IKM uke 6

Begynner å bli sterk :D tar 2 når den nærmer seg positiv, jeg ville gjort det etter din test :p

Takk for svar, da må jeg gjøre det :rolleyes: Men redd det blir mer utvannet urin nå enn tidligere i dag, hvor mye har det å si på el-tester? :wacky:
 
00D6BBA5-21AE-49E4-8906-F8381FFCC1AB.jpeg
Som forventet lav :)
 
Takk for svar, da må jeg gjøre det :rolleyes: Men redd det blir mer utvannet urin nå enn tidligere i dag, hvor mye har det å si på el-tester? :wacky:
Litt usikker, man skal vel helst holde seg i 4 timer først. Men mange får sterkere strek på kvelden enn morgenen, tror jeg gjør det selv :p
 
C0D2EE2A-A4B2-4EC3-AD4E-716DE03B63FF.jpeg


Enten veldig utvannet urin eller så tuller kroppen :wacky: Svakere nå enn tidligere i dag.
 
Kanskje du får sterkere på morgenen enn kvelden da? Høres ut som det er noe som kan variere, men vet ikke helt :hilarious:

Mulig, jeg har null erfaring med dette :p Må vel bare prøve meg fram, men skal absolutt teste igjen i morgen tidlig ja :rolleyes:
 
Fikk plutselig positiv el-test i dag! :excited001 Da ble det litt hurlumhei for å få lagt inn aksjer...ikke like enkelt når vi er på besøk hos mine foreldre...men det gikk da på et vis :p Så da håper jeg det var lykkeskuddet!
 
Venter på positiv EL-test, men har begynt med aksjer annenhver dag bare for å være sikker! Håper det blir babylykke for mange her
 
Dag 8 nå, å ikke lenge til eggløsning å da blir det ny tid med å glede seg over dpo dager og kommende tester :D Fader meg så spennende dette! PP 2 for vår del, denne ppn det klaffet med minstefrøkena så håper det går like bra denne gang :)
 
Fikk plutselig positiv el-test i dag! :excited001 Da ble det litt hurlumhei for å få lagt inn aksjer...ikke like enkelt når vi er på besøk hos mine foreldre...men det gikk da på et vis :p Så da håper jeg det var lykkeskuddet!

Tvi tvi :D
 
Ingen tegn til el her enda! Kjenner jeg blir litt stressa, for mannen reiser hele neste uke, så håper inderlig på positiv el-test imorgen. Siste sjanse.
 
Blinkende smilefjes på El-test i dag!! Har vært redd for at EL var mens jeg enda blødde, men ser ut til at det går rett vei :D
 
Ingen positiv el test idag :( La aksjer, men er ingen tegn til el her i gården, og imorgen reiser han før jeg kommer hjem fra jobb..
 
Jeg har til tider litt murringer, så håper EL er rett rundt hjørnet. Skal ta test når mini er lagt, spent på om den er svakere eller sterkere enn i går :joyful: CD 14
 
Back
Topp