IKM uke 6

Her er dagens. Nå blir vanlige testen godt rosa også. Men har begynnt å få antydning til spotting, så nervene er i høyspenn. :facepalm: :smiley-ashamed004 Har så utroli lyst til at dette skal gå bra. Vi hopper ikke over desemberforsøket, men stopper prøvingen helt om det ikke blir ett 2023 barn.
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    2,4 MB · Visninger: 109
Her er dagens. Nå blir vanlige testen godt rosa også. Men har begynnt å få antydning til spotting, så nervene er i høyspenn. :facepalm: :smiley-ashamed004 Har så utroli lyst til at dette skal gå bra. Vi hopper ikke over desemberforsøket, men stopper prøvingen helt om det ikke blir ett 2023 barn.
Fine streker! Håper det blir terminspire hvis det virkelig er siste forsøket :smiley-angelic001
 
Hadde spotting helt i starten av forrige svangerskap selv. Testet ikke den dagen, men dagen etter (ca 10 dpo) og da var den positiv :D
Må korrigere meg selv. Første svangerskap, som så ble til min datter. Ingen spotting i starten i forrige svangerskap før det så endte i SA i uke 7/8
 
Må korrigere meg selv. Første svangerskap, som så ble til min datter. Ingen spotting i starten i forrige svangerskap før det så endte i SA i uke 7/8
Takk for positive ord. :Heartred Det hjelper. Jeg har ikke hatt noe spotting i mine to svangerskap utenom ett par dager før SA startet skikkelig i uke 6 sist.
 
Plutselige kraftige stikk i livmor imorges, én gang da jeg fortsatt lå i senga og rett etterpå på badet. Varte noen få sekunder, og nå er det helt vekk bortsett fra litt «murringer» i korsryggen. Er 8dpo idag, så håååper jo det er noe kramper ifbm at egget fester seg :smiley-angelic001 Hadde egentlig tenkt å teste idag tidlig/formiddag, men kjenner det egentlig ikke er vits før sånn om et par dager, samtidig som jeg vet jeg nok tester ikveld :shy::angelic:
 
Flere som planlegger pause fra prøveperioden hvis det ikke går denne gangen? Jeg får termin i midten av november hvis spiren skulle sitte neste måned, og det tenker jeg går fint. Desember er jeg derimot ikke så glad for å ha termin i. Bare meg? :smiley-ashamed004
Vi slutter nok ikke helt å prøve, men tror jeg dropper progesteron og ser hva som skjer med syklusen da. Litt lavere sjanse vil jeg tro, lutealfasen er jo egentlig for kort, men jeg har jo ett barn så vet at det er mulig ;)
 
10-ish dpo :hilarious:
FF er i tvil om hvilken dag EL var, men er rundt 10 dpo (+- én dag tror jeg). Jeg har veldig rar temp-kurve denne måneden :bored: Var syk rett før EL så det kan ha innvirket. Jeg er helt sikker på at det ikke har gått denne måneden dessverre.. Men fortsatt tidlig så alt kan så klar skje :happy: Forbereder meg uansett til pp 13.

9D1880FC-EDBB-4903-A153-8A33708D1E64.jpeg


D94B3D8F-E831-4E9C-99C2-3B90F211CD2C.jpeg
 
Fortsetter med lotion utflod som ser litt gulaktig ut. Har også fått en del ømme pupper, men ser at jeg pleier å ha det på denne tiden, men ikke såå veldig. Nå gjør det vondt å sove på den ene siden fordi det presser på puppen.

Til forandring har jeg også hatt så og si NULL murringer denne gangen i dpo-land som egentlig er så vanlig for meg å ha hver eneste dag i dpo-land. Begynner jo å få forhåpninger i og med at denne gangen så oppfører kroppen seg helt annerledes i dpo-land, men jeg er pessimist. 7-8 dpo i dag.
 
Begynte å spotte igår og kan se ut som det tar seg opp idag! Syklusen har hatt perioder med ustabilitet så ikke unormalt, får sikte oss inn på neste pp :)
 
2 dpo og begynte å spise ananas i dag :hilarious: Har null tro på denne pp siden vi bare hadde sex en gang 3 dager før el, men kan jo ikke kaste en ananas heller
 
Fortsatt ordentlig uggen og ømme pupper. Har bare en test igjen, så jeg må nok smøre meg med tålmodighet noen dager:dead:
 
Her er dagens. Nå blir vanlige testen godt rosa også. Men har begynnt å få antydning til spotting, så nervene er i høyspenn. :facepalm: :smiley-ashamed004 Har så utroli lyst til at dette skal gå bra. Vi hopper ikke over desemberforsøket, men stopper prøvingen helt om det ikke blir ett 2023 barn.
Gratulerer :love017 hvilken dag DPO testet du første gang positivt og testet du negativ før det og isåfall når? Man er jo alltid like spent i disse dagene!
 
Back
Topp