IKM UKE 52

Murringer her i fra til månen. Enten kommer mens i morgen, ellers er det en spire på vei! Blir spennende å se. Mulig jeg får kjøpt en test senere i dag, den var negativ 9 DPO, men gir ikke opp håpet av den grunn :Heartred

Tok nettopp en test og er helt i sjokk. Skulle bare utelukke graviditet siden vi skal på middagsselskap i kveld. Men her er det da en strek??

Vedlegg

• IMG_8386.jpeg
    IMG_8386.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 181
Ja, her er det ingen tvil! Gratulerer!! :Heartpink :talk017
Takk!! Skal ta ny test i morgen, orker ikke ta en nå på utvannet ettermiddagsurin og bli stresset over svak strek.

Det virket nesten som at streken ble sterkere etter den skulle leses av. Dette er Normal sin test og skal leses av etter 5 min. Men streken var nesten sterkere etter 7-8 min, noen som har opplevd det?

Takk!! Skal ta ny test i morgen, orker ikke ta en nå på utvannet ettermiddagsurin og bli stresset over svak strek.

Det virket nesten som at streken ble sterkere etter den skulle leses av. Dette er Normal sin test og skal leses av etter 5 min. Men streken var nesten sterkere etter 7-8 min, noen som har opplevd det?
Ja de kan bli sterkere når de blir liggende :)
Men streken var veldig sterk og fin og på Normal sin også så er du nok ganske så sikker på ei skikkelig spire her ! ❤️❤️❤️

Ja de kan bli sterkere når de blir liggende :)
Men streken var veldig sterk og fin og på Normal sin også så er du nok ganske så sikker på ei skikkelig spire her ! ❤️❤️❤️
Åå det er helt uvirkelig! Tror det nesten ikke selv! :Heartred Er Normal sine tester vanligvis ikke så følsomme?

Da kan jeg settes på gravid ihvertfall :Heartred
Fortsatt syns jeg BP tidlig er svak, men clearblue er mindre sensitiv og blir positiv på sekunder nå:happy:

Vedlegg

• PXL_20231231_043931680.MP.jpg
    PXL_20231231_043931680.MP.jpg
    5,3 MB · Visninger: 70
  • PXL_20231231_043857341.MP.jpg
    PXL_20231231_043857341.MP.jpg
    5 MB · Visninger: 68
Så fine streker!:) Bp var ikke noe sterkere på 4 åringen min på IKM de heller❤️
Gratulerer så mye :)
Dette er flere dager over og, men stresser lite over det.. de andre gangene har jeg tatt en test og ferdig- så går nok bra denne gangen og :Heartred

Back
Topp