Heffalomp
Glad i forumet
dagens siste tester 

Tok en LH test også bare for å se, og synes faktisk den er ganske sterk? Langt fra positiv såklart, men ganske sterk til at det enda er 4/5 dager til IKM? Også er det jo fremdeles denna skyggen på graviditetstesten da, som på mirakuløst vis ikke har blitt sterkere i løpet av 12 timer
vi får se hva morgendagen bringer, selv om jeg ikke har noen følelse på at dette er noe ..

Tok en LH test også bare for å se, og synes faktisk den er ganske sterk? Langt fra positiv såklart, men ganske sterk til at det enda er 4/5 dager til IKM? Også er det jo fremdeles denna skyggen på graviditetstesten da, som på mirakuløst vis ikke har blitt sterkere i løpet av 12 timer

vi får se hva morgendagen bringer, selv om jeg ikke har noen følelse på at dette er noe ..
Jeg er så unormalt kald på morgenene. Kveldstemp er mye høyere. I går kveld var den 37,52 og i kveld 37,76. Er ikke syk, så den høye temperaturen kan jo kun forklares med lutealfase.
For tidlig for implantasjon 4 dpo 

Tempen er fremdeles lovende, men må innrømme at jeg har gitt opp håpet. Til tross for at det i teorien kan gå fremdeles, så tror jeg ikke det denne gang.. har aldri fått positiv test så sent som dette, eller senere uten at det ikke gikk bra.