~IKM uke 6~

Gikk ut i postkassa i går kveld og der lå de jammen mæ :D Forventa EL i går, men kveldstesten jeg tok var svak. Har ikke hatt de samme klare signalene enda. Men kanskje den er forsinket pga kjemisk forrige måned? Mannen våkna plutselig før nattevakt og tok meg ett tak, så sålangt ikke EL var før gårsdagen har vi en sjanse.

Hehehe [emoji1] Herlig! Kjipt med negativ test da. Håper og krysser fingrer for at el er en dag eller to forsinket [emoji173]️

Kan se ut som el har vært her, endelig før cd 19:happy:

Vedlegg

• Snapchat-1175980150.jpg
    Snapchat-1175980150.jpg
    97,9 KB · Visninger: 74
Yay,...etter 5 dager med blinkende smiley var det det en fast smiley i dag.
Meeeen mannen er sjuk.
Noen gode tips for hvordan å få nok energi inn i mannen (selv om han er syk), slik at det kan legges inn aksjer?

Og ja kan da flyttes litt:
OmpaLompa123 - pp2 - b2 - el 26.01 - ikm 10.02

Veeeeenter ja.... :) Lørdag er nok dagen.

Vedlegg

• 689737D2-9DAD-420A-BB1C-27CB81BEBB6E.jpeg
    689737D2-9DAD-420A-BB1C-27CB81BEBB6E.jpeg
    843 KB · Visninger: 60
Nå tror jeg el har vært!
Har hatt typisk el ubehag og stram og stinn de to siste dagene, og idag er det ingenting.
La inn aksjer mandag og onsdag, så bør ha truffet bra :woot:
Da starter de to lengste ukene igjen da :yuck:

Nå tror jeg el har vært!
Har hatt typisk el ubehag og stram og stinn de to siste dagene, og idag er det ingenting.
La inn aksjer mandag og onsdag, så bør ha truffet bra :woot:
Da starter de to lengste ukene igjen da :yuck:

De er fryyyyyyyktelig lange de 2 ukene!!! Lykke til :)

Yay,...etter 5 dager med blinkende smiley var det det en fast smiley i dag.
Meeeen mannen er sjuk.
Noen gode tips for hvordan å få nok energi inn i mannen (selv om han er syk), slik at det kan legges inn aksjer?

Og ja kan da flyttes litt:
OmpaLompa123 - pp2 - b2 - el 26.01 - ikm 10.02

Min har ikke vært vanskelig å be selv om han har hatt «manflu» og vært «døden nær» [emoji38] Få han til å ta seg en dusj, få i han mat og få han til å slappe av så lenge som mulig før du ber om aksjer [emoji38][emoji13]

Nei og nei. Noen klarte ikke hilde seg våken i går :( og der har meg!!! Håper ikke løpet er kjørt og at det funker knall med i kveld i stede! Tror el er i Dag, så burde gå bra.

Negativ el test i dag, så krysser fingrene for at det har blitt sluppet et egg.
Pga manflu, så har det ikke vært mulig å legge inn aksjer før i dag. Så krysser fingrene for at det ikke var for sent.
Hva tenker dere?

Fra positiv el test, så kan det gå 12-36 timer før egget slipper?
Så hvis jeg hadde positiv i går formiddag (kl 12.00) og negativ i dag kl 07:30, så er vi med i racet med å ha lagt inn aksjer nå på formiddagen? Eller??

:) God helg! :)

Vedlegg

• 83F0A612-13F1-44C5-A482-9ED80E9F227C.jpeg
    83F0A612-13F1-44C5-A482-9ED80E9F227C.jpeg
    392,1 KB · Visninger: 68
Negativ el test i dag, så krysser fingrene for at det har blitt sluppet et egg.
Pga manflu, så har det ikke vært mulig å legge inn aksjer før i dag. Så krysser fingrene for at det ikke var for sent.
Hva tenker dere?

Fra positiv el test, så kan det gå 12-36 timer før egget slipper?
Så hvis jeg hadde positiv i går formiddag (kl 12.00) og negativ i dag kl 07:30, så er vi med i racet med å ha lagt inn aksjer nå på formiddagen? Eller??
Japp blir ikkje seint, nei.

Back
Topp