Sniker fra uke 1. denne ser jo rosa og fin ut! Krysser fingrene for at den sitter

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra uke 1. denne ser jo rosa og fin ut! Krysser fingrene for at den sitter

Ser disse strekene bedre enn det kommer frem på bildet, bare finner ikke noe bra sted å ta bilde på lugaren. Skal ikke legge for mye inn i styrken på testen når det bare er 7 timer siden forrige test da.Huff håper nå virkelig den fester seg på rett plassVåknet til blod i dag og iallfall ikke noe sterkere test, så spørs om den festet seg feil plassSer disse strekene bedre enn det kommer frem på bildet, bare finner ikke noe bra sted å ta bilde på lugaren. Skal ikke legge for mye inn i styrken på testen når det bare er 7 timer siden forrige test da.
Vis vedlegget 476343
Vis vedlegget 476344
Er det en mulighet for at embryo kan klare å feste seg på selve myomet?
Du har jo strek på alle sammen, da kan det jo ikke skygge
Gratulerer!! 
Myomet mitt er ikke inni livmoren. Han fertilitetslegen forklarte at myomet ligger som et ytre lag på en løk. Derfor mener han operasjonen er ganske lett, siden de bare kan "skrelle" den av.Huff håper nå virkelig den fester seg på rett plassEr det en mulighet for at embryo kan klare å feste seg på selve myomet?
Skimter også svake streker på alle, men mest på den siste her!
Jeg har troa på at dette må være noe! 
Ånei, er det mye blod?Våknet til blod i dag og iallfall ikke noe sterkere test, så spørs om den festet seg feil plassSer disse strekene bedre enn det kommer frem på bildet, bare finner ikke noe bra sted å ta bilde på lugaren. Skal ikke legge for mye inn i styrken på testen når det bare er 7 timer siden forrige test da.
Vis vedlegget 476343
Vis vedlegget 476344
Er vel litt tidlig å begynne å blø 9 dpo eller har du vanligvis kort lutealfase? Håper det bare er en liten implantasjonsblødning eller noe sånt. 
Syns den ser rosa ut

Streker her

Håper det er festebløsning du har fåttVåknet til blod i dag og iallfall ikke noe sterkere test, så spørs om den festet seg feil plassSer disse strekene bedre enn det kommer frem på bildet, bare finner ikke noe bra sted å ta bilde på lugaren. Skal ikke legge for mye inn i styrken på testen når det bare er 7 timer siden forrige test da.
Vis vedlegget 476343
Vis vedlegget 476344
ser streker på disse og ihvertfall Nei, det var faktisk bare litt blod på første turen på do. Var ikke noe mer nå. Kanskje det bare var en festeblødning? Synes kanskje streken virket bittelitt sterkere nåÅnei, er det mye blod?Er vel litt tidlig å begynne å blø 9 dpo eller har du vanligvis kort lutealfase? Håper det bare er en liten implantasjonsblødning eller noe sånt.
![]()

Heier på deg, jeg hadde festeblødning etter positiv test sistNei, det var faktisk bare litt blod på første turen på do. Var ikke noe mer nå. Kanskje det bare var en festeblødning? Synes kanskje streken virket bittelitt sterkere nå
Jeg og samboer har en regel om å ikke hype hverandre opp på flere dager i tilfelle det er kjemisk igjen, så har ikke sagt noe enda. Tenker jeg forteller det på bursdagen hans i morgen i så fall om det går veien
Vis vedlegget 476353

Åja, er det sant! Jeg har fått festeblødning hver gang noe har festet seg, men aldri etter at jeg har begynt å teste positivtHeier på deg, jeg hadde festeblødning etter positiv test sist![]()
Åå det var jo veldig bra å høre. Har slitt skikkelig med konsentrasjonen på jobb på morgningen i dag 
Nei, det var faktisk bare litt blod på første turen på do. Var ikke noe mer nå. Kanskje det bare var en festeblødning? Synes kanskje streken virket bittelitt sterkere nå
Jeg og samboer har en regel om å ikke hype hverandre opp på flere dager i tilfelle det er kjemisk igjen, så har ikke sagt noe enda. Tenker jeg forteller det på bursdagen hans i morgen i så fall om det går veien
Vis vedlegget 476353
Håper dette er terminspire

Synes og den er sterkereNei, det var faktisk bare litt blod på første turen på do. Var ikke noe mer nå. Kanskje det bare var en festeblødning? Synes kanskje streken virket bittelitt sterkere nå
Vis vedlegget 476353

Oj, her var den jo lettere å se synes jeg! Jeg blødde rett før IKM med begge de to det ble barn av, så trenger ikke være negativt med litt blod!Nei, det var faktisk bare litt blod på første turen på do. Var ikke noe mer nå. Kanskje det bare var en festeblødning? Synes kanskje streken virket bittelitt sterkere nå
Vis vedlegget 476353

Aaahhh så nervepirrende med blødninger rett etter at noe har festet seg da! Blødde du mer i løpet av svangerskapet også, eller bare akkurat ved ikm?Oj, her var den jo lettere å se synes jeg! Jeg blødde rett før IKM med begge de to det ble barn av, så trenger ikke være negativt med litt blod!
Så gøy hvis du kan si det til han på bursdagen hans..!
Jeg skal teste i morgen 10 dpo, men så gøy å se deres tester i ventetiden!![]()