Sistesjanse
Flørter med forumet
Kan så vidt skimte noe ja… mine er fortsatt blendahvite… ikke antydning en gang. Jeg er 6dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa den ser rosa ut
krysser fingrene for at streken bare blir sterkere på deg
ser på ikm 7 gruppa er det så mye streker, og det er såå gøy
håper vi kommer etter nå!
Jaa den ser rosa utkrysser fingrene for at streken bare blir sterkere på deg
det er såå spennende her inne på forum, oppdaterer hele tiden nesten for å se om noen har tatt ny test
ser på ikm 7 gruppa er det så mye streker, og det er såå gøy
håper vi kommer etter nå!
vurderer nesten å svi av en test til ikveld

Åh skulle så gjerne visst før lørdag. Vi er bedt på middag og det er nesten forventet at jeg tar et glass vin.. jeg vil ikke at noen skal vite at vi prøver…
Ellers kan du kjøpe en billig vinflaske og helle den ut, også helle på alkoholfri vin, så slipper du spørsmålVanskelig å se farge på bilde- men ser ihvert fall streken godt![]()
Vurderer å ta en test til
Jeg er bare 6dpo i dag. Liker ikke vin så godt at jeg vil ha alkoholfri men jeg tenkte kanskje å kamuflere med mozell eller noe..Hvor mange dpo er du?Ellers kan du kjøpe en billig vinflaske og helle den ut, også helle på alkoholfri vin, så slipper du spørsmål
![]()
Samme her! Skal ut på lørdag, pappa har gjort et poeng av at han kjører. Han vet ikke at vi prøver, og jeg vil gjerne holde det sånn. Regner med det kun er mulig å kjøpe alkoholholdig øl og vin, eller brus... Er bare 6 dpo på lørdag, så det er for tidlig å teste...Åh skulle så gjerne visst før lørdag. Vi er bedt på middag og det er nesten forventet at jeg tar et glass vin.. jeg vil ikke at noen skal vite at vi prøver…
Jeg trodde først det men tror det er for mye? Føles veldig som mensen, kanskje litt mindre enn det pleier men mer enn bare litt blod på papiret liksomÅneeeiDet kan ikke være en festeblødning, da?
![]()
Jeg trodde først det men tror det er for mye? Føles veldig som mensen, kanskje litt mindre enn det pleier men mer enn bare litt blod på papiret liksomIrriterende…

Ja, men stålsetter meg med at det er mensen så slipper jeg å bli skuffet.Så kjipt! Men har hørt noen ha en del blod ved festeblødning faktisk.
Vil du se det an eller skal jeg sette deg på TR?![]()
Du kan sette meg på TR så sier jeg heller i fra om jeg plutselig får en positiv testJeg trodde først det men tror det er for mye? Føles veldig som mensen, kanskje litt mindre enn det pleier men mer enn bare litt blod på papiret liksomIrriterende…
Sniker fra uke 7Tok en test til og der kom det også en drittskygge, så var nok bare en skygge. Irriterende... med og uten blits
Vis vedlegget 399108Vis vedlegget 399109

Eg har jo glømt HEILT ut å følga med på deg denna veko! Kom inn i tråden og det var Søndag liksom, har med spenthet bladd dag for dag til nå, og syns i dagmåres at det var typisk skygge, men den har jo absolutt utvikla seg, det MÅ vell vera eit godt tegn? Håpe håpe at det e litla snuppo som ligge å loade i magen nå!❤Tok en test til og der kom det også en drittskygge, så var nok bare en skygge. Irriterende... med og uten blits
Vis vedlegget 399108Vis vedlegget 399109
Jeg tar med en test men er usikker på om det blir rom for å ta den, om ikke tester jeg hjemme igjen på søndag
det passet i grunn veldig dårlig for testetrangen min å reise bort
her er før og etter tørk i morgesKan være graviditet, mange som har det som symptomBeklager hvis dette blir tmi, men jeg går rundt å føler meg «våt» hele tiden.. Flere som opplever det? Kan ikke huske at det er vanlig for meg i dpo land![]()