IKM uke 8 ♡

Nei hva er det som skjer her? El skulle vært idag. Har jeg hatt det og bare gått glipp av toppen? Kan jeg ha hatt el på cd14?
Vis vedlegget 398719
Har ikke hatt noe el-slim, men det bruker jeg ikke å ha så mye av generellt.
El bruker ikke å være sen, den kommer heller tidlig..

Temper du i tillegg? Slik jeg ser det, så har ikke EL vært ennå, men kan jo hende du fikk EL på CD15, men ingen av testene er positive, men de var nesten positive på CD14.

Temper du i tillegg? Slik jeg ser det, så har ikke EL vært ennå, men kan jo hende du fikk EL på CD15, men ingen av testene er positive, men de var nesten positive på CD14.
Nei, temper ikke.
Men om jeg ikke finner noen el denne runden så tror jeg st jeg må begynne med det.
Får fortsette å teste noen dager til å se om de fortsetter å svinge.

Nei, temper ikke.
Men om jeg ikke finner noen el denne runden så tror jeg st jeg må begynne med det.
Får fortsette å teste noen dager til å se om de fortsetter å svinge.

Det er lettere å se ut ifra temping iallefall. Ja, gjør det, så håper jeg testene gir en klarhet i om du er i dpo-land eller ikke❤️

Det er lettere å se ut ifra temping iallefall. Ja, gjør det, så håper jeg testene gir en klarhet i om du er i dpo-land eller ikke❤️
Må nok lese meg litt opp på hvordan det fungerer.
Men håper jo egentlig på at jeg er i dpo-land og at akjeleggingen i helgen gav uttelling. Sånn at jeg aldri trenger å lete etter el igjen ;););)

Nå er jeg i såkalt stuss.. :p tenkte jeg fant EL i helgen.. men så var det jo veldig sent, og sammenlignet med tidligere så var de sterke veldig lenge. Så siden jeg har hørt at de også kan reagere på graviditet så tok jeg en sånntest og (yes- testetøs her og). Men hva skjer med den?:dance018 Den er jo helt klart rosa for meg- men den er jo bare halv? Må være defekt kanskje? Fikk jo veldig forhåpninger nå:wideyed:

Vedlegg

• 7E482524-5F93-4C9A-9EF4-7CBAA7894757.png
    7E482524-5F93-4C9A-9EF4-7CBAA7894757.png
    887 KB · Visninger: 118
  • B9D47E60-F6BA-4B60-9668-49F50D4B5B8D.jpeg
    B9D47E60-F6BA-4B60-9668-49F50D4B5B8D.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 119
Må nok lese meg litt opp på hvordan det fungerer.
Men håper jo egentlig på at jeg er i dpo-land og at akjeleggingen i helgen gav uttelling. Sånn at jeg aldri trenger å lete etter el igjen ;););)

Temping er utrolig spennende og artig å følge med på kroppen i dpo-land❤️

Nå er jeg i såkalt stuss.. :p tenkte jeg fant EL i helgen.. men så var det jo veldig sent, og sammenlignet med tidligere så var de sterke veldig lenge. Så siden jeg har hørt at de også kan reagere på graviditet så tok jeg en sånntest og (yes- testetøs her og). Men hva skjer med den?:dance018 Den er jo helt klart rosa for meg- men den er jo bare halv? Må være defekt kanskje? Fikk jo veldig forhåpninger nå:wideyed:

Har du testet med flere tester der den har ligget inntil den andre testen? De kan suge til seg fargestoff om de ligger inntill hverandre.. håper selvsagt det er ekte babystrek❤️

CD19/6DPO:
Formen er fortsatt dårlig, dessverre. Har ingen energi, lite matlyst, snørr, vond hals og hoste:meh:

