Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vurderer å teste i morgen. Er det noen andre som skal? [emoji28]
Jeg venter til lørdag, 11 dpo[emoji4]
Jeg burde vente lenger, men jeg er så nysgjerrig!
Jeg har forresten skikkelig vondt på sidene av hoftene og bak i korsryggen i dag. Det begynte i går, og jeg trodde det var på grunn av en litt slapp dag med lite bevegelse. Men det er her fortsatt. Ikke noe behagelig, og jeg kjenner det hele tiden![]()
Å, håper det er babysymptomer[emoji173]️ Jeg venter helt til da, er så redd for å bli skuffet[emoji22]
Jeg håper litt det er baby-symptomer. Jeg har ikke kjent noe sånt her før. Men jeg prøvde å Google, og da fikk jeg opp masse tråder om bekkenløsning. Kan man få det så tidlig som i uke 3?
Jeg ble så voldsomt skuffet sist pp, etter x antall negative tester seks dager over IKM, så føler nesten at jeg er godt forberedt på skuffelsen.
Jeg vurderer å teste i morgen. Er det noen andre som skal? [emoji28]
Hm, det høres litt spesielt ut å få det så tidlig, men hvem vet? Ja, man må jo gjøre det man føler for selv[emoji4] Krysser fingrene for oss begge!
Jeg skal...i morgen kveld[emoji12]
Hvor mange dpo er du da?
Tror jeg er 6 dpo. Du da? Jeg vil helst ta før jeg skal ut på middag med mannen, så det blir nok på morgenen [emoji85]
Er fortsatt tidlig daNegativ 8 DPO![]()
Det håper jeg også virkeligJa, vi får se hvordan d går denne runden[emoji38]
Flinka! Jeg tenkte 7 eller 8 dpo, men endte på kvelden 7 (så blir d liksom midt i mellom[emoji23])[emoji85]
Godt vi er fler[emoji12] Jeg har en hel haug med tester liggende, så når den første er tatt blir jeg ikke å stoppe med d første[emoji23][emoji85] Spennende dager i vente for alle oss her inne, håper vi blir maaange gravide[emoji5]
Ja, er jo det... men blæææEr fortsatt tidlig da![]()
5 dpo i dag om jeg regner fra da jeg tror EL var. Tror EL kom 3 dager fortidlig. Men testetrangen har allerede meldt seg [emoji23]
Ja [emoji23][emoji23] men måtte ha meg en sjokolade i dag også [emoji23]Det er faktisk vanskeligere å stå imot trangen til å teste enn sjokolade! Det er sykt!![]()
Ja [emoji23][emoji23] men måtte ha meg en sjokolade i dag også [emoji23]
Gleder meg max til fredag når jeg også kan kose meg med sjokolade! 

Ble ikke noe snop i helgen. Så unna meg en sjokolade i dag [emoji12]Sjokolade er himmelsk! [emoji813]red Gleder meg max til fredag når jeg også kan kose meg med sjokolade!![]()
Ble ikke noe snop i helgen. Så unna meg en sjokolade i dag [emoji12]