IKM uke 8 ♡

Ja, kan ikke si
Ja, kan ikke si jeg savner oppkast 25-40 ganger i døgnet, totalt sengeliggende og ikke kunne være med ungene og den dårlige samvittigheten:-/ men den lille er jo verdt det og vel så det:love7:love017:happy119 Er bare så tungt når det står på❤️

Uff, får vondt av deg med tanke på oppkasten og kvalmen:confused: men tenk hvor heldig du er som ble gravid i første PP etter MA:love7:Heartpink:gen014:cool05

Ja, jeg er veldig heldig og takknemlig hvis det viser seg at jeg har blitt det og da er alt verdt det :Heartpink

2 DPO i dag:) denne pp er vi blitt enige om og vente med første test til 8 dpo, og skal være sammen om å teste. Tidligere har mannen vært fornøyd med og skulle blitt overasket med en g-test. Men nå vil han gjerne være med på testinga, noe jeg synes er veldig korslig:love7 venter time på sykehuset for og få hjelp med graviditet, men hadde blitt såå glad om det klaffet selv før vi fikk time. Så dette blir siste testing uten noe form for assistanse. Dpo-land har aldri før vært mer spennende!:happy: Tidligere ikke fått lagt inn aksjer så godt som nå i denne pp heller. Så krysser det som krysses kan nå:smiley-angelic002

Så tidlig i dpo-land enda, at jeg nyter og følger dere damer som er så heldige og ha starta testinga:Heartred har en følelse på at det blir flere dobble streker i denne IKM gruppa. Vet ikke hvorfor, magefølelsen bare sier det, og den bruker ofte ta rett;)
Ønsker dere alle en fin dag!:happy:

6 dpo, måtte tilfredsstille testetrangen.. :p ikke mer testing før tidligst søndag tenker jeg :)

Vedlegg

• 22B35DAF-E713-44EF-909C-FD2606406A96.jpeg
    22B35DAF-E713-44EF-909C-FD2606406A96.jpeg
    227,1 KB · Visninger: 112
7 dpo.
Har fremdeles kritthvite tester. Det burde jo ikke overraske meg.. det er jo altfor tidlig.

Men i går da jeg hadde lagt meg, stakk det plutselig til nede i magen på en EL lignende måte. Sånn brått at jeg kvapp til. Samboeren min kvapp av meg. Lurer på hva det kan være.
Har aldri opplevd festesmerter eller festeblødning eller noe sånt så jeg har ikke noe å sammenligne med..
Høres ut som det jeg opplevde i går kveld (4 dpo). Hadde sånn med forrige, både ved EL og noen dager etter.

I dag har jeg vært hos gyn og alt så fint ut. En tykk livmorslimhinne og fin livmor og eggstokker, alt til rette for at et befruktet egg kan feste seg❤️
Skal ta blodprøver på mandag for å sjekke hormoner osv og for å se om jeg har el:) spennende ❤️
Er jo kun ca 7 dpo så er jo tidlig å se om jeg var gravid alt! Negativ g test også så. Vi får se på søndag om det er no ☺️

Negativ tidligtest her i ettermiddag. :( 4 dager til ikm, men håpet begynner å svinne kjenner jeg. Tok ikke eltest, så vet ikke akkurat hvilken DPO jeg er. Var tidligtest fra apotek 1 (stav). I følge pakken er den 97% sikker 4 dager før. Men det er håp i hengende snøre! Symptomer har begynt å melde seg, men det er jo også normalt på dette stadiet i syklus. :dontknowFår ikke til å legge ut bilder her, jeg. Noen som kan hjelpe?

Negativ tidligtest her i ettermiddag. :( 4 dager til ikm, men håpet begynner å svinne kjenner jeg. Tok ikke eltest, så vet ikke akkurat hvilken DPO jeg er. Var tidligtest fra apotek 1 (stav). I følge pakken er den 97% sikker 4 dager før. Men det er håp i hengende snøre! Symptomer har begynt å melde seg, men det er jo også normalt på dette stadiet i syklus. :dontknowFår ikke til å legge ut bilder her, jeg. Noen som kan hjelpe?
Du må logge inn for å legge ut bilde :)

Så kjedelig :sorry:
Håper det var for tidlig!

Du trykker på legg til filer nede til venstre :)

Tar en ny i morgen tidlig. Så blir det ikke nye tester før ikm tenker jeg.

Fått negative tester idag jeg også 10dpo, så tester for siste gang imorgen❤️ Håper det bare var for tidlig for deg❤️

Damer.. som dere kansje så på bilde jeg la ut tidligere var jeg usikker på om jeg misset LH toppen ved EL. Men falt til ro med at jeg mest sannsynlig gjorde det. Men nå blir jeg usikker, livmortappen er fortsatt høyt plassert (men hardere enn for 3 dager siden). Men nå i natt når jeg sjekket tappen, fikk jeg litt EL slim på fingrene. Beklager ekle detaljer:depressed: er det da mest trolig at kroppen ikke fikk EL, og at EL er rundt hjørne tro? Var ikke my EL slim, bare bittelitt, men uansett. Ikke opplevd EL slim utenom EL:confused004 blir så usikker. Tom for tester, men tror jeg blåser av noen ekstra kroner på apoteket i morgen altså..

Vedlegg

• 7AB01C41-92FB-4B0F-A9BC-63DE785CBB4E.jpeg
    7AB01C41-92FB-4B0F-A9BC-63DE785CBB4E.jpeg
    1 MB · Visninger: 80
Sa jeg ikke skulle teste mer før tidligst søndag, meeeen… :dead: vil jo ha to streker

Vedlegg

• BD97A8BA-E020-4DA6-83B4-E13651A3FFD0.jpeg
    BD97A8BA-E020-4DA6-83B4-E13651A3FFD0.jpeg
    230 KB · Visninger: 93
CD23/10dpo:
Testene idag var negative. Kun de teite skyggene. Så må nok kanskje godta at jeg har et innbilt svangerskap :hilarious: Skjønner det ikke,for har hatt så mye symptomer?:think005
Vel, uansett, så blir det prøvepause til mai og håper det klaffer da:happy119
Er ved godt mot, blir fint å kunne nyte påsken med påskeeggjakt og påskefrokost slik vi lager den i DK: med smakfulle, lune retter:chicken: Og kose meg med våren i hagen og kunne være ute sammen med barna på trampolinen osv- alt dette uten å være sengeliggende med kvalme og oppkast:flower
20230217_083549.jpg

20230217_083648.jpg

Screenshot_20230217_072640_FF App.jpg
Åå så kjedelig! Skjønner at du på en måte mister håpet når du aldri har fått senere positive, men håper testene viser noe annet i dag:Heartred tempen din ser fin ut da!
Her er det akkurat likt. Har bare 25 mlu tester, men disse er heelt blenda! I tillegg begynte jeg å spotte i går, noe jeg gjør dagene før tr så føler håpet er ute:facepalm: men henger fortsatt i et halmstrå av håp:hilarious: Jeg har også lyst på pause etter denne pp, men mannen er ikke enig og vil ikke stoppe prøvingen nå, så det blir vel til av vi fortsetter litt til:hilarious:

Ja da var man endelig kommet seg til 7dpo, og det er sosialt akseptert å begynne å teste :hilarious:
Dagens test er selvfølgeli blenda, men det forventer man vell egentlig. Men deili å begynne å teste igjen ;)
94753604-71D8-41BD-A8BC-6A3571A2AC4E.jpeg

Back
Topp