IKM uke 6

Jeg skal prøve hostesaft og grapefruktjuice denne mnd, noen andre som skal prøve seg på noen kjerringråd?:hilarious:

Jeg har ikke satt meg helt inn i disse kjerringrådene. Men fanget opp noe om å spise ananas i dpo-land...lurte på å prøve det bare fordi jeg synes ananas er veldig godt :hilarious:
 
Jeg har ikke satt meg helt inn i disse kjerringrådene. Men fanget opp noe om å spise ananas i dpo-land...lurte på å prøve det bare fordi jeg synes ananas er veldig godt :hilarious:

Det har jeg lest om!!:D Man skal kjøpe fersk ananas, ”skrelle” den, dele den i to ned midten, så kutte i skiver. Man skal IKKE fjerne midten(det harde/sure) - det er midten som er viktigst mtp det stoffet i ananasen som skal være bra. Også skal man spise ca 2 skiver om dagen.

kanskje jeg skal slenge meg på den også:p:hilarious:
 
Når i syklusen skal man drikke grapefruktjuice? :joyful: Tenkte prøve ananas fra EL denne pp’n.

Begynne ca 1 uke før EL har jeg lest.. men har også lest at grapefruktjuice ikke har sååå mye for seg, at man egentlig skal ta grapefruktkjerneekstrakt.. men det koster litt, så det gidder jeg ikke:p
 
Ørkenblomst - 35 - PP13 - B2 - EL 23/1 IKM 6/2

Prøver ut wild jam krem og evt babyklister etter eggløsning.
 
Nåå er det 7 dager igjen til eggløsning :hilarious: vi vurderer å teste og legge inn aksjer annhverdag frem til eggløsning bare for og teste no nytt. Satser på at det går denne pp. Vil ha bebis nå :cat:
 
Hvor lenge før antatt EL begynner dere å teste?
 
Er det er noen som har opplevd blødning rundt el? Jeg venter eggløsning ganske straks, og har hatt en liten blødning. Det begynte i går, og er borte i dag. Erfaringer? :D
 
Er det er noen som har opplevd blødning rundt el? Jeg venter eggløsning ganske straks, og har hatt en liten blødning. Det begynte i går, og er borte i dag. Erfaringer? :D

Hm, jeg opplevde dette i går (varte kun en dag), men aner ikke hva det kommer av.. Har eggløsning på lørdag
 
Hm, jeg opplevde dette i går (varte kun en dag), men aner ikke hva det kommer av.. Har eggløsning på lørdag
Hm, merkelig. Jeg har lest at det kan forekomme rundt el grunnet hormonelle endringer Eventuelt når posen rundt egget sprekker. Men jeg vet virkelig ikke :confused005
 
Fikk ganske sterk El-test i dag! Tror den nærmer seg positiv :D Jeg var veldig negativ til hele greia i går, men nå er humøret myyye bedre :p
 
Last edited:
F430C961-AB83-4B13-97E9-63A90C210628.jpeg

CD 12
Tok denne klokka 11 i dag, min første eggløsningstest! Forventet eggløsning er om 5-6 dager. Når begynner dere å teste to ganger om dagen? Lurer på om jeg må ta en test i kveld også, er så spennende :hilarious:
 
Vis vedlegget 317009
CD 12
Tok denne klokka 11 i dag, min første eggløsningstest! Forventet eggløsning er om 5-6 dager. Når begynner dere å teste to ganger om dagen? Lurer på om jeg må ta en test i kveld også, er så spennende :hilarious:
Begynner å bli sterk :D tar 2 når den nærmer seg positiv, jeg ville gjort det etter din test :p
 
Back
Topp