Dette kan ikke være bare skygge!?Jeg er så lei av skyggestrekerTror bare jeg må gi meg med testingen for denne gang
Vis vedlegget 399241

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette kan ikke være bare skygge!?Jeg er så lei av skyggestrekerTror bare jeg må gi meg med testingen for denne gang
Vis vedlegget 399241

Enig,Dette kan ikke være bare skygge!?![]()
Synes alle dine ser positive ut jegEr bare sånne skygger jeg får, tror ikke jeg er gravid, for da skulle jeg fått tydelige streker.
Er bare dumme skygger jeg får. Jeg pleier ikke å få sånne streker på CB+ uten å være gravid, men nå har jeg opplevd det og. Vet mange andre har opplevd å få det her inne, da. Testen så sånn her ut etter en time, så er en grunn til å ikke se på den etter fristen.
Vis vedlegget 399251
Den er jo positiv!
Har en venninde som skal ha baby i juli. Hun var 5 uker på vei før hun fikk positiv test. Så håpe er ikke ute før tante rød kommer vi må tenke litt positivt nå den neste uka blir sykt spennende![]()

Enig,
Synes alle dine ser positive ut jeg. Prøvd digital?

Det går ann ja, jeg selv fikk ikke positiv test før jeg var 6 uker påvei med gutten vårHar en venninde som skal ha baby i juli. Hun var 5 uker på vei før hun fikk positiv test. Så håpe er ikke ute før tante rød kommer vi må tenke litt positivt nå den neste uka blir sykt spennende![]()

Kjenner meg overhodet ikke gravid, så har ikke de største forventningene til positiv test
Men er nå spennende å følge med på det dere legger ut da
Åh det skjønner jeg godt . Burte ju ikke være mulig.Har tatt så mange tester der det bare kommer skygger og fikk negativ digital tidligtest igår. Gidder ikke svi av flere dyre tester:-/ er bare sånne drittskygger jeg får på testene og det er så skuffene![]()
Den ser rosa ut. Ser ut som babystrek
Synes også den ser rosa ut, men har latt meg lure av skygger før! Noe føles annerledes denne gangen, da. Blir nok ny test i morgen!Den ser rosa ut. Ser ut som babystrek![]()
så nå er det bare å vente på tanterød
vi har satt en frist på et års prøving, og mannen vil ikke la tiden gå til spille