IKM uke 8 ♡

Så en strek helt klart mens den lå å tørket, men så ble den borte. Bildet er tatt innafor fristen, men etter streken ble borte. Så nå er jeg usikker. Men jeg håper veldig-veldig!
Hei :) Forsvant streken etter fristen?

Nei den ble bare mer og mer utydelig for hvert minutt, og etter 5 min så jeg den nesten ikke, me mindre jeg myyyyyser
Hmm! Hvis jeg har skjønt det riktig, så er ikke svaret etter tidsfristen gjeldene?

Forstår at du mister troen, men tenker det enda håp :Heartred

CD28/15DPO:
Har murringer, er begynt å spotte lyst rosa, så venter bare på at blødningen skal komme❤️ Testene er nesten negative og tempen er på vei ned:angelic: Dette føles kjipt, men tydeligvis en del av den veien jeg må gå for å komme til terminspiren vår❤️
20230222_081534.jpg

Screenshot_20230222_074201_FF App.jpg

10 dpo og nok en blenda test. Var nok bare en skygge 7 dpo. Skal prøve å vente noen dager før jeg tar flere tester nå. IKM på søndag.

Neeei? Skal du ha prøvepause? :(

Sorry for sent svar❤️ Ja, blir 3mnds prøvepause, starter opp prøvingen i mai igjen❤️ Kjedelig å måtte vente i 3 mnd, men sånn er det.

Da begynte jeg også å blø..

Føles litt som en lettelse siden jeg innså for flere dager siden at det uansett ikke ville gå veien. Da er det godt å komme videre og prøve på nytt!

Så godt blødningen er påbegynt❤️ Jeg venter ennå på min, og vil bare at slusene skal åpne seg opp og bli ferdig med det❤️ Ønsker deg masse, masse lykke til i en ny pp❤️

Jeg vil også ha mens:arghh: :bored:
Håper blødningen starter før testene blir helt negative:angelic:
20230222_152339.jpg

Back
Topp