IKM uke 8 ♡

10 dpo her og fortsatt ingen utvikling på skyggene, syns symptomene avtar og, så kanskje det var en befruktning som bare gikk til grunne før det ble noe :sorry:

6FD19EA7-D0BD-4205-BEDB-60A10B7C7EC1.jpeg

9 dpo i dag. Er i byen. Var på bursdsgsmiddag og hotell i går og latet som jeg drakk vin. Ingen mistenkte. Sambo holdt på å le seg i hjel.
Har vært våken og kvalm i hele natt og er kvalm nå. Mulig fordi middagen var litt tung i går og fordi jeg ikke har sovet særlig. Vurderer å prøve å ta en test når jeg kommer hjem.. burde vente men…

12dpo og makesure stavtest tatt nå nettopp. Har så mange symptomer. Skjønner ingenting. Streken er rosa
20230219_133821.jpg
20230219_133458.jpg

Faen nå ble jrg skuffet over meg selv. Svei av tre tester nå.. er jo hvite alle sammen. At jeg bare ikke kunne ventet da.. jeg føler det ikke har klaffet denne mnd.

Så spennende!!!! Blir det en ny digital test om noen dager da?

Tror rett å slett jeg går gjennom en kjemisk. Tok to nye tester nå, makesure stavtest og makesure strimmel. Begge svakt positive.
20230219_152834.jpg

20230219_152557.jpg

Håper det er en skikkelig babystrek jeg da :Heartred
Nååårh, takk for det, snille du❤️ tror dessverre bare ikke dette kan gå bra :( :arghh: :Heartred Så ut av 4 pp har jeg mista I 1 SA og nå 1 kjemisk

Næmmen i alle dager ;) dette kan jo gå veien. Er det ikke noen som får positivt seint å det likevel går bra for? ❤️
Dog har jeg dårlig erfaring selv. Men har da lest at det kan gå bra:)

Jeg tror dessverre det er en kjemisk, da jeg til vanlig har en hurtig og høy hcg-økning. Så er en smule skuffet og lei meg:( Mistet i en SA og nå en kjemisk, så mistet i 2 ut av 4 pp.. huff❤️

Back
Topp