Det er ingen skyggeBedre bilde. Ganske tydelig strek!
Gratulerer så mye . Super misunnelig på streken din altså 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ingen skyggeBedre bilde. Ganske tydelig strek!
Gratulerer så mye . Super misunnelig på streken din altså 
Hvor mange tester er det i normal pakkene og hva koster de?Ja de kan være litt kjipe, men samtidig da også veldig greit når det først er så sterk strek for da er spiren forhåpentligvis godt plantaGratulerer
![]()

Ja, ikke sant. Godt å høreJa de kan være litt kjipe, men samtidig da også veldig greit når det først er så sterk strek for da er spiren forhåpentligvis godt plantaGratulerer
![]()
Håper virkelig det
Tusen takk!GratulererDa kan jeg settes på gravid ihvertfall
Fortsatt syns jeg BP tidlig er svak, men clearblue er mindre sensitiv og blir positiv på sekunder nå![]()

Tusen takkDet er ingen skyggeGratulerer så mye . Super misunnelig på streken din altså
![]()
Veldig overrasket siden jeg ikke hadde trua denne mnd! Håper at den sitter for dere neste PP 
Den testen jeg brukte kommer i 2pk og koster 49kr. Men de har også 5pk med strimler til samme pris, har ikke prøvd de.Hvor mange tester er det i normal pakkene og hva koster de?![]()

Disse testene er dårlige.. Her er bilde av min test av samme type og Make Sure tatt på samme urin..Noen som kan tolke dette? Skrev feil på bildene, er lørdag og idag
Jeg ser noe på den fra i dag!Noen som kan tolke dette? Skrev feil på bildene, er lørdag og idag
Ååj okei, men har bestilt nye tester nå!Disse testene er dårlige.. Her er bilde av min test av samme type og Make Sure tatt på samme urin..
Jeg å syns jeg ser noe, men får kjøpe andre tester en dag!Jeg ser noe på den fra i dag!
Skimter noe her jaNoen som kan tolke dette? Skrev feil på bildene, er lørdag og idag
Det håper jeg også, dette er så ventet nåSkimter noe her jahåper du får tydeligere svar med ett annet merke
![]()
Tør ikke settes på gravid enda grunnet tidligere kjemiske, må få positiv digital først tror jeg.Hvilken CB og hvor mange dpo?Negativ CB her idag, så håpet er vel ute denne gangen..
Clearblue ultratidlig den som blinker rødt ved nok urinHvilken CB og hvor mange dpo?