Lykkeønske92
Flørter med forumet
Testetrangen er stor i dpo landHaha, jeg tok også en isted! 4/5 dpo, blenda den også men innbilte meg en liten skygge på ene testen![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testetrangen er stor i dpo landHaha, jeg tok også en isted! 4/5 dpo, blenda den også men innbilte meg en liten skygge på ene testen![]()

Ja, jeg ser noe der.Noen som ser noe her? Enten spiller synet meg et puss, eller så er det antydning til strek - usikker på om det er skygge eller at det vises der det skulle vært strek![]()
Blir spennende å se om det utvikler seg til en babystrekJa, jeg ser noe der.

Krysser fingrene for deg!Blir spennende å se om det utvikler seg til en babystrek![]()

Takk, i lige mådeKrysser fingrene for deg!![]()

Synes jeg ser noe her ja!!Noen som ser noe her? Enten spiller synet meg et puss, eller så er det antydning til strek - usikker på om det er skygge eller at det vises der det skulle vært strek![]()
Alt for spennende!Synes jeg ser noe her ja!!

Ser også noe veldig svakt! Krysser fingrene for degNoen som ser noe her? Enten spiller synet meg et puss, eller så er det antydning til strek - usikker på om det er skygge eller at det vises der det skulle vært strek![]()
Jeg hadde også masse greier igår, 5 DPO. Men borte igjen idagHatt tidvise menssmerter/murringer i kveld og litt øm på høyre side når jeg bøyer meg. Er ikke det litt tidlig? Redd jeg innbiller meg ting haha! 5 dpo i dag![]()
Oo - spennede! Får håpe det er positive tegn for oss beggeJeg hadde også masse greier igår, 5 DPO. Men borte igjen idag![]()

Blir altfor spennende de neste dageneSer også noe veldig svakt! Krysser fingrene for deg![]()
takk, i lige måde!Enig. Jeg skimter også. Så spennende. Jeg har troa for deg9 eller 10 dpo - synes fortsatt jeg ser noe? Uansett tidlig enda men.. flere som har begynt testingen?![]()

Spennende med testing, tror ikke jeg ser noe enda. Jeg har ikke begynt testing, har ikke på følelsen at jeg er gravid9 eller 10 dpo - synes fortsatt jeg ser noe? Uansett tidlig enda men.. flere som har begynt testingen?![]()