10 dpo her og fortsatt ingen utvikling på skyggene, syns symptomene avtar og, så kanskje det var en befruktning som bare gikk til grunne før det ble noe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser streken godt! Dette kan jo umulig være bare en skygge?!12dpo og makesure stavtest tatt nå nettopp. Har så mange symptomer. Skjønner ingenting. Streken er rosa
Vis vedlegget 399311Vis vedlegget 399312
Sniker12dpo og makesure stavtest tatt nå nettopp. Har så mange symptomer. Skjønner ingenting. Streken er rosa

Dette må jo være babystrek?12dpo og makesure stavtest tatt nå nettopp. Har så mange symptomer. Skjønner ingenting. Streken er rosa

Da er ikke alt håp ute her heller da tenker jeg 
Ser streken godt! Dette kan jo umulig være bare en skygge?!
Sniker
Wæææ dette er babystrek!!![]()
Dette må jo være babystrek?Da er ikke alt håp ute her heller da tenker jeg
![]()

Vi ligger helt likt! Men som du selv sa: ingen grunn til å gi opp håpet helt enda!Dpo 12 idag å negativ test... Syns jeg så noe på testen i går men det må ha vært innbillingså nå er det bare å vente på tanterød
![]()

Så spennende!!!! Blir det en ny digital test om noen dager da?Lurer på om jeg har en streifer, eller det som kalles en kjemisk graviditet?! Svak strek for meg til å være 12dpo![]()
Altfor tidlig enda! Kvalme er vel et godt tegn?Faen nå ble jrg skuffet over meg selv. Svei av tre tester nå.. er jo hvite alle sammen. At jeg bare ikke kunne ventet da.. jeg føler det ikke har klaffet denne mnd.
Jo men tenker at hvis kvalmen kommer av graviditet, burde testene slått ut vel. Har ikke en gang skyggestreker.Altfor tidlig enda! Kvalme er vel et godt tegn?
Så spennende!!!! Blir det en ny digital test om noen dager da?
Make sure tidligtest. 9 eller 10 dpo. Men synes fortsatt de er veldig svake.
Vis vedlegget 399318

Håper det er en skikkelig babystrek jeg daTror rett å slett jeg går gjennom en kjemisk. Tok to nye tester nå, makesure stavtest og makesure strimmel. Begge svakt positive.
Vis vedlegget 399322
Vis vedlegget 399323

Næmmen i alle dager12dpo og makesure stavtest tatt nå nettopp. Har så mange symptomer. Skjønner ingenting. Streken er rosa
Nååårh, takk for det, snille duHåper det er en skikkelig babystrek jeg da![]()
Så ut av 4 pp har jeg mista I 1 SA og nå 1 kjemiskNæmmen i alle dagerdette kan jo gå veien. Er det ikke noen som får positivt seint å det likevel går bra for?
Dog har jeg dårlig erfaring selv. Men har da lest at det kan gå bra![]()