IKM uke 7❤️

Ånei, så utrolig trist!! Hadde virkelig håpet at det skulle gå denne gangen :( men du får kanskje utredning nå??
Ja det burde jeg få. Men skal i gang med IVF, egentlig i april, men tror jeg utsetter til mai. Ønsker å snakke litt med dem om hva som kan gjøres først. Ser de fleste har opp mot et halvt år ventetid på utredning på sykehuset for habituell abort. Så skal snakke med Hausken først ihvertfall.
 
Ja det burde jeg få. Men skal i gang med IVF, egentlig i april, men tror jeg utsetter til mai. Ønsker å snakke litt med dem om hva som kan gjøres først. Ser de fleste har opp mot et halvt år ventetid på utredning på sykehuset for habituell abort. Så skal snakke med Hausken først ihvertfall.
Oj, såpass lang ventetid ja! Vet en god del av utredningen er enkle blodprøver så godt mulig man kan få det ganske raskt. Håper de finner en årsak og at det er noe dere kan få hjelp med raskt :Heartred heier på deg!
 
Oj, såpass lang ventetid ja! Vet en god del av utredningen er enkle blodprøver så godt mulig man kan få det ganske raskt. Håper de finner en årsak og at det er noe dere kan få hjelp med raskt :Heartred heier på deg!
Ja, vet de fleste undersøkelser er blodprøver. Men får høre hva Hausken sier i første omgang. Kan hende de ønsker å ta noen utvidende blodprøver også❤️
 
5+1 og ikke lenger…idag er testene svake og symptomene borte. Så spontanabort nr 3 er et faktum:sorry:Vis vedlegget 399560
Hvis jeg kan spørre, hvor lenge etter testen ble svakere begynte du å blø? Dagens test er plutselig svakere enn gårsdagens, livredd for å miste og dette med å vente å se om/når jeg begynner å blø er grusom:arghh::sorry:
 
Hvis jeg kan spørre, hvor lenge etter testen ble svakere begynte du å blø? Dagens test er plutselig svakere enn gårsdagens, livredd for å miste og dette med å vente å se om/når jeg begynner å blø er grusom:arghh::sorry:
Har du bildet av den? :( håper det bare er en tulletest!
 
Har du bildet av den? :( håper det bare er en tulletest!
Eneste symptomet jeg har er litt kvalme, kan ikke tro at dette blir å gå bra.. Gårsdagens øverst, dagens nederst
 

Vedlegg

  • Polish_20230223_154304863.jpg
    Polish_20230223_154304863.jpg
    3 MB · Visninger: 108
Hvis jeg kan spørre, hvor lenge etter testen ble svakere begynte du å blø? Dagens test er plutselig svakere enn gårsdagens, livredd for å miste og dette med å vente å se om/når jeg begynner å blø er grusom:arghh::sorry:
Har bare begynt å spotte så vidt brunt. Så blødningen kommer når testen nærmer seg blank…så tenker jeg har en blødning om en dag eller to :( testen begynte så vidt å vise seg litt svakere for to dager siden..i dag ser den sånn ut:
B81A2ABA-AC97-4C4A-A577-9BCA6877BEDB.jpeg
 
Kan settes på TR :Heartred Litt godt å slippe å lure mer kjenner jeg. Ganske utmattende. Nå skal hodet mitt få litt fri. Håper på ny PP allerede kommende måned! Sees i IKM12 for de av dere som har tenkt dere dit. Skal ruste meg både med temperaturmåler og el-tester i mellomtiden:)
 
Kan settes på TR :Heartred Litt godt å slippe å lure mer kjenner jeg. Ganske utmattende. Nå skal hodet mitt få litt fri. Håper på ny PP allerede kommende måned! Sees i IKM12 for de av dere som har tenkt dere dit. Skal ruste meg både med temperaturmåler og el-tester i mellomtiden:)
Finner deg ikke på lista jeg:shy:
 
Har ikke flere tester så får se om jeg drar å kjøper en i kveld eller om jeg venter til i morgen, føler bare jeg går å venter på å blø..:sorry:
Uff, kjære deg! Dette var ikke det jeg ønsket å se nå :( ikke dra å kjøp nye tester, de vil uansett ikke gi deg klare svar! Kontakt legen å ta en dobbel hcg så får du ett klart svar. Jeg håper det bare er testene som er teite!

Jeg har forøvrig fremdeles ikke begynt å blø, noen ganger kan det ta en stund før kroppen rydder opp.
 
Uff, kjære deg! Dette var ikke det jeg ønsket å se nå :( ikke dra å kjøp nye tester, de vil uansett ikke gi deg klare svar! Kontakt legen å ta en dobbel hcg så får du ett klart svar. Jeg håper det bare er testene som er teite!

Jeg har forøvrig fremdeles ikke begynt å blø, noen ganger kan det ta en stund før kroppen rydder opp.
Kjøpte en test og som du sa då ble jeg ikke noe klokere.. Den er svak, men så er det rfsu, samtidig skulle den nok vært sterkere på 17dpo:sorry: Tror bare jeg venter å ser om det kommer en blødning..
 

Vedlegg

  • Snapchat-1818929746.jpg
    Snapchat-1818929746.jpg
    755 KB · Visninger: 66
Eneste symptomet jeg har er litt kvalme, kan ikke tro at dette blir å gå bra.. Gårsdagens øverst, dagens nederst
Jeg tok også test i morges, på konsentrert urin. Den var mye svakere enn gårsdagens. Tok en test en halv time senere, og da var den sterk igjen. Veldig stor forskjell på de to testene jeg tok med 30 min mellomrom, nesten rart det er mulig. Velger å tro at det går helt bra. Kanskje det ville vært likt for deg? :)
 
Kjøpte en test og som du sa då ble jeg ikke noe klokere.. Den er svak, men så er det rfsu, samtidig skulle den nok vært sterkere på 17dpo:sorry: Tror bare jeg venter å ser om det kommer en blødning..
Jeg anbefaler virkelig å dra til legen for å ta hcg så du kan få svar. I tillegg er det veldig greit å vite om det er en spontanabort for for det vil ikke alltid begynne å blø av seg selv, og da er det en liten fare for infeksjon. Jeg er i dialog med legen min nå for dersom det ikke begynner å blø av seg selv så må jeg til gynekolog, og eventuelt få piller for å gå ut restene. I tillegg så kan det jo faktisk hende at alt er bra, bare at fargestoffet i testene er dårlig! Jeg håper virkelig det :Heartred Men det kan jo være lurt å forbrede seg på at dette ikke får veien. Jeg sender deg en stoooor klem! :Heartred
 
Back
Topp