det er ihvertfall noe jeg har rimelig kontroll på :)

Når skal du teste på nytt? Håper så inderlig at du får et skikkelig flott kryss om ikke lenge :D
 
Her er bt forresten :)
 

Vedlegg

  • 2015-03-03 19.04.38.jpg
    2015-03-03 19.04.38.jpg
    69,7 KB · Visninger: 85
Tenker jeg tester med cb i morgen - bt'en så slik ut
 

Vedlegg

  • 1425464408905.jpg
    1425464408905.jpg
    32,2 KB · Visninger: 79
Syns symptomene har avtatt litt. Men eg har ikkje analysert så veldig siden TR kom. Men det e ikkje normalt for min kropp hvertfall. Aner ikkje ka det kan være :) må ha vert skyggestrek på den cb+ eg tok. Va ingen strek på den eg tok på søndag bare for å sjekke om det va skygge då og. Stoler ikkje heilt på de lengre. Så må jo være TR, men i unormal utgave trur eg. :-/ forvirrende!

Analyserer ikke jeg heller, men symptomene mine er så påtrengende så umulig å ikke legge merke til dem :p Men for min del så er det sikkert bare kroppen som tuller siden vi må prøver :) Ja har hørt mye rart om cb+ dessverre :S Jeg kommer ikke til å kjøpe dem igjen hvert fall
 
QUOTE="Totoro^-^, post: 18858785, member: 103569"]Takker og bukker - men pessimisten i meg venter til cb i morgen med å tro på det :p med mindre jeg sprekker når jeg kommer hjem?...[/QUOTE]

Wæææææææ :D Den der er jo kjempe positiv :D Så utrolig moro :D
Ååååh! Det var godt å få noe å være glad for :D
Hvordan reagerer cb på ettermiddagsurin og sånt da? Det MÅ jo vises noe på den i dag selv om det ikke blir på morgen urinen :D
 
Jøss. Ringte legen og for å bestille blodprøve til mandag, men jeg kunne komme nå.
Vel jenter, jeg stikker! Positiv eller negativ. NÅ skal jeg få svar! Eller...når alle testene er tatt og slikt ift at man må ta to blodprøver ;)

Ha en glimrende dag videre!
 
Jøss. Ringte legen og for å bestille blodprøve til mandag, men jeg kunne komme nå.
Vel jenter, jeg stikker! Positiv eller negativ. NÅ skal jeg få svar! Eller...når alle testene er tatt og slikt ift at man må ta to blodprøver ;)

Ha en glimrende dag videre!
Oj! Det var raskt - krysser fingre og tær for at blodprøven viser noe spennende ^-^
 
Analyserer ikke jeg heller, men symptomene mine er så påtrengende så umulig å ikke legge merke til dem :p Men for min del så er det sikkert bare kroppen som tuller siden vi må prøver :) Ja har hørt mye rart om cb+ dessverre :S Jeg kommer ikke til å kjøpe dem igjen hvert fall

Nei ikkje eg heller. Blir bt og cb digital til slutt evt....
Eg går utifrå at det bare e kroppen som tuller seg og har forberedt oss på ny pp ;-) har du testet på nytt? :) irriterende når ikkje kroppen spiller på samme lag som oss.
 
Oj! Det var raskt - krysser fingre og tær for at blodprøven viser noe spennende ^-^
Det var nesten litt ålreit å få tatt den blodprøven. Nå vet jeg at jeg får et svar som jeg kan stole på :) Det blir fint asså :D
Svar skulle være klart til fredag. Og var det ikke kommet svar da så ble det mandag. Helt innafor så lenge jeg får svar :)
 
Det var nesten litt ålreit å få tatt den blodprøven. Nå vet jeg at jeg får et svar som jeg kan stole på :) Det blir fint asså :D
Svar skulle være klart til fredag. Og var det ikke kommet svar da så ble det mandag. Helt innafor så lenge jeg får svar :)
Krysser fingrene for deg :)
 
Og der kom tr :(
 
Back
Topp