IKM uke 8 ♡

Hermione - 35 - B3 - PP2 - EL 06.02 - IKM 20.02

Litt krøll i systemet etter kjemisk før jul, men satser på at datoene er sånn ca og at det kan klaffe allerede :)

Har du andre tips til å korte ned dagene mellom mens og EL ? Har ikke salvie-te her jeg bor og blir for sent å bestille denne syklus :smiley-ashamed004

Nei, det vet jeg ikke, dessverre. Er kun det jeg har erfaring med. Eller evt Letrozol, men det er jo et reseptbelagt medikament.

PP4(PP2 etter SA)/ CD3:
Blør fortsatt en del og har sinnsyke smerter denne gangen, heldigvis ikke hver eneste mens jeg har de smertene lenger. Temper nå vaginalt også. Føles så godt å være igang med en ny PP- har så troen på at denne gangen så skjer det- denne pp blir jeg gravid :Heartpink :smiley-angelic001
Screenshot_20230128_115218_FF App.jpg

CD 4 her og har ikke blødd noe idag :shy:
Syns dagene går utrooolig sakte og hater egentlig tiden frem til eggløsning.. Syns fortsatt det er vanskelig å ikke være gravid lenger etter MA, så føler meg litt desperat etter å bli det igjen.
Føles så tomt :sorry:

Men jeg er i grunnen positiv og håper veldig for denne runden!
Noen som vet om man må oppgradere Fertility friend appen hvis den skal sette kryss når eggløsning har vært? Jeg har bare free basic membership nå.

D3CD4541-A5DE-477B-A3FF-3786C27947F8.jpeg

CD 4 her og har ikke blødd noe idag :shy:
Syns dagene går utrooolig sakte og hater egentlig tiden frem til eggløsning.. Syns fortsatt det er vanskelig å ikke være gravid lenger etter MA, så føler meg litt desperat etter å bli det igjen.
Føles så tomt :sorry:

Men jeg er i grunnen positiv og håper veldig for denne runden!
Noen som vet om man må oppgradere Fertility friend appen hvis den skal sette kryss når eggløsning har vært? Jeg har bare free basic membership nå.

Vis vedlegget 397763
Jeg kjenner ikke denne appen, så jeg vet ikke.. men er du fornøyd med den?

Jeg har brukt premom før, men synes så lite er tilgjengelig gratis nå- eller så husker jeg bare ikke fra sist vi prøvde hvordan den var :p

MA er virkelig helt forferdelig :( Kjenner meg veldig igjen i utålmodigheten- skal krysse alle fingre for deg denne pp!

Jeg kjenner ikke denne appen, så jeg vet ikke.. men er du fornøyd med den?

Jeg har brukt premom før, men synes så lite er tilgjengelig gratis nå- eller så husker jeg bare ikke fra sist vi prøvde hvordan den var :p

MA er virkelig helt forferdelig :( Kjenner meg veldig igjen i utålmodigheten- skal krysse alle fingre for deg denne pp!

Ja, veldig fornøyd! Men jeg har ikke brukt den så mye enda da.
Men til temping er det vel denne appen som gjelder har jeg skjønt :woot:

Åå tusen takk!
Krysser for deg og!
Håper på masse fine steker her om noen få uker:Heartred

CD4 og fossblør ennå:wideyed: Blødd mye og hatt ekstremt med smerter denne gangen- lurer på om det har noe med SA'n å gjøre?:think005
Første mens etter vi mistet lille❤️ :sad010Kjenner fortsatt på sorgfølelsen over den lille og det som ikke ble:(:Heartpink
Temper vaginalt og synes fortsatt tempen går hit og dit:hilarious: uansett moro å prøve det og:smiley-bounce012
Screenshot_20230129_115835_FF App.jpg

Hvor tidlig etter tr starter dere å teste etter El? :)
Jeg har både korte- og lange sykluser, så jeg starter på CD9 med Monitoren, ser ann litt med el-tester denne PP.

hvor nøye er dere med å ta EL-tester på samme tid? :)Googlet mg frem til at man bør ta mellom kl 11 og 15, og til samme tid.. (måtte google selv om det er mindre enn 2 år siden sist- alt man glemmer :bookworm:) Sist vi prøvde var jeg student- og kunne ta tester mer «riktig», men synes det er vanskelig må som jeg jobber :bored:

hvor nøye er dere med å ta EL-tester på samme tid? :)Googlet mg frem til at man bør ta mellom kl 11 og 15, og til samme tid.. (måtte google selv om det er mindre enn 2 år siden sist- alt man glemmer :bookworm:) Sist vi prøvde var jeg student- og kunne ta tester mer «riktig», men synes det er vanskelig må som jeg jobber :bored:

Jeg tar på morgenurin også tar jeg og på kvelden når det nærmer seg.
Har aldri opplevd å gå glipp av den, men har lang topp. I bruksanvisningen på make sure sine står det at man kan ta de når som helst på døgnet :happy:

Back
Topp