IKM uke 52

Ja, veldig trist at du også mistet :Heartpink off, lenge igjen da. Håper du har en hobby eller noe som kan distrahere deg vekk fra ventingen :smiley-ashamed004
Jeg hekler, så da går tiden litt fortere om kvelden:angelic:

ooooog skyggestreken er tilbake :hilarious:
I kveld har jeg også fått skikkelig grumsete urin, lys men så grumsete at den er ugjennomsiktig, det har jeg også hatt de andre gangene jeg har blitt gravid, så nå krysser jeg alt jeg har for at det er noe på gang inni meg, som ikke er synlig enda! :Heartred:shy:

Ellers ingen symptomer eller annen tro på at det har klaffet, som vanlig :smiley-ashamed004

Legger ved bilde av skyggen, redigert og uredigert
IMG_3901.jpegIMG_3901.jpeg

I kveld har jeg også fått skikkelig grumsete urin, lys men så grumsete at den er ugjennomsiktig, det har jeg også hatt de andre gangene jeg har blitt gravid, så nå krysser jeg alt jeg har for at det er noe på gang inni meg, som ikke er synlig enda! :Heartred:shy:

Ellers ingen symptomer eller annen tro på at det har klaffet, som vanlig :smiley-ashamed004

Vis vedlegget 476073Vis vedlegget 476074
Tydelig strek da! Krysser fingrene for deg :smiley-angelic001

6 DPO idag ca (siden klokken er over midnatt, også usikkert pga jeg ikke testet skikkelig etter EL). Har hatt noen rare murringer midt på midten nederst i magen. Håpe det er noe, selv om jeg tviiiler. Betent tann, mye stress og ikke minst at jeg ikke testet etter EL kan vell ødelegge sitt. Men la inn aksjer før, under og etter fertilt vindu. Tvi tvi.

Så gøy å se testene begynne å komma :Heartred

Vis vedlegget 476073Vis vedlegget 476074
Ser streken her, ja! Spennende :nailbiting: Hvor mange dpo er du nå?

9dpo og blenda hvit enda..:dontknow i dag holdt jeg på å fikk falske forhåpninger, for når jeg tok testen så kom det opp en strek på testområdet ganske raskt, men denne forsvant igjen etter noen sekunder.. så ny regel til meg selv, ikke stå å se på testen med en gang du har tatt den :hilarious:

Last edited:
CD33/9dpo:
Kjenner ingen verdens symptomer og negative tester, bare skygger:angel5 Har fortsatt en litt skrell 2-åring hjemme. Snart hatt syke barn hjemme I 2 uker:angelic:
Screenshot_20251217_081148_FF App.jpg

20251217_074839.jpg

8dpo morgen. Vet ikke om det er så lett å se på bildene :hilarious: Men i dag fikk jeg også skygge på tidligtest stav. Den har jeg ikke fått skygge på tidligere, og liker litt bedre enn tidlig strimler! Håper så inderlig at det er noe som utvikler seg :Heartred:shy:
Har også fått tidenes vondeste «underjordiske» kvise på nesevingen, au!

Nå er jeg tom for tidligtester og må teste videre med vanlige, så da må jeg nok forberede meg på en helt hvit en i ettermiddag og kveld :smiley-ashamed004

IMG_3908.jpegIMG_3907.jpeg

Men du har skygger på alle? Hcg er testet helt ut?
Ja, er skygger på alle og hCG er testet ut, men vet jo at jeg får disse drittskyggene:p
Testet på nytt igjen;
20251217_084120.jpg

8dpo morgen. Vet ikke om det er så lett å se på bildene :hilarious: Men i dag fikk jeg også skygge på tidligtest stav. Den har jeg ikke fått skygge på tidligere, og liker litt bedre enn tidlig strimler! Håper så inderlig at det er noe som utvikler seg :Heartred:shy:
Har også fått tidenes vondeste «underjordiske» kvise på nesevingen, au!

Nå er jeg tom for tidligtester og må teste videre med vanlige, så da må jeg nok forberede meg på en helt hvit en i ettermiddag og kveld :smiley-ashamed004

Vis vedlegget 476086Vis vedlegget 476087
Alltid kjipt når man går fra hurtigtest til vanlig test :smiley-ashamed004 Men vanlig makesure og bp gir egentlig super tidlig resultat de også altså! Bestemte meg for å bare kjøpe vanlige tester denne gangen selv.

Back
Topp