Ja, kan ikke si
Ja, kan ikke si jeg savner oppkast 25-40 ganger i døgnet, totalt sengeliggende og ikke kunne være med ungene og den dårlige samvittigheten:-/ men den lille er jo verdt det og vel så detEr bare så tungt når det står på
Uff, får vondt av deg med tanke på oppkasten og kvalmenmen tenk hvor heldig du er som ble gravid i første PP etter MA
![]()
Ja, jeg er veldig heldig og takknemlig hvis det viser seg at jeg har blitt det og da er alt verdt det

Er bare så tungt når det står på
Tidligere ikke fått lagt inn aksjer så godt som nå i denne pp heller. Så krysser det som krysses kan nå
har en følelse på at det blir flere dobble streker i denne IKM gruppa. Vet ikke hvorfor, magefølelsen bare sier det, og den bruker ofte ta rett

Får ikke til å legge ut bilder her, jeg. Noen som kan hjelpe?
er det da mest trolig at kroppen ikke fikk EL, og at EL er rundt hjørne tro? Var ikke my EL slim, bare bittelitt, men uansett. Ikke opplevd EL slim utenom EL
blir så usikker. Tom for tester, men tror jeg blåser av noen ekstra kroner på apoteket i morgen altså..
vil jo ha to streker

Håper dette er en babystrek! Er såå spent på testen din i dag
Skjønner det ikke,for har hatt så mye symptomer?
Og kose meg med våren i hagen og kunne være ute sammen med barna på trampolinen osv- alt dette uten å være sengeliggende med kvalme og oppkast