~IKM uke 6~

Nå er jeg klar for testing!! Nok tester for en stund :D ikke den beste kvaliteten men de fungerer :happy:

Vedlegg

• Snapchat-402984036.jpg
    Snapchat-402984036.jpg
    209,2 KB · Visninger: 74
Hehe, samme her! Jeg krever sex fra 20-27 januar [emoji23] Snart hardkjør! Hoho

[emoji23][emoji23][emoji23] Tror mannfolkene er fornøyd med hardkjøret! Det er i alle fall min. Vi har klint til med humping hver dag de siste pp. Nå har jeg sagt annenhver dag for å ha prøvd det også. Det var ikke like populært [emoji23]

[emoji23][emoji23][emoji23] Tror mannfolkene er fornøyd med hardkjøret! Det er i alle fall min. Vi har klint til med humping hver dag de siste pp. Nå har jeg sagt annenhver dag for å ha prøvd det også. Det var ikke like populært [emoji23]

Det var ikke populært her heller når jeg kom med det forslaget :p
Nå foreslo jeg at vi må ta det litt sånn impulsivt på forskjellige tider på døgnet... planlagt impulsivt liksom :D

Det var ikke populært her heller når jeg kom med det forslaget :p
Nå foreslo jeg at vi må ta det litt sånn impulsivt på forskjellige tider på døgnet... planlagt impulsivt liksom :D

[emoji38][emoji1303] Herlig! Nei, her ble det stemt for hver dag og gjerne flere ganger for dagen [emoji23] Må da finnes grenser Blir nok noe liknende her tenker jeg.

Godt dere har planene klare damer! :)

Jeg orker ikke hver dag ass, så holder en knapp på annenhver! Det skal visstnok være en fordel mtp antall svømmere og kvaliteten på de :)
Ikke veit jeg, men velger å tro på det!
Har blitt gravid 3 ggr ved å ha sex på dag 15, så den er bankers xsmile14

Godt dere har planene klare damer! :)

Jeg orker ikke hver dag ass, så holder en knapp på annenhver! Det skal visstnok være en fordel mtp antall svømmere og kvaliteten på de :)
Ikke veit jeg, men velger å tro på det!
Har blitt gravid 3 ggr ved å ha sex på dag 15, så den er bankers xsmile14

Hadde fint orket hver dag hvis det var hensiktsmessig men nå har vi prøvd det to pp uten hell så da er det på tide å prøve noe nytt [emoji38] Nå har ikke vi barn fra før da, så derfor orker vi hver dag [emoji1] Skjønner godt at det blir i overkant når det er barn i bildet :)

Jeg føler vi har prøvd ALT!
Hver dag, annenhver dag, tredjehver dag og bare innimellom... men ikke noe ser ut til å funke :banghead:

Jeg tenkte jeg skulle ringe GU i morgen og høre om jeg kan få en time så han kan se på meg...
Så får vi se om dette er mnd :Heartred

Hverdagen med små i hus: Kommer hjem fra jobb kl.16, supergira og lysten, flørter og lader opp. Kl.19.30, ungene er i seng, mor og far segner om på sofaen. Klarer ikke løfte en finger.

Ikke rart det ikke blir fler, når en ikke kan ha sex når man har lyst. Og energinivået er null når man endelig får tid for seg selv. Flere som kjenner seg igjen?

Hverdagen med små i hus: Kommer hjem fra jobb kl.16, supergira og lysten, flørter og lader opp. Kl.19.30, ungene er i seng, mor og far segner om på sofaen. Klarer ikke løfte en finger.

Ikke rart det ikke blir fler, når en ikke kan ha sex når man har lyst. Og energinivået er null når man endelig får tid for seg selv. Flere som kjenner seg igjen?

Jepp! Det er akkurat sånn det er hjemme hos oss også. Har ordnet oss barnefri hele denne helgen, så nå skal vi kose oss :D

Jeg føler vi har prøvd ALT!
Hver dag, annenhver dag, tredjehver dag og bare innimellom... men ikke noe ser ut til å funke :banghead:

Jeg tenkte jeg skulle ringe GU i morgen og høre om jeg kan få en time så han kan se på meg...
Så får vi se om dette er mnd :Heartred

Uff :( Ja, sikkert lurt å få en GU. Lykke til :) Håper det klaffer veldig snart!

JAA!!! Akkurat sånn.... :yuck:

Da har jeg tatt første el test . Bruker digital da det er de jeg har hatt god erfaring med før :) spennende tider. Men håper el er som antatt, for passer så greit med de dagene vi ser for oss å ha sex :p

Ny pp og nye muligheter :)

Nick - PP - B? - EL - IKM

Gi beskjed så skal jeg oppdatere så fort jeg kan.
Gjerne gi beskjed hvis dere endrer nick/datoer, så får jeg oppdatert det også på lista[emoji5]
Lykke til alle sammen [emoji813]red

Mandag 5 Februar

SloppyJane - pp siden aug16 - b3 - el 22/1 - ikm 5/2
Lean - Pp3- b1 - el 19.01 - ikm 05.02
-L-, pp1 - b3 - EL 15.01 - IKM 05.02

Tirsdag 6 Februar

Onsdag 7 Februar

Mellow - pp3 - b2 - EL 23.01 - ikm 07.02
Emina* - PP7 - B3 - EL 24.01 - IKM 07.02
Rjente22- pp20 - b1 - el ca 23.01 - ikm 7.2

Torsdag 8 Februar

!Mamma2010! - PP3 - B2 - EL 26.01 - IKM 08.02
OmpaLompa123 - pp2 - b2 - el ca 24.01 - ikm 08.02
FrøkenFryd81 - B2 - EL ca 25.01 - IKM ca 8/2

Fredag 9 Februar

Trylle - b2 - el 26/1 - ikm 9/2
K.L# - Pp3 -b4 -el 26.1.- Ikm 9.2
Lykkeligsommamma93 - pp 3 - b2 - EL 26.01 - IKM 9.02
Spurv- PP2- b2- el ca 25.01.18- IKM 09.02.18
Anlipa [emoji182] 1.pp - b2. - El 26/1. - ikm 9/2

Lørdag 10 Februar

Turbo - pp 17 - b6 - El ca 28.01 - ikm 10.02
Gladpus - pp2 - B2 - EL 25.01 - IKM 10.02

Søndag 11 Februar
Stjernefrø - pp1 etter exu - B1 - EL 28/29.01 - IKM 11.02
Annand2 - pp2 etter MA/PP 9 totalt - B2 - EL29.01 - IKM 11.02
Lusemus 71 - PP ? - B6 - El 27.01 - ikm 11.02
Miesol - PP2 - B3 - EL 28/1 - Ikm 11/2
Ilia - PP 5 - B1 - EL 28/1 - ikm 11/2

IKM i løpet av uka

Gravid :love7

TR :angry4

Over IKM/ Usikker/ Ventende :smiley-angelic001

Ikke Oppdatert :anyone

Stjerneskudd18 - PP2 - B1 - EL 28.01 - IKM 10.01

Denne mnd har jeg starta og ta G tester anna kvar dag for å sjekke om det er noko gale med meg. Siden jeg får positiv kvar mnd. Men dei 2 jeg hat tatt til no er negative. Ikkje antydning til skugge.
Har gjort det for og det har vert negative da og.

cf0955f04e0a21c652cacc9b92c6268c.jpg

Eggløsningstester. Hva tenker dere? Den nederste er fra i dag. Den ser nesten positiv ut? Kanskje positiv test i morgen?

Back
Topp