IKM UKE 52

Ser noen noe? Dette er første testen jeg ser noe som er lovende :nailbiting: 13 dpo IMG_0567.jpegIMG_0568.jpeg

Test her i dag, helt hvit! Siden det var tidligtest tenker jeg nok at det ikke klaffet denne runden... Tar kanskje en test til om et par dager hvis ikke TR har kommet innen da! :)

Jeg fikk samme strek forrig mnd , viste seg å være skygge/lurestrek. Håper at den blir strekere hos deg :Heartred
Jeg fikk også skyggestrek forrige mnd og har sett det innimellom de siste dagene, men ikke slik som den jeg fikk i dag. Vi får se :Heartpink

Tårene bare renner og renner i dag og jeg klarer ikke helt å kontrollere det. Har ikke begynt å blø, og ikke testa positivt, men er bare på 10 dpo. Prøver å få kontroll på følelsene, men det kjennes som om tårene ligger rett under huden. I dag får vi besøk av barn i familien. Nydelige, gode unger på 2 1/2 og 5 1/2 som jeg er så glad i, og jeg er så redd for at tårene skal strømme sammen med dem også. At det skal være så vanskelig å få til, dette her!!!

Jeg fikk også skyggestrek forrige mnd og har sett det innimellom de siste dagene, men ikke slik som den jeg fikk i dag. Vi får se :Heartpink
Tok en bp nå selv ,er 12DPO den ble det skygge på :arghh:Bestilte bp sine el tester nå , men dropper hcg testene dems . De er super ultra følsomme :laughing002 Så prøver en runde til med ms sine . Spent altså , du får legge ut mer , tester er spennende , rene påske krimmen her:dance011

Tok en bp nå selv ,er 12DPO den ble det skygge på :arghh:Bestilte bp sine el tester nå , men dropper hcg testene dems . De er super ultra følsomme :laughing002 Så prøver en runde til med ms sine . Spent altså , du får legge ut mer , tester er spennende , rene påske krimmen her:dance011
Ikke sant! Synes det er mange ekle skygger ute å går om dagen.. fikk skygger på bp også forrige mnd. Likte EL testene til bp best. Er tom for tester utenom digital ukesindikator og de er ikke så spennende nå når jeg er i tvil om det i det heletatt er noen strek :hilarious: legger ut når jeg har kjøpt fler.. antakeligvis ikke før 27. og da kan jeg vel forvente å få noe på digital dersom det er noe:hilarious:

Vi får slenge oss på neste runde :Heartred
Var utrolig kjipt å få ikke gravid på testen i går . Hadde tenkt å pakke den inn i gave til samboern :Heartred kanskje det heller blir bursdag gave på meg i januar :bag::dance011
Ja, vi får prøve på nytt. Men blir så inni helsike nedtur likevel. Da røk hele 2023 på "ingenting".

Hei! :greet025Melder meg inn her. Noe usikker på tidspunkt på EL og IKM, men det stemmer sånn ca.

Babydrøm2024 - 25 år - B2 - PP1 - EL 17/12- IKM 31/12

Jeg er spent på å se alle tester denne uka, og håper på mange positive! Gleder meg til å teste selv, men har en tendens til å teste alt for tidlig. :smiley-angelic002

11 dpo i dag og negativ test. Jeg kan bare settes på TR. Ingen tegn til graviditet, så da spretter jeg rødvinsflaska, slenger beina på bordet etter besøk hos hele familien, og nyter kvelden. Tenker positivt og tar det ikke så tungt. Mye mulig jeg begynner å godta at vi kanskje aldri kommer i mål med dette. Det blir som det blir, og sånn er det. Ønsker dere fortsatt en riktig god jul alle sammen❤️

Melder meg inn her også! Vi har prøvd i 6 mnd uten hell. Er 11 dpo i dag og fikk disse. Jeg vet ikke om jeg ser noe, er ivertfall veldig svak synst jeg for 11 dpo, men skal sies att jeg fikk svak strek 18 dpo sist svangerskap, så kan hende jeg ikke produserer mye hcg, ellers så har jeg tatt feil av EL. Hva trur dere?:nailbiting:

Vedlegg

• IMG_2127.jpeg
    IMG_2127.jpeg
    473,4 KB · Visninger: 130
  • IMG_2097.jpeg
    IMG_2097.jpeg
    2,4 MB · Visninger: 132
Melder meg inn her også! Vi har prøvd i 6 mnd uten hell. Er 11 dpo i dag og fikk disse. Jeg vet ikke om jeg ser noe, er ivertfall veldig svak synst jeg for 11 dpo, men skal sies att jeg fikk svak strek 18 dpo sist svangerskap, så kan hende jeg ikke produserer mye hcg, ellers så har jeg tatt feil av EL. Hva trur dere?:nailbiting:
Her ser jeg noe :D

Back
Topp