IKM uke 6

Var forberedt på negativ, så det er jo greit nok. Men nå lurer jeg på hva den dumme kroppen min driver med bare.. For det har absolutt ikke blitt noe bedre
Kan fortsatt bli positiv da! Det er fremdeles tidlig :Heartred I forrige svangerskap testet jeg positiv 10 dpo (svakt) men med førstemann var den ikke positiv før 14 dpo og da testet jeg hver dag:)
 
Mrs.T - 27 - B2 - PP4 - EL 23/1 - IKM 8

For to dager siden kjente jeg at det strammet seg ved lysken, og kunne minnes at dette skjedde ved forrige graviditet også. Jeg tok en test i går, den var blendahvit, men i dag kan jeg skimte en tynn strek! Jeg er veldig spent, og skal ta ny test i morgen. Testet på 2. morgenurin i dag, og prøver å gjøre det samme i morgen. Tenk om det ligger en liten spire her nå, jeg er overveldet allerede!

20230203_080651.jpg
 
Tok en test i morges. Den var negativ! Men... jeg føler meg gravid-fyllesyk (hvis dere skjønner hva jeg mener). Så håpet er ikke helt borte! Vet jo ikke helt når EL var, så jeg kan jo være alt fra 6dpo til 10 dpo.
 
Mrs.T - 27 - B2 - PP4 - EL 23/1 - IKM 8

For to dager siden kjente jeg at det strammet seg ved lysken, og kunne minnes at dette skjedde ved forrige graviditet også. Jeg tok en test i går, den var blendahvit, men i dag kan jeg skimte en tynn strek! Jeg er veldig spent, og skal ta ny test i morgen. Testet på 2. morgenurin i dag, og prøver å gjøre det samme i morgen. Tenk om det ligger en liten spire her nå, jeg er overveldet allerede!

Vis vedlegget 398096
Tydelig babystrek! Så gøy! :) :Heartred
 
1 eller 2 dpo i dag, fikk bare til aksjer 1 gang og det var enten 2 eller 3 dager før el, så har null tro på denne pp… har allerede innstilt meg på ny runde og håper det klaffer da! Tar nok pause en måned hvis ikke så vi slipper termin i slutten av desember
 
Flere som planlegger pause fra prøveperioden hvis det ikke går denne gangen? Jeg får termin i midten av november hvis spiren skulle sitte neste måned, og det tenker jeg går fint. Desember er jeg derimot ikke så glad for å ha termin i. Bare meg? :smiley-ashamed004
 
Flere som planlegger pause fra prøveperioden hvis det ikke går denne gangen? Jeg får termin i midten av november hvis spiren skulle sitte neste måned, og det tenker jeg går fint. Desember er jeg derimot ikke så glad for å ha termin i. Bare meg? :smiley-ashamed004
Vi prøver nok neste pp også, termin blir samme som deg, midten av november :) Men har ikke lyst å ha termin i midten av desember og så gå 10 dager over tiden og ende med fødsel så tett på julaften. Så tror vi dropper det. Mannen sier vi ikke trenger pause, men det er nok mer fordi han vet hvor lyst jeg har til å bli gravid
 
Flere som planlegger pause fra prøveperioden hvis det ikke går denne gangen? Jeg får termin i midten av november hvis spiren skulle sitte neste måned, og det tenker jeg går fint. Desember er jeg derimot ikke så glad for å ha termin i. Bare meg? :smiley-ashamed004
Vi hadde også tenkt å ta pause etter denne PP. Jeg har selv bursdag på julaften, så vi ønsker IKKE enda en bursdag i desember :happy8
 
Flere som planlegger pause fra prøveperioden hvis det ikke går denne gangen? Jeg får termin i midten av november hvis spiren skulle sitte neste måned, og det tenker jeg går fint. Desember er jeg derimot ikke så glad for å ha termin i. Bare meg? :smiley-ashamed004
Her blir det pause til juni vist det ikke har klaffet nå. :happy:
 
1 eller 2 dpo i dag, fikk bare til aksjer 1 gang og det var enten 2 eller 3 dager før el, så har null tro på denne pp… har allerede innstilt meg på ny runde og håper det klaffer da! Tar nok pause en måned hvis ikke så vi slipper termin i slutten av desember
Samme her, tviler det gikk denne gang så venter egentlig allerede på neste pp...veldig lenge til! Vi skal også prøve en siste gang etter denne før det blir en pause :angelic:
 
Flere som planlegger pause fra prøveperioden hvis det ikke går denne gangen? Jeg får termin i midten av november hvis spiren skulle sitte neste måned, og det tenker jeg går fint. Desember er jeg derimot ikke så glad for å ha termin i. Bare meg? :smiley-ashamed004
Vi hopper også over desember! Nå er vi heldig at det ser uansett ikke ut til å klaffe med jobb den måneden:angelic: frister ikke med desember
 
Mrs.T - 27 - B2 - PP4 - EL 23/1 - IKM 8

For to dager siden kjente jeg at det strammet seg ved lysken, og kunne minnes at dette skjedde ved forrige graviditet også. Jeg tok en test i går, den var blendahvit, men i dag kan jeg skimte en tynn strek! Jeg er veldig spent, og skal ta ny test i morgen. Testet på 2. morgenurin i dag, og prøver å gjøre det samme i morgen. Tenk om det ligger en liten spire her nå, jeg er overveldet allerede!

