~IKM UKE 6~

Linzy_4 når har du IKM? Du må føre deg selv opp i listen også ;) Regner med det kommer flere inn etterhvert nå i uke 6, nå må bare TR bli ferdig slik at pp kan starte på ordentlig :D

Den som starter tråden setter inn nickene etterhvert de som har IKM i de dagene i uken.

Her trengs det ikke å kopiere liste ;)

Du kan sette meg opp på 5. feb :)

IKM mandag 3. februar. Lykke til med ny pp alle sammen! :)

Åh visste ikke det var slik det fungerte ;) Dette var jo mye bedre :) Er det mulig å slette det første innlegget mitt da forresten? Lykke til alle sammen :)

Kalenderen sier 5 februar, hvis syklusen er enig i det ;-p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Håper det blir mange positive tester her :-)

Om det klaffer for oss, så blir det termin på min bursdag :-)

Åh visste ikke det var slik det fungerte ;) Dette var jo mye bedre :) Er det mulig å slette det første innlegget mitt da forresten? Lykke til alle sammen :)

Opplevde det samme selv første gangen ;) så ikke tenk på det :) er fordel med dette forumet st man kan redigere innleggene :D

Tror forresten mod må slette det. :/

Da har TR dukket opp her. Om vi starter denne runden får jeg termin rundt bursdagen til eldste mann <3 :D gravid (appen) sier termin blir på selve dagen hans, men av erfaring så blir jeg alltid satt 1 uke tilbake :P så muligheten er på dagen hans eller rett rundt :D

Så SPENNENDE :D kjente jeg ble skikkelig ivrig nå :P måtte vise samboer :P

CD 2 her i gården, så i morgen starter jeg på pergo.
Skal i tillegg teste etter EL med de nye CB digital EL-testene. De viser smilefjes to dager mer enn de vi får kjøpt her. Så blir spennende å teste de :-)

Back
Topp