IKM uke 52

De sier det er for å ha kontroll på hva som befinner seg ute på plattformen. Tror det har mye med å forhindre doping. Ikke merket noe til at folk ruser seg selv da. Er ikke akkurat på en av de største plattformene heller :dontknow
Åå ja skjønner jo det! Er vel et problem om alle ikke fungerer som de skal ute på havet :bag:

Én liten blodig remse på papiret ikveld, samt bittelitt lyselyse brunt slim. Synes det er dårlig gjort av kroppen om mensen kommer allerede 11 dpo på en måte, da den alltid har kommet 13-14 dpo. Men samtidig så begynner isåfall ny syklus tidligere!
Vi får se om det tar seg opp imorgen, eller om det evt er en sen implantasjonsblødning? :confused005

Tar helt av her, begynner nesten å lure på om det kan være to der inne :smiley-ashamed004 :laughing001:Heartpink
1000015095.jpg

Virker som om meg og tempinga begynner å bli venner igjen :hello2
1000015180.jpg

Lurer litt på om jeg kan ha lest av feil på cd 19, at den egentlig var 36,94 istedenfor 36,44. For gjort å se feil på 4 og 9 i mørket :think005

Tror jeg begynner smått å spotte litt nå, og testene er fremdeles negative, så anser løpet som kjørt for denne gang :Heartred

Ble ingen positiv test i julestrømpa eller knytt på treet i år. Og vet du, igår var jeg skikkelig nedfor og lei meg, men i dag kjennes det helt ok. Da kan jeg kose meg med rødvin i jula, og slå ut håret på juleselskaper og fest, og håpe at i januar 2026 så sitter’n!
Eggløsning forhåpentligvis 5. januar, den fertile perioden kan ikke komme fort nok :hilarious: :knegg::love022

Back
Topp