Promper fortsatt mye(det gjør jeg gjerne I dpo-land), kvalme av og på er igså vanlig for meg i dpo-land, hadde blødende tannkjøtt igår kveld når jeg pusset tenner. Jeg har murringer i magen som strekker seg ut på sidene og litt ligamentstrekk. Ellers ingen særlige symptomer. Akkurat nå føler jeg meg egentlig for syk til å lete etter symptomer også:hilarious:

Screenshot_20230213_073801_FF App.jpg

Mensenmurringer her i dag.. Er ikke det litt tidlig hvis det skulle være egget som fester seg evt? El på fredag (3 dager siden)

Mensenmurringer her i dag.. Er ikke det litt tidlig hvis det skulle være egget som fester seg evt? El på fredag (3 dager siden)

Tror det er litt forskjellig, faktisk. Fått positiv test allerede 6 dpo med 10åringen min, men også først fått positiv test 10dpo sent på kvelden med 1åringen min, så :happy119
Screenshot_20230213_114714_Gallery.jpg
Screenshot_20230213_114544_Gallery.jpg

Cd 20 i dag. I går fikk peak og testene ble negative utover dagen. Så da regnes denne dagen som EL. Aksjer ble lagt i går ettermiddag, og i morges, så den biten er på plass... så da er det bare å vente. Jeg har tatt noen dråper grapefruktekstrakt daglig de siste to ukene, og det gir virkelig resultater. Jeg har så mye elslim at jeg aldri har opplevd liknende!!!! Håper det er et godt tegn. Nå starter nedtellingen :)

Du hadde nok rett- Tok en ny nå som var helt blenda :p
Skal ikke være bare-bare den prøvingen altså!

Så synd det var en slik strek, men nå er du iallefall klar over det kan skje❤️ Håper det er spire på gang, da✨

CD 22 og om ikke annet, en økning på EL tester :) livmortappen er høyt plassert og mykere nå, så håper på positiv test i morgen:angelic: gleder meg sååå mye til dpo land nå:happy: men ikke antydning til noe EL slim, hadde litt her for ca en uke siden. Men ingenting siden da

Vedlegg

• 1860A4CF-0B7D-484D-9ACC-8C6D99E621E4.jpeg
    1860A4CF-0B7D-484D-9ACC-8C6D99E621E4.jpeg
    851,9 KB · Visninger: 76
Ta en ny graviditetstest :Heartred

I følge appene er jeg 7 dpo i dag, og dermed starter testing her!! :smiley-bounce012 er så altfor glad i å teste:laughing002 åpnet runden med to blenda, men det føles også greit da jeg ikke kan huske sist jeg hadde en helt blenda:rolleyes: flere som starter ?

Vedlegg

• 8B0B3981-1006-47E8-BC0C-187747C3AE7A.jpeg
    8B0B3981-1006-47E8-BC0C-187747C3AE7A.jpeg
    467,5 KB · Visninger: 97
CD20/7DPO:
Føler meg gravid, faktisk:angelic: På en eller annen måte sånn oppfylt nederst i magen og mye sånne småmurringer. Meget oppblåst, promper mye, småkvalm(vanlig for meg I dpo-land) synes jeg er mindre moody enn jeg vanligvis er i dpo-land? Kan hende det bare er innbilt svangerskap også:smiley-bounce022 Vel, det finner vi ut ila de neste 3 dagene:joyful: Negative tester idag, men er uansett veldig tidlig:happy119 Har så syyykt lyst på kake, så vurderer å bake en brunsviger idag(dansk lokal kake der jeg er ifra)

Alle er tidligtester
20230214_095721.jpg

Screenshot_20230214_082259_FF App.jpg

I følge appene er jeg 7 dpo i dag, og dermed starter testing her!! :smiley-bounce012 er så altfor glad i å teste:laughing002 åpnet runden med to blenda, men det føles også greit da jeg ikke kan huske sist jeg hadde en helt blenda:rolleyes: flere som starter ?

Har startet idag jeg også, vi ligger likt i løypa:smiley-bounce012 Blir spennende å se ila de neste dagene:nailbiting::joyful:

Back
Topp