IKM uke 8 ♡

Er trivelig her inne❤️ Jeg var på mai2021 jeg også, men mistet. Fikk i september2021❤️ Uff, det er så forferdelig å miste:( Grusomt jævlig, rett og slett:sad010Kan ikke forestille meg å miste i uke 11. Uff altså.

Temping er så moro og mye spenning I det og :hilarious:

Ja, det er helt forferdelig! :sorry:

Jeg husker deg såvidt fra prøvetiden i 20/21 faktisk! Uff så trist at du har mistet flere ganger.
Jeg mistet og før mai21 barnet, men det var veldig tidlig.. uti uke 5, men var vondt det og! Selv om det var noe helt annet i uke 11 med alt som hører med det å miste såpass sent :depressed:

Håper det snart blir terminspire på oss igjen!
Jeg har bestemt meg for å prøve å være positivt innstilt til det motsatte er bevist!:Heartred

Noen ganger kommer stigningen gradvis og andre ganger kommer stigningen plutselig Fortsett å test minst to ganger daglig❤️ Noen har kort lh-topp med kun positiv test en time, men andre har det over flere dager. Jeg har opplevd begge deler, men vanligvis har jeg positive tester i ett eller to døgn. EL kommer gjerne alt fra 0-48 timer etter positiv test. Men kan også akkurat ha vært. Eneste som kan påvise man har hatt eggløsning er temping(man ser en temperaturstigning)
Du kan se min denne mnd:

Vis vedlegget 398563
Vis vedlegget 398564
Tusen takk for svar! Jeg har bare hatt pos el-test én gang før, og den var aldri så klar - så jeg må nok teste opptil 2x per dag for å fange den opp ja. Det kan bli dyrt i lengden, men heller det enn å leve i usikkerhet :dead: Har tempet siden cd1. Det er første gang jeg tester det, men er ganske sikker på at el ikke har vært. Har ikke fått kryss heller. Har blitt gravid på cd21 (fullgått svangerskap) og cd25 tidligere (ma), så har jo i utgangspunktet lange og ustabile sykluser. Noe som bare er enda mer irriterende i disse prøvetider, haha!

Etter MA’en testet jeg en gang hver dag helt fra en uke etter aborten og til jeg fikk eggløsning.
Men jeg visste at jeg vanligvis har positive eggløsningstester over 2 døgn, og bare regnet med/håpte at det ville være likt etter MA.
Fant eggløsning på dag 28, men ble ikke gravid. Har hatt en mensen imellom og prøver nå første gang etter første mens.
Nå tester jeg en gang om dagen til CD 13/14 også tester jeg to ganger om dagen deretter.

Jeg pleier ikke å ha gradvis stigning nei, den kan svinge veldig og være kjeeempe svak før den plutselig blir positiv, men da er den positiv lenge. Men dette er jo veldig forskjellig fra person til person.

Ville nok fortsatt å teste to ganger om dagen hvis jeg var deg, for nå kommer den sikkert snart hvis du er sikker på at den ikke har vært.
Ønsker deg masse lykke til :Heartred
Ja, jeg får nok bare fortsette å teste hyppig. Føler meg litt smågal, men skal fadern ikke gå glipp av en mulighet når de kommer så sjelden :p Godt å ha dette forumet, der alle er like «gærne» og støtter hverandre! Lykke til til deg og. Vår tur nå :Heartpink

Nå først virker det som noe er på gang her! Typisk at mannen skal bort i kveld da :dead:

Glad jeg tester når syklusen har blitt så uforutsigbar da

1EC4D538-698C-4C41-976D-048B9518291E.png

Forventet el i morgen.
Blir ikke helt klok jeg.
Bruker ellers å ha jevn og grei stigning tel til toppen… men dette :hilarious:
Har jeg gått glipp av el, eller lar den bare vente på seg o_O
3D1F0B83-A591-44BB-A660-3E7049C8A506.jpeg

Vet ikke hvor lurt det er å bruke er annet merke, men gikk tom for babyplan sine, og hadde en pakke med makesure liggende.

Ja, det er helt forferdelig! :sorry:

Jeg husker deg såvidt fra prøvetiden i 20/21 faktisk! Uff så trist at du har mistet flere ganger.
Jeg mistet og før mai21 barnet, men det var veldig tidlig.. uti uke 5, men var vondt det og! Selv om det var noe helt annet i uke 11 med alt som hører med det å miste såpass sent :depressed:

Håper det snart blir terminspire på oss igjen!
Jeg har bestemt meg for å prøve å være positivt innstilt til det motsatte er bevist!:Heartred

Å miste etterlater seg en så stor sorg og et stort tomrom❤️ Det er vondt å miste uansett, men kan godt forstå det blir noe annet å miste så sent og blir en annen prosess❤️

Jeg stresser ikke denne gang, det skjer når det skjer og det er virkelig verdt å vente på også❤️

Tusen takk for svar! Jeg har bare hatt pos el-test én gang før, og den var aldri så klar - så jeg må nok teste opptil 2x per dag for å fange den opp ja. Det kan bli dyrt i lengden, men heller det enn å leve i usikkerhet :dead: Har tempet siden cd1. Det er første gang jeg tester det, men er ganske sikker på at el ikke har vært. Har ikke fått kryss heller. Har blitt gravid på cd21 (fullgått svangerskap) og cd25 tidligere (ma), så har jo i utgangspunktet lange og ustabile sykluser. Noe som bare er enda mer irriterende i disse prøvetider, haha!

