Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååååå gratulerer!!Klarer ikke å tro på dette. 9 dpo i dag.

Og det er vanlig test?Klarer ikke å tro på dette. 9 dpo i dag.
sååå gøy! 
Du må bare ta og kutte bildet litt i toppen og bunnen så pleier det å gå fint9dpo idag, troooor jeg skimtet en veldig svak strek idag. Bildestørrelsen er for stor til å få lastet opp, så får ta ny senere![]()
![]()

Du må bare ta og kutte bildet litt i toppen og bunnen så pleier det å gå fint![]()

Gratulerer! Skal jeg sette deg på gravid eller vil du vente til du har tatt digital?Tusen takk dere! Ja, det er vanlig Makesure! Må kjøpe digital i dag, klarer ikke å tro på det før jeg ser det står skrevet.

Wow! Gratulerer så mye!!Klarer ikke å tro på dette. 9 dpo i dag.

Synes jeg skimter noe her! Så spennende!!Vis vedlegget 476026se der gikk det jaser ikke noe farge på den lille antydninger til strek, så frykter eventuell skyggestrek
![]()
Nå klarte jeg ikke holde meg hehe, 7/8 dpo og jeg skimter en svaaak strek?? Vis vedlegget 476020

Klarer ikke å tro på dette. 9 dpo i dag.

Skimter noe her også, håper for deg
Ååå håper det ikke er skyggestrekVis vedlegget 476026se der gikk det jaser ikke noe farge på den lille antydninger til strek, så frykter eventuell skyggestrek
![]()

Tror nok dessverre det bare er den samme skyggestreken som har vært der tidligere, men lov å håpe og ønske seg, takk for håpSkimter noe her også, håper for deg![]()

Takk!Gratulerer! Skal jeg sette deg på gravid eller vil du vente til du har tatt digital?![]()
![]()
Kan vente til jeg har tatt digital så jeg er heeeelt sikker på at jeg ikke har sett feil