Har tempet for første gang denne syklusen og det ser ut som jeg hadde el på mandag
Så jeg kan flyttes: trylle - b2 - el 22.1 - ikm 5.2
Da har vi samme ikm [emoji85][emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har tempet for første gang denne syklusen og det ser ut som jeg hadde el på mandag
Så jeg kan flyttes: trylle - b2 - el 22.1 - ikm 5.2
Da har vi samme ikm [emoji85][emoji85]
Gikk ut i postkassa i går kveld og der lå de jammen mæForventa EL i går, men kveldstesten jeg tok var svak. Har ikke hatt de samme klare signalene enda. Men kanskje den er forsinket pga kjemisk forrige måned? Mannen våkna plutselig før nattevakt og tok meg ett tak, så sålangt ikke EL var før gårsdagen har vi en sjanse.

Nå tror jeg el har vært!
Har hatt typisk el ubehag og stram og stinn de to siste dagene, og idag er det ingenting.
La inn aksjer mandag og onsdag, så bør ha truffet bra
Da starter de to lengste ukene igjen da![]()
Yay,...etter 5 dager med blinkende smiley var det det en fast smiley i dag.
Meeeen mannen er sjuk.
Noen gode tips for hvordan å få nok energi inn i mannen (selv om han er syk), slik at det kan legges inn aksjer?
Og ja kan da flyttes litt:
OmpaLompa123 - pp2 - b2 - el 26.01 - ikm 10.02
Hoho, happy humpingVis vedlegget 241718
Der er det positiv.
I willdu å ! Blir ganske jevne termindatoer hvis vi treffer begge to
![]()
Japp blir ikkje seint, nei.Negativ el test i dag, så krysser fingrene for at det har blitt sluppet et egg.
Pga manflu, så har det ikke vært mulig å legge inn aksjer før i dag. Så krysser fingrene for at det ikke var for sent.
Hva tenker dere?
Fra positiv el test, så kan det gå 12-36 timer før egget slipper?
Så hvis jeg hadde positiv i går formiddag (kl 12.00) og negativ i dag kl 07:30, så er vi med i racet med å ha lagt inn aksjer nå på formiddagen? Eller??
Har alt på stell no.Hoho, happy humping![]()