IKM uke 8 ♡

Fikk denne nå, make sure vanlig. :nailbiting:
IMG_20230218_155703.jpg

Dette kan ikke være bare skygge!?:love2
Enig,
Er bare sånne skygger jeg får, tror ikke jeg er gravid, for da skulle jeg fått tydelige streker.

Er bare dumme skygger jeg får. Jeg pleier ikke å få sånne streker på CB+ uten å være gravid, men nå har jeg opplevd det og. Vet mange andre har opplevd å få det her inne, da. Testen så sånn her ut etter en time, så er en grunn til å ikke se på den etter fristen.
Vis vedlegget 399251
Synes alle dine ser positive ut jeg ❤️. Prøvd digital?

Har en venninde som skal ha baby i juli. Hun var 5 uker på vei før hun fikk positiv test. Så håpe er ikke ute før tante rød kommer vi må tenke litt positivt nå den neste uka blir sykt spennende ❤️

Så søøøøt du er:Heartred

Enig,

Synes alle dine ser positive ut jeg ❤️. Prøvd digital?

Har tatt så mange tester der det bare kommer skygger og fikk negativ digital tidligtest igår. Gidder ikke svi av flere dyre tester:-/ er bare sånne drittskygger jeg får på testene og det er så skuffene:bag:

Har en venninde som skal ha baby i juli. Hun var 5 uker på vei før hun fikk positiv test. Så håpe er ikke ute før tante rød kommer vi må tenke litt positivt nå den neste uka blir sykt spennende ❤️
Det går ann ja, jeg selv fikk ikke positiv test før jeg var 6 uker påvei med gutten vår:happy:

Jeg er på vinterferie i utlandet hele uka med familien så blir vanskelig å teste hele tiden, heldigvis, ellers så hadde jeg ryket på et par hundre tester:banghead: Kjenner meg overhodet ikke gravid, så har ikke de største forventningene til positiv test:shifty: Men er nå spennende å følge med på det dere legger ut da:happy:

7 dpo og mest sannsynlig skygge på testen..?

IMG_20230219_072245.jpg

6 dpo og svidde av den første testen. Den var som forventet: negativ! Men nå er vi i gang :)

12 DPO / 11 i følge FF
Testen er fortsatt blenda, mer blenda enn noen gang tror jeg! Og håpet deretter :hilarious:
Men jeg holder meg fortsatt positiv til tr dukker opp. Er veldig dårlig på å ta sorger på forskudd, så desto høyere blir nedturene. Men har bare Normal sine 25mlu tester i helgen, disse er visstnok kjent for å slå ut sent og svakt. Så jeg tester ikke mer før jeg er hjemme å har andre tester. Vi prøver igjen neste måned om det ikke gikk nå:happy: vi har satt en frist på et års prøving, og mannen vil ikke la tiden gå til spille:laughing002
Hvordan er det med dere andre ? :happy:

1AAE14A3-D250-4EF7-85A0-DA5C6CE3F8A2.jpeg

Back
Topp