IKM uke 8 ♡

Synes den ser rosa ut? :nailbiting: bilde tatt med blits:hilarious:
Vis vedlegget 399093
Jaa den ser rosa ut :love017 krysser fingrene for at streken bare blir sterkere på deg:D det er såå spennende her inne på forum, oppdaterer hele tiden nesten for å se om noen har tatt ny test:hilarious: ser på ikm 7 gruppa er det så mye streker, og det er såå gøy:happy093håper vi kommer etter nå!

Åh skulle så gjerne visst før lørdag. Vi er bedt på middag og det er nesten forventet at jeg tar et glass vin.. jeg vil ikke at noen skal vite at vi prøver…

Jaa den ser rosa ut :love017 krysser fingrene for at streken bare blir sterkere på deg:D det er såå spennende her inne på forum, oppdaterer hele tiden nesten for å se om noen har tatt ny test:hilarious: ser på ikm 7 gruppa er det så mye streker, og det er såå gøy:happy093håper vi kommer etter nå!

Wæææh, håper bare ikke det er en sånn dum skygge igjen, men synes selv den ser rosa ut, selv når jeg lyser på den :woot: vurderer nesten å svi av en test til ikveld:hilarious:

Jaaaah, håper sånn vi alle får positive tester innpå her:smiley-angelic001:Heartpink

Åh skulle så gjerne visst før lørdag. Vi er bedt på middag og det er nesten forventet at jeg tar et glass vin.. jeg vil ikke at noen skal vite at vi prøver…

Hvor mange dpo er du?:Heartred Ellers kan du kjøpe en billig vinflaske og helle den ut, også helle på alkoholfri vin, så slipper du spørsmål:thumleft

Vanskelig å se farge på bilde- men ser ihvert fall streken godt :hello2

Håper bare det ikke er en skyggestrek, kan få en del av de serru:whacky011 Vurderer å ta en test til:hilarious:

Samme her! Skal ut på lørdag, pappa har gjort et poeng av at han kjører. Han vet ikke at vi prøver, og jeg vil gjerne holde det sånn. Regner med det kun er mulig å kjøpe alkoholholdig øl og vin, eller brus... Er bare 6 dpo på lørdag, så det er for tidlig å teste...

Jeg trodde først det men tror det er for mye? Føles veldig som mensen, kanskje litt mindre enn det pleier men mer enn bare litt blod på papiret liksom :oops: Irriterende…

Så kjipt! Men har hørt noen ha en del blod ved festeblødning faktisk.
Vil du se det an eller skal jeg sette deg på TR? :Heartred

Så kjipt! Men har hørt noen ha en del blod ved festeblødning faktisk.
Vil du se det an eller skal jeg sette deg på TR? :Heartred
Ja, men stålsetter meg med at det er mensen så slipper jeg å bli skuffet. :dance008 Du kan sette meg på TR så sier jeg heller i fra om jeg plutselig får en positiv test:p

Jeg trodde først det men tror det er for mye? Føles veldig som mensen, kanskje litt mindre enn det pleier men mer enn bare litt blod på papiret liksom :oops: Irriterende…

Hmm, tror nok blør en del ved festeblødning også, men du kjenner din kropp best selv❤️ Veldig leit at TR kom så altfor tidlig:(

Tok en test til og der kom det også en drittskygge, så var nok bare en skygge. Irriterende... med og uten blits
20230216_222714.jpg
20230216_222613.jpg

Tok en test til og der kom det også en drittskygge, så var nok bare en skygge. Irriterende... med og uten blits
Vis vedlegget 399108Vis vedlegget 399109
Eg har jo glømt HEILT ut å følga med på deg denna veko! Kom inn i tråden og det var Søndag liksom, har med spenthet bladd dag for dag til nå, og syns i dagmåres at det var typisk skygge, men den har jo absolutt utvikla seg, det MÅ vell vera eit godt tegn? Håpe håpe at det e litla snuppo som ligge å loade i magen nå!❤

6 dpo i dag og klør i fingrene etter å teste :hilarious: Får se om jeg ryker på en senere i dag

10 dpo i dag, testen er en smuuule sterkere. Men fortsatt bare skygge. Ikke mulighet til å teste på 2.urin i dag heller men tester en gang til i ettermiddag før vi drar bort for helgen :nailbiting: Jeg tar med en test men er usikker på om det blir rom for å ta den, om ikke tester jeg hjemme igjen på søndag:smiley-angelic001 det passet i grunn veldig dårlig for testetrangen min å reise bort:hilarious: her er før og etter tørk i morges
D7A925C9-13A5-43C5-BA9E-090C7EC9903D.jpeg
EADE4429-A01D-4347-BB54-A9843A396022.jpeg

Beklager hvis dette blir tmi, men jeg går rundt å føler meg «våt» hele tiden.. Flere som opplever det? Kan ikke huske at det er vanlig for meg i dpo land :think005

Beklager hvis dette blir tmi, men jeg går rundt å føler meg «våt» hele tiden.. Flere som opplever det? Kan ikke huske at det er vanlig for meg i dpo land :think005
Kan være graviditet, mange som har det som symptom❤️

Back
Topp