IKM UKE 52

Ser vi noe her? Øynene går i kryss av å stirre på disse strimlene…

Vedlegg

• IMG_7373.jpeg
    IMG_7373.jpeg
    1 MB · Visninger: 129
  • IMG_7374.jpeg
    IMG_7374.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 136
Jeg hadde også en veldig dårlig magefølelse denne PP... først etter positiv test har jeg fått masse symptomer :wacky:
Åå gratulerer!! :love2 Har ikke vært så mye her inne i julen, så har ikke fått med meg hvordan det har gått med dere andre. Så spennende! Skal på jobb i morgen, så da får jeg tid til å lese meg opp litt her inne :hilarious:

Når begynte du å teste da, og hvilken dpo fikk du positiv test? Testet du hver dag? :hello2

Tok nye tester i dag! Fortsatt veldig svake... Klarer liksom ikke helt å skjønne det. Kan EL ha vært enda senere enn antatt? Var IKM i går eller senest i dag og testene er så svake... Blir jo helt stressa av det! Så i dag tok jeg først bp tidlig, så clearblue før jeg til slutt tok en bp vanlig...

De første bildene er tatt etter vanlig tid for avlesning, og de siste er tatt noe etter!
Klarer liksom ikke slå meg til ro med gravid...
Kan det ikke bare være at egget har festet seg sent? :Heartred

Tok nye tester i dag! Fortsatt veldig svake... Klarer liksom ikke helt å skjønne det. Kan EL ha vært enda senere enn antatt? Var IKM i går eller senest i dag og testene er så svake... Blir jo helt stressa av det! Så i dag tok jeg først bp tidlig, så clearblue før jeg til slutt tok en bp vanlig...

De første bildene er tatt etter vanlig tid for avlesning, og de siste er tatt noe etter!
Klarer liksom ikke slå meg til ro med gravid...
Strek er det i massevis, så jeg tenker du er gravid! også må vi bare håpe at om noen dager så er den sterkere og spiren blir sittende <3

Åå gratulerer!! :love2 Har ikke vært så mye her inne i julen, så har ikke fått med meg hvordan det har gått med dere andre. Så spennende! Skal på jobb i morgen, så da får jeg tid til å lese meg opp litt her inne :hilarious:

Når begynte du å teste da, og hvilken dpo fikk du positiv test? Testet du hver dag? :hello2
Testet fra 7DPO. Fikk positiv første test 9DPO. Tester flere ganger om dagen (kronisk testetøs)!

Jeg hadde festeblødning med første, samt blødning omkring mens-tid frem til uke 14 ish. Dette kan nok være festeblødning tenker jeg:happy:krysser fingrene for det:love7
Kan jeg spørre hvordan blødningen artet seg? Hadde blødning som starte 22. des, veldig lite (kun på papiret ved tørk), mer på dag 2; friskt blod, myye slim og litt klumper (byttet bind 2 ganger), og nesten ingenting på dag 3. Aldri hatt en sånn blødning, mine varer i 1 uke, hatt både ma, 2 sa og kjemisk. Alle hadde smerter og mye mer blod over 5+ dager, denne gangen hadde jeg kun veldig merkelige bekkenløsning lignende smertet i korsryggen i 2 dager (strålte ned i skinka og innside av lår). Hadde fortsatt så sykt ømme pupper etter blødningen, så tok en test som var svakt positiv, så nå går jeg nesten på veggen da jeg vil vite om spire. Har sluppet eller ei o_O

9 dpo og litt lyyyserosa utflod, sikkert tr som kommer. Trodde det var festeblødning sist :wacky: Men synes det kjennes ut som tr er på vei..
Kan være graviditet også. Skal krysse fingrene for deg!

9 dpo og litt lyyyserosa utflod, sikkert tr som kommer. Trodde det var festeblødning sist :wacky: Men synes det kjennes ut som tr er på vei..
Her kjennes det ut som om TR skal gjøre sitt inntog når som helst! Eneste markante forskjellen er at jeg er skikkelig hard i magen - jeg pleier vanligvis å bli veldig løs i magen rett før TR... :wtf:

Kan jeg spørre hvordan blødningen artet seg? Hadde blødning som starte 22. des, veldig lite (kun på papiret ved tørk), mer på dag 2; friskt blod, myye slim og litt klumper (byttet bind 2 ganger), og nesten ingenting på dag 3. Aldri hatt en sånn blødning, mine varer i 1 uke, hatt både ma, 2 sa og kjemisk. Alle hadde smerter og mye mer blod over 5+ dager, denne gangen hadde jeg kun veldig merkelige bekkenløsning lignende smertet i korsryggen i 2 dager (strålte ned i skinka og innside av lår). Hadde fortsatt så sykt ømme pupper etter blødningen, så tok en test som var svakt positiv, så nå går jeg nesten på veggen da jeg vil vite om spire. Har sluppet eller ei o_O
Hadde litt blod (orangefarget har jeg notert meg :hilarious:) i skjeden dagen etter positiv test. Testet ofte og tidlig, det var første mulige positive test. Problemet er at jeg ikke vet når el var.. Mørkt blod to dager etter positiv test, kun i skjeden på morgenen og sparsomt (mindre enn mens) med vanlig blod på truseinnlegg og papir gjennom dagen. Hadde gitt opp, men samtidig føltes det ikke ut som mens. Mens er vanligvis 5+ dager med mye blod. Jeg hadde også brun utflod rundt uke 13 og 16 da jeg skulle hatt mens. I neste svangerskap hadde jeg brun utflod ved mens hver mnd til 12 uker, tok seg aldri opp da. Synes selv at jeg har en merkelig mens nå, men er ikke gravid:happy: lykke til, håper for deg :Heartpink

Gratulerer så mye :Heartred hvor mange pp har dere hatt nå ?
Har ikke telt prøveperioder, men vi har vært uten prevensjon i 10 år og prøvd i ca 5 år, litt av og på. Aktivt og målretta i litt over ett år, parallelt med utredning for infertilitet. Har kun vært gravid en gang før, som endte med tidlig spontanabort i midten av november.

Back
Topp