IKM uke 52

Hei dere :) jeg har sneket litt i denne gruppen men ikke skrevet før nå.

Mammantil3håperpå4 - 36 - B4 - PP2 - EL 16/12(?) - IKM 30/12 (ca)

Jeg lurer på, er denne el testen positiv? Aldri tatt sånne før. Testen ble svakere kun noen timer etter (altså en ny test) er det normalt?
Hei da hører du til gruppa for ikm uke 1 :) Jeg bruker å legge testene inn i premom. Da er det lettere å vurdere om de er positive eller ei. Om neste test var svakere så vil jeg tenke toppen kanskje har vært og lh er på vei ned igjen. Jeg har pleid å ha superkorte topper så har måttet teste hele tiden for å få en positiv test :)Denne syklusen ble derimot laaang topp på meg :think005

Men åååå nå er det jo mandag og mange kan begynne å teste! Hvor lenge venter dere? :nailbiting:
Tenker å vente til torsdag, men det går jo sikkert ikke:hilarious:
Har faktisk veldig tro på denne PP’en, masse rart som skjer med kroppen, men som sikkert er tilfeldig. Har googlet ting som «Er hikke et tegn på tidlig graviditet?». Altså det er jo ikke helt bra:hilarious:

@Turnusmammaen gidder du å flytte meg til 24.?:happy:

thisisGtrying- 30 - B1 - PP 4 - EL 10/12 - IKM 24/12

Hei da hører du til gruppa for ikm uke 1 :) Jeg bruker å legge testene inn i premom. Da er det lettere å vurdere om de er positive eller ei. Om neste test var svakere så vil jeg tenke toppen kanskje har vært og lh er på vei ned igjen. Jeg har pleid å ha superkorte topper så har måttet teste hele tiden for å få en positiv test :)Denne syklusen ble derimot laaang topp på meg :think005
Åja, takk for oppklaringen:oops:dette med uker å sånt… det går litt over hodet på meg altså, sammen med alt annet :-p visste ikke at toppene var så korte, visste egentlig ikke noe særlig. Men dagen før den sterkeste testen var den svakere men sterk. Men hvis man må teste hele tiden for å få korrekt svar så ender jeg kanskje i den gata. Har kun testet en gang pr dag hittil.

Åja, takk for oppklaringen:oops:dette med uker å sånt… det går litt over hodet på meg altså, sammen med alt annet :-p visste ikke at toppene var så korte, visste egentlig ikke noe særlig. Men dagen før den sterkeste testen var den svakere men sterk. Men hvis man må teste hele tiden for å få korrekt svar så ender jeg kanskje i den gata. Har kun testet en gang pr dag hittil.
Da tilhører jeg også i uke 1, hopper over dit jeg

Tenker å vente til torsdag, men det går jo sikkert ikke:hilarious:
Har faktisk veldig tro på denne PP’en, masse rart som skjer med kroppen, men som sikkert er tilfeldig. Har googlet ting som «Er hikke et tegn på tidlig graviditet?». Altså det er jo ikke helt bra:hilarious:

@Turnusmammaen gidder du å flytte meg til 24.?:happy:

thisisGtrying- 30 - B1 - PP 4 - EL 10/12 - IKM 24/12
Hahaha regner med at hikke er et tidlig tegn på graviditet :hilarious:

1000014860.jpg
røyk på min første test nå idag 8dpo, den er jo blenda hvitt:( har fått ømmebryst idag, og kjenner godt murring eller noe i livmors området, så virker som at det skjer noe. Men vil ikke håpe for mye, sikkert bare kroppen som gjør seg klar til mens om en ukes tid :dance008 :joyful::happy7tenker at jeg tar neste på onsdag. Hvis det var festeblødning igår, så går det jo 2-3dager :smiley-angelic001

Men åååå nå er det jo mandag og mange kan begynne å teste! Hvor lenge venter dere? :nailbiting:

Er 7dpo idag, og de første testene ryker om 2 dager:p Har så lite trua og 0 symptomer:hilarious:

7dpo og synes jeg har mensenmurringer/mensensmerter. Kanskje lutealfasen blir kortere siden det syklusen etter MA(CD31)?:think005 Har vanligvis lutealfase på 15/16/17dager.

For noen går det jo med en eneste gang, men skjønner jo at man ikke har de største forventningene på at det gjelder en selv. Får heller komme som en skikkelig god overraskelse :happy:

Det spørs om jeg er så heldig:laughing021

Back
Topp