IKM uke 7❤️

Jeg tok også test i morges, på konsentrert urin. Den var mye svakere enn gårsdagens. Tok en test en halv time senere, og da var den sterk igjen. Veldig stor forskjell på de to testene jeg tok med 30 min mellomrom, nesten rart det er mulig. Velger å tro at det går helt bra. Kanskje det ville vært likt for deg? :)
Dagens er like svak som den jeg tok for 3/4 dager siden og den jeg tok nå er også svak, kan jo selvfølgelig være men er ikke så veldig optimistisk..
 
Håper for deg at neste test er sterkere❤️
Jeg anbefaler virkelig å dra til legen for å ta hcg så du kan få svar. I tillegg er det veldig greit å vite om det er en spontanabort for for det vil ikke alltid begynne å blø av seg selv, og da er det en liten fare for infeksjon. Jeg er i dialog med legen min nå for dersom det ikke begynner å blø av seg selv så må jeg til gynekolog, og eventuelt få piller for å gå ut restene. I tillegg så kan det jo faktisk hende at alt er bra, bare at fargestoffet i testene er dårlig! Jeg håper virkelig det :Heartred Men det kan jo være lurt å forbrede seg på at dette ikke får veien. Jeg sender deg en stoooor klem! :Heartred
Har dere noen symptomer enda? Eller forsvant de før/når testen ble svakere?
 
Har dere noen symptomer enda? Eller forsvant de før/når testen ble svakere?
Er fremdeles sliten og tidvis kvalm. Grunnen til at jeg tok blodprøve var at symptomene ble mindre. Regner med at noe symtomer henger i til alt av hcg er ute. I tillegg er jeg blitt veldig svimmel. Tydelig at kroppen ikke er helt med. Takene i magen har begynt nå så håper blødningen kommer snart og at det ikke blir like smertefult som sist. Sist var jeg 7+0 da det begynte men det hadde sluttet å utvikle seg rundt uke 5.
 
Hvordan går det med deg @Lykkelig.Mamma ? :Heartred
Er ikke helt sikker, hadde egentlig gitt helt opp og begynt å forbedre meg på blødning og prøvepause i 2-3 mnd. Får ikke kommet til legen før nesteuke så kjøpte en ny rfsu test som jeg nettopp tok, og den er plutselig mye sterkere enn gårsdagens! Klarer ikke helt å slappe av siden begge testene jeg tok i går var så svake, men jeg håper så veldig:sad010:Heartred
 

Vedlegg

  • Polish_20230224_100849093.jpg
    Polish_20230224_100849093.jpg
    3,1 MB · Visninger: 55
Er ikke helt sikker, hadde egentlig gitt helt opp og begynt å forbedre meg på blødning og prøvepause i 2-3 mnd. Får ikke kommet til legen før nesteuke så kjøpte en ny rfsu test som jeg nettopp tok, og den er plutselig mye sterkere enn gårsdagens! Klarer ikke helt å slappe av siden begge testene jeg tok i går var så svake, men jeg håper så veldig:sad010:Heartred
Den ser jo veldig bra ut da!! :) men skjønner at du trenger å vite.
Vurderer å kjøpe en sånn stav bare for å se om den er svakere på meg også , da vet vi at det kanskje går bra siden mine vanlige tester er sterke.
❤️
 
Den ser jo veldig bra ut da!! :) men skjønner at du trenger å vite.
Vurderer å kjøpe en sånn stav bare for å se om den er svakere på meg også , da vet vi at det kanskje går bra siden mine vanlige tester er sterke.
❤️
Rfsu er svakere/dårligere ja, det har jeg opplevd flere ganger. Men den første jeg tok i går som vsr svak var en babyplan tidlig, samme som jeg tok dagen før som var mye sterkere.. Men at testen i dag er såpass sterk skal jo egentlig være et godt tegn, så håper❤️
 
Er ikke helt sikker, hadde egentlig gitt helt opp og begynt å forbedre meg på blødning og prøvepause i 2-3 mnd. Får ikke kommet til legen før nesteuke så kjøpte en ny rfsu test som jeg nettopp tok, og den er plutselig mye sterkere enn gårsdagens! Klarer ikke helt å slappe av siden begge testene jeg tok i går var så svake, men jeg håper så veldig:sad010:Heartred
Åååå, håper så inderlig at dette skal gå bra!! :Heartred
 
Hmm, litt usikker på om man alltid blør da? Jeg har jo hørt om sånne absorberte tvillinger eller når restene bare blir i livmoren til den andre er født. Men jeg er ikke noen ekspert på feltet altså!
Ja mener å ha hørt noe sånt selv! Håper bare det er en liten terminspire som gjemmer seg der inne:smiley-angelic001
Hvordan går det med deg?:Heartred
 
Ja mener å ha hørt noe sånt selv! Håper bare det er en liten terminspire som gjemmer seg der inne:smiley-angelic001
Hvordan går det med deg?:Heartred
Jeg også :Heartred

Går ikke så bra her. Ihvertfall ikke fysisk. Begynte å blø endelig og har hatt så vondt at det ble legevakten og morfin. Sånn psykisk går det greit egentlig. Er jo selvfølgelig sinnsykt kjipt med SA, og det har blitt mange tårer, men føler jeg har infunnet meg med situasjonen. Tross alt så er jeg glad kroppen min ordner opp nå. Hadde vært så evig mye tøffere dersom jeg gikk til uke 12 med foster som ikke var levedyktig. Det tøffeste nå er egentlig at dette er andre spontanabort så da frykter jeg at jeg kommer til å oppleve flere. Nå planlegger jeg å "nyte" prøvepausen, og så da bekymringene når vi begynner å prøve igjen.
 
Back
Topp