Kine 95
Elsker forumet
Enig!Det sies jo at man er ekstra fertil etter å ha mistet, så kanskje den ene humpingen var nok denne gangen?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig!Det sies jo at man er ekstra fertil etter å ha mistet, så kanskje den ene humpingen var nok denne gangen?![]()
Sniker litt på dere jegAlltid kjipt når man går fra hurtigtest til vanlig testMen vanlig makesure og bp gir egentlig super tidlig resultat de også altså! Bestemte meg for å bare kjøpe vanlige tester denne gangen selv.
, jeg har jo blitt forskjøvet ut i IKM 1 denne gangenTror det kommer litt an på batchen man har fått med makesure, men den jeg testet med når jeg ble gravid i juni var like synlig på tidligtesten som vanlig makesureSniker litt på dere jeg, jeg har jo blitt forskjøvet ut i IKM 1 denne gangen
Jeg syns makesure vanlig er bedre enn tidlig. Viste omtrent like bra for meg. Jeg kommer bare til å gå for det fremover selv.
Babyplan har jeg ikke brukt så mye, men handlet babyplan nå som det var black friday salg 
Ser også på mine tester nå at makesure er like tydelig som tidlig! Og stoler mer på streken fra makesure siden tidligtesten fra babyplan er kjent for skyggestrekerTror det kommer litt an på batchen man har fått med makesure, men den jeg testet med når jeg ble gravid i juni var like synlig på tidligtesten som vanlig makesureBabyplan har jeg ikke brukt så mye, men handlet babyplan nå som det var black friday salg
![]()
Er du helt sikker på at det er skygger?Ja, er skygger på alle og hCG er testet ut, men vet jo at jeg får disse drittskyggene
Testet på nytt igjen;
Vis vedlegget 476090
Åh, det der er bare verdens beste følelse! Gratulerer så mye!!10 dpo, klarer ikke helt å ta inn dette!måtte vekke mannen på morgenen og vise frem! Verdens beste julegave håper jeg
Vis vedlegget 476080Vis vedlegget 476081

I hvert fall er strekene lett å se! Veldig spent på dine vegne!CD33/9dpo:
Kjenner ingen verdens symptomer og negative tester, bare skyggerHar fortsatt en litt skrell 2-åring hjemme. Snart hatt syke barn hjemme I 2 uker
![]()
![]()

Lykke til med innspurten alle sammen 
Gratulerer!!!!!!10 dpo, klarer ikke helt å ta inn dette!måtte vekke mannen på morgenen og vise frem! Verdens beste julegave håper jeg
Vis vedlegget 476080Vis vedlegget 476081
Jeg kjenner igjen det med jobb6 dpo i dag. Kjenner at prosjekt ikkje stresse i lutealfasen ikkje går heilt som planlagt. Har styrt med vanskelige, irriterande ting på jobb, hatt masse lyd frå byggevirksomhet og no må eg tisse mens doen er opptatt! Alt ein må gjennomgå
Berre ei veke til jul, då skal eg slappe av![]()
Håper kroppen vil samarbeide og ignorere stress. Hørt det er høyere sannsynlighet for jente hvis man opplever mye stress siden sjansen for å miste en gutt hvis man opplever mye stress er høyere. Aner ikke om det er noe sannhet i det da
Vi får håpe det er jenter slik at de takler stresset 
Jeg merker stor effekt av ashwagandha. Det kan derimot forverre hormonene og balansen mellom østrogen og progesteron hos noen, så å bruke en syklus på å teste det ut kan potensielt forverre syklusen. Hos meg derimot fungerer det helt supert, og merker at jeg generelt har mindre stress når jeg bruker det. Kan se på temp grafen min at progesteronet er fint. Jeg minker mengden litt i lutealfasen.Hei! Jeg lurer på om det er andre ting dere gjør i lutealfasen for å øke sjansen for at egget fester seg og blir der?
Jeg prøver f.eks å sove nok, men får det aldri til. Ligger på 6-7 timer per natt, også stresser det meg, men stress er jo ikke bra. Så drikker jeg kaffe for å holde meg våken på jobb, men stresser over det også. Uff, juleferien kan ikke komme fort nok!
Så fungerer garantert beroligende og mener den skal være gravidvennlig