Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ser dere noe her?Får ikke lastet opp bilde… det er for stort? Noen tips?Jeg har også begynt, 6/7 dpo! Innbiller meg streker her og der men tror nok det bare er jeg som serser dere noe her?
Jeg pleier bare å ta skjermbilde av bildet, da blir filen liten nokFår ikke lastet opp bilde… det er for stort? Noen tips?
Jeg har også begynt, 6/7 dpo! Innbiller meg streker her og der men tror nok det bare er jeg som ser
Ja, det er nok bare jeg som innbiller megLitt vanskelig å se på bildet, men ser noe nederst og øverst. Vanskelig å vite hva det er

Krysser fingrene for at det er begynnelsen på noe!!Ja, det er nok bare jeg som innbiller meg![]()
Jeg ser noe på den rosa!7dpo i dag. Er det bare jeg som har fått strek-øyne, eller er det noe svakt her?![]()
![]()
Ser svakt på begge to!9 eller 10 dpo - synes fortsatt jeg ser noe? Uansett tidlig enda men.. flere som har begynt testingen?![]()
Ser noe svakt på begge to7dpo i dag. Er det bare jeg som har fått strek-øyne, eller er det noe svakt her?![]()
![]()

Definitivt en strek!!7dpo i dag. Er det bare jeg som har fått strek-øyne, eller er det noe svakt her?![]()
![]()
Neida, jeg tør ikke å legge for mye forhåpninger i disse symptomene enda, for blir så innmari skuffa om det ikke blir noe. Men om symptomene fortsetter så kanskje jeg drister meg til å teste litt tidligere enn planlagt Da jeg ble gravid for 2 år siden så fikk jeg akutt kvalme og kasta opp 7 dpo. Trodde jeg var matforgifta men har skjønt i ettertid at det må ha vært da hcg begynte å stige6 dpo i dag og våknet opp litt kvalm. Minte meg veldig om da jeg ble gravid i høst (som endte i MA). Da kom gravidkvalmen 8 dpo og jeg tenkte det måtte være innbilning fordi det var alt for tidlig. Men så fant vi ut at jeg var gravid med tvillinger - da skjønte jeg jo hvorfor jeg ble kvalm så tidlig! Men nå er jeg jo bare 6 dpo, er det trillinger da eller?Neida, jeg tør ikke å legge for mye forhåpninger i disse symptomene enda, for blir så innmari skuffa om det ikke blir noe. Men om symptomene fortsetter så kanskje jeg drister meg til å teste litt tidligere enn planlagt
![]()
Så gøy å høre. Da er det kanskje ikke bare innbilningDa jeg ble gravid for 2 år siden så fikk jeg akutt kvalme og kasta opp 7 dpo. Trodde jeg var matforgifta men har skjønt i ettertid at det må ha vært da hcg begynte å stige![]()
og så spennende med murringen din da, godt tegn!