IKM uke 8 ||

Jeg venter til lørdag, 11 dpo[emoji4]

Jeg burde vente lenger, men jeg er så nysgjerrig!

Jeg har forresten skikkelig vondt på sidene av hoftene og bak i korsryggen i dag. Det begynte i går, og jeg trodde det var på grunn av en litt slapp dag med lite bevegelse. Men det er her fortsatt. Ikke noe behagelig, og jeg kjenner det hele tiden :(

Jeg burde vente lenger, men jeg er så nysgjerrig!

Jeg har forresten skikkelig vondt på sidene av hoftene og bak i korsryggen i dag. Det begynte i går, og jeg trodde det var på grunn av en litt slapp dag med lite bevegelse. Men det er her fortsatt. Ikke noe behagelig, og jeg kjenner det hele tiden :(

Å, håper det er babysymptomer[emoji173]️ Jeg venter helt til da, er så redd for å bli skuffet[emoji22]

Å, håper det er babysymptomer[emoji173]️ Jeg venter helt til da, er så redd for å bli skuffet[emoji22]

Jeg håper litt det er baby-symptomer. Jeg har ikke kjent noe sånt her før. Men jeg prøvde å Google, og da fikk jeg opp masse tråder om bekkenløsning. Kan man få det så tidlig som i uke 3?

Jeg ble så voldsomt skuffet sist pp, etter x antall negative tester seks dager over IKM, så føler nesten at jeg er godt forberedt på skuffelsen.

Jeg håper litt det er baby-symptomer. Jeg har ikke kjent noe sånt her før. Men jeg prøvde å Google, og da fikk jeg opp masse tråder om bekkenløsning. Kan man få det så tidlig som i uke 3?

Jeg ble så voldsomt skuffet sist pp, etter x antall negative tester seks dager over IKM, så føler nesten at jeg er godt forberedt på skuffelsen.

Hm, det høres litt spesielt ut å få det så tidlig, men hvem vet? Ja, man må jo gjøre det man føler for selv[emoji4] Krysser fingrene for oss begge!

Hm, det høres litt spesielt ut å få det så tidlig, men hvem vet? Ja, man må jo gjøre det man føler for selv[emoji4] Krysser fingrene for oss begge!

Ifølge damene på Google så var det flere som fikk det så tidlig, men så gikk det bort nærmere uke 15, så vi får no se. Krysser fingrene for oss jeg også [emoji173]️[emoji173]️

Tror jeg er 6 dpo. Du da? Jeg vil helst ta før jeg skal ut på middag med mannen, så det blir nok på morgenen [emoji85]

Er 6 dpo i dag, er jo ikke stor sannsynlighet for at d vil vises noe så tidlig som i morgen uansett, men klarer ikke droppe d...er jo 7-8-9-10 dpo som faktisk er spennende, så da kjører vi på med litt testegalskap[emoji23]

Ja, vi får se hvordan d går denne runden[emoji38]

Flinka! Jeg tenkte 7 eller 8 dpo, men endte på kvelden 7 (så blir d liksom midt i mellom[emoji23])[emoji85]

Godt vi er fler[emoji12] Jeg har en hel haug med tester liggende, så når den første er tatt blir jeg ikke å stoppe med d første[emoji23][emoji85] Spennende dager i vente for alle oss her inne, håper vi blir maaange gravide[emoji5]
Det håper jeg også virkelig :D men tror ikke vi klaffa likevel :/ føler meg ikke like gravid som jeg gjorde for tre dager siden :/ hadde bare den følelsen av at «nå! Er jeg gravid lissom» men idag er alle symptomene borte vekk :P ikke øm i puppene lengere og stikkingene har gitt seg :( jaja! Jeg er mest sliten etter jobb bare men det er jeg jo alltid :P jaja! Jeg tester uansett før ikm :P :D haha!

5 dpo i dag om jeg regner fra da jeg tror EL var. Tror EL kom 3 dager fortidlig. Men testetrangen har allerede meldt seg [emoji23]

Det er faktisk vanskeligere å stå imot trangen til å teste enn sjokolade! Det er sykt! :eek::confused:

Ja [emoji23][emoji23] men måtte ha meg en sjokolade i dag også [emoji23]

Sjokolade er himmelsk! :Heartred Gleder meg max til fredag når jeg også kan kose meg med sjokolade! :shy::shy:

*Tom* Ble postet på feil sted

Back
Topp