Kine 95
Elsker forumet
Haha jaaa, de så fulle ut så trodde de var det. Glemte å sjekke.Var det sånn at dere ikke kan ha med åpnede tilskudd ut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha jaaa, de så fulle ut så trodde de var det. Glemte å sjekke.Var det sånn at dere ikke kan ha med åpnede tilskudd ut?
Neeeeei jeg har hatt festeblødning 5 dpo og blitt gravid før!Kom bittelitt friskt blod på papiret tidligere i dag5 dpo er vel litt tidlig for festeblødning, men er jo lov å håpe?
![]()
Woooo da har jeg en motivasjon til å holde megJeg kan kanskje begynne lille julaften da![]()

7 dpo er jo helt villt tidlig! Blir spennende når jeg skal begynne testing kjenner jeg nåNeeeeei jeg har hatt festeblødning 5 dpo og blitt gravid før!
Testet positivt 7 dpo
Haha ja, hvis du tester tidligere nå kommer jeg også til å gjøre det7 dpo er jo helt villt tidlig! Blir spennende når jeg skal begynne testing kjenner jeg nå![]()
Hva er grunnen til det egentlig?Haha jaaa, de så fulle ut så trodde de var det. Glemte å sjekke.

De sier det er for å ha kontroll på hva som befinner seg ute på plattformen. Tror det har mye med å forhindre doping. Ikke merket noe til at folk ruser seg selv da. Er ikke akkurat på en av de største plattformene hellerHva er grunnen til det egentlig?![]()

Åå ja skjønner jo det! Er vel et problem om alle ikke fungerer som de skal ute på havetDe sier det er for å ha kontroll på hva som befinner seg ute på plattformen. Tror det har mye med å forhindre doping. Ikke merket noe til at folk ruser seg selv da. Er ikke akkurat på en av de største plattformene heller![]()

Dobbel lykke da
Spennende!!Men fòr en temp?!12 dpo og negative tester..
Vis vedlegget 476226
Tenkte det samme, var jo et skikkelig hopp i dag også!Men fòr en temp?!

Men fòr en temp?!
Tenkte det samme, var jo et skikkelig hopp i dag også!

Det kan jo hendeVirker som om meg og tempinga begynner å bli venner igjen
Vis vedlegget 476233
Lurer litt på om jeg kan ha lest av feil på cd 19, at den egentlig var 36,94 istedenfor 36,44. For gjort å se feil på 4 og 9 i mørket![]()
Ser ut som en fin økning uansett feil eller eiVirker som om meg og tempinga begynner å bli venner igjen
Vis vedlegget 476233
Lurer litt på om jeg kan ha lest av feil på cd 19, at den egentlig var 36,94 istedenfor 36,44. For gjort å se feil på 4 og 9 i mørket![]()