IKM uke 52

Tror jeg begynner smått å spotte litt nå, og testene er fremdeles negative, så anser løpet som kjørt for denne gang :Heartred

Ble ingen positiv test i julestrømpa eller knytt på treet i år. Og vet du, igår var jeg skikkelig nedfor og lei meg, men i dag kjennes det helt ok. Da kan jeg kose meg med rødvin i jula, og slå ut håret på juleselskaper og fest, og håpe at i januar 2026 så sitter’n!
Eggløsning forhåpentligvis 5. januar, den fertile perioden kan ikke komme fort nok :hilarious: :knegg::love022
Ja, tenk alle de som ligger dårlige i julen pga graviditet :wtf: Veldig greit å få kose seg skikkelig i julen :happy: Hadde det ikke vært for at jeg er desperat skulle jeg gjerne ventet denne måneden selv :smiley-ashamed004

Skyggestrek på rfsu vanlig tester, noen som har fått det?
Testet i kveld, 9 dpo og kan skimte noe men kan jo like så godt våre skyggestrek. Hater å få forhåpningene opp med disse skyggestrekene, og i hvert fall når jeg ikke har fått det på rfsu sine før :dead:

Skyggestrek på rfsu vanlig tester, noen som har fått det?
Testet i kveld, 9 dpo og kan skimte noe men kan jo like så godt våre skyggestrek. Hater å få forhåpningene opp med disse skyggestrekene, og i hvert fall når jeg ikke har fått det på rfsu sine før :dead:
Har egentlig ikke så god erfaring med rfsu sine tester. Har fått mye skyggestreker på de tidligere (i 2019 og 2021), men er jo mulig at de har blitt bedre med tiden!

10 dpo og blank test!
IMG_9308.jpeg

Samme her.. Ikke antydning til noen ting..
Ein blir litt motlaus av det. Det er også lett å samanlikne seg med andre som får positiv tidlig. Håper blastoen berre treng litt tid på seg!

Eg går og tripper litt denne gongen, mensen rundt julaften er ikkje så gøy, og dessutan skal eg melde den inn til fertilitetsklinikken så vi kan få tid for oppstart og sprøyteopplæring (igjen, sist vart avlyst pga positiv test). Så no skal eg berre teste kvar dag til enten positiv eller mens dukkar opp.

Ein blir litt motlaus av det. Det er også lett å samanlikne seg med andre som får positiv tidlig. Håper blastoen berre treng litt tid på seg!

Eg går og tripper litt denne gongen, mensen rundt julaften er ikkje så gøy, og dessutan skal eg melde den inn til fertilitetsklinikken så vi kan få tid for oppstart og sprøyteopplæring (igjen, sist vart avlyst pga positiv test). Så no skal eg berre teste kvar dag til enten positiv eller mens dukkar opp.
Samme her. Har fått svak positiv 10 dpo med første og 11 dpo med andre, så har et bittelite håp, men tror ikke helt på det.
Synes også det er kjipt med mensen rundt julaften. Krysser fingrene for at du slipper sprøyteopplæringa :Heartpink

Hei dere, jeg er 7 dpo i dag. Har hatt insett av 5 dagers blasto. Jeg bruker progesteron. I dag er det 2 dager etter insett og temperaturen min er veldig lav i dag det merker jeg på kroppen. Kan det være festedipp eller er dette et dårlig tegn? Blir helt koko

Hei dere, jeg er 7 dpo i dag. Har hatt insett av 5 dagers blasto. Jeg bruker progesteron. I dag er det 2 dager etter insett og temperaturen min er veldig lav i dag det merker jeg på kroppen. Kan det være festedipp eller er dette et dårlig tegn? Blir helt koko
Kan godt vøre festedip. Ikke uvanlig at det skjer 7 dpo :Heartred temper du?

Negative tester og 13 dpo, i verste fall fortsatt 4 dager til mens:bag:
Screenshot_20251221_112054_FF App.jpg

Absolutt ikke skyggestreker. Du er gravid :hello2 Gratulerer!!!!

Man ser gjerne ikke så mye økning fra dag til dag de første par dagene :happy:
Åh, håper dere har rett:love7 Har bestilt legetime i morgen, krysser fingrene! Dersom jeg faktisk er gravid må jeg gå på blodfortynnende fra første positive test (fikk alvorlig blodpropp forrige svangerskap, trolig pga hormoner). Har noen av dere opplevd det samme?

Håper dere alle får positive tester etter hvert, spennende uke dette:Heartpink

Last edited:
12 dpo og ikke skjedd noe mer her, mensen har ikke kommet enda, men spotter litt brunt når jeg tørker meg.
Testene er negative og tempen har gått ned en del i løpet av natta. Kjenner meg generelt kald i dag og tenker mensen er rett rundt hjørnet.
Jeg kan bare settes på TR @Turnusmammaen, for det skjer nok ikke et julemirakel heretter uansett, IKM imorgen :Heartred

Jeg kommer til å følge med her inne resten av den kommende uka uansett, og håper på masse positive tester til jul!! :santa
Så ses vel noen av oss i IKM uke 4 etter hvert :angel7
IMG_4024.jpeg

Vil forresten anbefale rødbete for å øke sirkulasjonen rundt livmor. Kunne se god effekt av det hos han fertilitetslegen når jeg var der. Man kjøper juice og drikker ca 1 dl om dagen, eventuelt spise rødbeter eller ta kosttilskudd. Rødbete juice er ofte utsolgt på Meny her jeg bor da, så må ofte ty til den litt dyrere juicen på helsekost butikker.

Myomet mitt hadde kympet litt siden jeg sjekket sist i august når jeg hadde MA. Blodet hjelper jo å få vekk avfallsstoffer, så lurer på om det er det som fikk fortgang i krympingen :pompus: Han brukte dopler for å sjekke blodsirkulasjonen rundt livmor.

Vil forresten anbefale rødbete for å øke sirkulasjonen rundt livmor. Kunne se god effekt av det hos han fertilitetslegen når jeg var der. Man kjøper juice og drikker ca 1 dl om dagen, eventuelt spise rødbeter eller ta kosttilskudd. Rødbete juice er ofte utsolgt på Meny her jeg bor da, så må ofte ty til den litt dyrere juicen på helsekost butikker.

Myomet mitt hadde kympet litt siden jeg sjekket sist i august når jeg hadde MA. Blodet hjelper jo å få vekk avfallsstoffer, så lurer på om det er det som fikk fortgang i krympingen :pompus: Han brukte dopler for å sjekke blodsirkulasjonen rundt livmor.
Sniker litt her. Så spennende at det hadde bra effekt :happy:

Tror du det har noe å si om man blander det ut med farris?

Back
Topp