Da har du nok litt ustabile og lengre sykluser. Slik som jeg. Da kan jeg anbefale Salvie-te fra CD1- CD14(eller til EL kommer om den kommer før) Mange opplever at follikkelfasen forkortes(dagene fra mensen til EL). Denne gangen fikk jeg EL på CD12 pga Salvie-te:) fortsett å test etter el minst to ganger daglig

Nå først virker det som noe er på gang her! Typisk at mannen skal bort i kveld da :dead:

Glad jeg tester når syklusen har blitt så uforutsigbar da

Vis vedlegget 398592

Skal gå fint om dere hr lagt inn aksjer å gjør det igjen imorgen. Typisk han skulle bort ikveld:-/

Forventet el i morgen.
Blir ikke helt klok jeg.
Bruker ellers å ha jevn og grei stigning tel til toppen… men dette :hilarious:
Har jeg gått glipp av el, eller lar den bare vente på seg o_OVis vedlegget 398593
Vet ikke hvor lurt det er å bruke er annet merke, men gikk tom for babyplan sine, og hadde en pakke med makesure liggende.

De ser ikke helt positive ut, men nesten

CD17/5DPO:
Er fortsatt ikke slaget og halsen er så sår:hungover: Kjenner en del murringer i magen og ut på sidene, er småkvalm av og på(vanlig for meg i dpo-land) Er såå sliten idag, men må bare holde ut til kvelden:cool:
Screenshot_20230211_100121_FF App.jpg

EL lar vente på seg :wacky: Skal ha EL på tirsdag ut ifratidligere sykluser (dog noe ustabile!)
Men har siden i går begynt å få små ømme bryster og kramper i magen, føler selv at EL kommer før Tirsdag :angelic: lagt inn aksjer annenhver dag den uka her just in case:happy:

Vedlegg

• FBEDA213-D24A-4719-8C04-CFB8A6ED3BB8.jpeg
    FBEDA213-D24A-4719-8C04-CFB8A6ED3BB8.jpeg
    547,2 KB · Visninger: 75
EL lar vente på seg :wacky: Skal ha EL på tirsdag ut ifratidligere sykluser (dog noe ustabile!)
Men har siden i går begynt å få små ømme bryster og kramper i magen, føler selv at EL kommer før Tirsdag :angelic: lagt inn aksjer annenhver dag den uka her just in case:happy:

Straks positiv. Tenker den er positiv imorgen :)

Ville bare tipse dere om salg på make sure tester på farmasiet nå i helgen:angel5:smiley-bounce012
Screenshot_20230211_211705_Samsung Internet.jpg

Nei, jeg leste gjennom 40 + sider i vi som temper og fant ut at det var ganske normalt :hilarious:
Spent på om jeg får kryss imorgen :woot:

Haha, sorry for sent svar, er bare i så sykt dårlig form:-/ ellers hadde jeg svart før❤️ Jaaaah, tror du får kryss imorgen jeg :smiley-bounce012

Cd 18. Elslimet er på plass igjen, og kveldens test var betraktelig sterkere enn de siste dagene :D Så nå er det nok like før!
Screenshot_20230211-214014_Premom.jpg

En test fra babyplan ligger igjen I skuffen, og den skal brukes i morgen tidlig . Satser på at den er positiv da. Har kjøp inn noen tester fra metode til nød. Har 30 eltester på vei i posten, men i følge sporingen har ikke de bevegd seg på 3 dager :/

Irriterer meg over at samboer er bortreist i kveld. Men fikk lagt inn aksjer I morges og satser på at han er hjemme i morgen... så da går nok det bra. :)

Haha, sorry for sent svar, er bare i så sykt dårlig form:-/ ellers hadde jeg svart før❤️ Jaaaah, tror du får kryss imorgen jeg :smiley-bounce012

Her er det ingen svareplikt, hadde jeg vært utålmodig kunne jeg bare spurt i tempetråden :happy:

Uff, så utrolig kjedelig!
Ønsker deg og dere masse god bedring:Heartred Håper former snart er bra igjen og at minifrøet er på god vei til å grave seg ned i livmoren:smiley-angelic002

Cd 18. Elslimet er på plass igjen, og kveldens test var betraktelig sterkere enn de siste dagene :D Så nå er det nok like før!
Vis vedlegget 398630
En test fra babyplan ligger igjen I skuffen, og den skal brukes i morgen tidlig . Satser på at den er positiv da. Har kjøp inn noen tester fra metode til nød. Har 30 eltester på vei i posten, men i følge sporingen har ikke de bevegd seg på 3 dager :/

Irriterer meg over at samboer er bortreist i kveld. Men fikk lagt inn aksjer I morges og satser på at han er hjemme i morgen... så da går nok det bra. :)

Spennende!
Håper den blir positiv imorgen tidlig :woot:

Back
Topp