Vis vedlegget 398096
Den streken var sterk så det må da være babystrek:Heartred:Heartred
 
Samme her, tviler det gikk denne gang så venter egentlig allerede på neste pp...veldig lenge til! Vi skal også prøve en siste gang etter denne før det blir en pause :angelic:
Er alt for lenge til neste el, den forrige var jo i går :laughing002 Hadde kjøpt inn ananas til dpo dagens, men nesten så jeg ikke har lyst på den lengre:hilarious:
 
Jeg har egentlig gitt opp denne pp siden jeg hadde negativ test i går 11DPO. Såpass at jeg og sambo snakket om hvor lenge vi skulle ha pause fra prøvingen. Så så jeg på testen fra i går, for den hadde jeg selvsagt ikke kastet. :bag: og nå er det kommet en tydelig strek der. Vet det er alt for sent, men tidligere når jeg har hatt skyggestreker har den ikke blitt sterkere. Så fikk jo kanskje et lite håp likevel :smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • 20230203_200331.jpg
    20230203_200331.jpg
    1,7 MB · Visninger: 129
Jeg har egentlig gitt opp denne pp siden jeg hadde negativ test i går 11DPO. Såpass at jeg og sambo snakket om hvor lenge vi skulle ha pause fra prøvingen. Så så jeg på testen fra i går, for den hadde jeg selvsagt ikke kastet. :bag: og nå er det kommet en tydelig strek der. Vet det er alt for sent, men tidligere når jeg har hatt skyggestreker har den ikke blitt sterkere. Så fikk jo kanskje et lite håp likevel :smiley-angelic001
Det samme skjedde meg i dag, og på den hvite testen fra i morges var plutselig en tydelig strek ca kl. 18. Ligger å kniper igjen og skal ta en test om noen timer :) Jeg krysser fingrene for oss begge:Heartred
 

Vedlegg

  • 9CE0443E-7393-4E03-A85A-6F405107EDAB.jpeg
    9CE0443E-7393-4E03-A85A-6F405107EDAB.jpeg
    859,1 KB · Visninger: 101
Det samme skjedde meg i dag, og på den hvite testen fra i morges var plutselig en tydelig strek ca kl. 18. Ligger å kniper igjen og skal ta en test om noen timer :) Jeg krysser fingrene for oss begge:Heartred
Krysser fingrene! :Heartred jeg tar en ny søndag tror jeg. :smiley-angelic001
 
Jeg har egentlig gitt opp denne pp siden jeg hadde negativ test i går 11DPO. Såpass at jeg og sambo snakket om hvor lenge vi skulle ha pause fra prøvingen. Så så jeg på testen fra i går, for den hadde jeg selvsagt ikke kastet. :bag: og nå er det kommet en tydelig strek der. Vet det er alt for sent, men tidligere når jeg har hatt skyggestreker har den ikke blitt sterkere. Så fikk jo kanskje et lite håp likevel :smiley-angelic001
Så spennene!!! :smiley-angelic001
 
Mrs.T - 27 - B2 - PP4 - EL 23/1 - IKM 8

For to dager siden kjente jeg at det strammet seg ved lysken, og kunne minnes at dette skjedde ved forrige graviditet også. Jeg tok en test i går, den var blendahvit, men i dag kan jeg skimte en tynn strek! Jeg er veldig spent, og skal ta ny test i morgen. Testet på 2. morgenurin i dag, og prøver å gjøre det samme i morgen. Tenk om det ligger en liten spire her nå, jeg er overveldet allerede!

Vis vedlegget 398096
Det har jeg kjent nå 2 kvelder på rad! Når dpo kjente du det?
 
Jeg har egentlig gitt opp denne pp siden jeg hadde negativ test i går 11DPO. Såpass at jeg og sambo snakket om hvor lenge vi skulle ha pause fra prøvingen. Så så jeg på testen fra i går, for den hadde jeg selvsagt ikke kastet. :bag: og nå er det kommet en tydelig strek der. Vet det er alt for sent, men tidligere når jeg har hatt skyggestreker har den ikke blitt sterkere. Så fikk jo kanskje et lite håp likevel :smiley-angelic001
Samme skjedde med meg forje svangerskap. Krysser fingrene!
 
Back
Topp