Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser noeSer noen noe? Dette er første testen jeg ser noe som er lovende13 dpoVis vedlegget 423131Vis vedlegget 423132

Jeg fikk samme strek forrig mnd , viste seg å være skygge/lurestrek. Håper at den blir strekere hos degSer noen noe? Dette er første testen jeg ser noe som er lovende13 dpoVis vedlegget 423131Vis vedlegget 423132

Vi får slenge oss på neste rundeTesten her var negativ (14 DPO), så nå slutter jeg på duphaston og venter på mensen...
kanskje det heller blir bursdag gave på meg i januar 

Jeg fikk også skyggestrek forrige mnd og har sett det innimellom de siste dagene, men ikke slik som den jeg fikk i dag. Vi får seJeg fikk samme strek forrig mnd , viste seg å være skygge/lurestrek. Håper at den blir strekere hos deg![]()

Er den tatt på første urin?Ser noen noe? Dette er første testen jeg ser noe som er lovende13 dpoVis vedlegget 423131Vis vedlegget 423132
Hva skal man si, var på toalettet i 03-04 tiden på grunn av våkne barn så blir vel egentlig 2urin tatt kl. 06.30Er den tatt på første urin?

Ville tatt enda en!Hva skal man si, var på toalettet i 03-04 tiden på grunn av våkne barn så blir vel egentlig 2urin tatt kl. 06.30![]()
Tok en bp nå selv ,er 12DPO den ble det skygge påJeg fikk også skyggestrek forrige mnd og har sett det innimellom de siste dagene, men ikke slik som den jeg fikk i dag. Vi får se![]()
Bestilte bp sine el tester nå , men dropper hcg testene dems . De er super ultra følsomme
Så prøver en runde til med ms sine . Spent altså , du får legge ut mer , tester er spennende , rene påske krimmen her
Ikke sant! Synes det er mange ekle skygger ute å går om dagen.. fikk skygger på bp også forrige mnd. Likte EL testene til bp best. Er tom for tester utenom digital ukesindikator og de er ikke så spennende nå når jeg er i tvil om det i det heletatt er noen strekTok en bp nå selv ,er 12DPO den ble det skygge påBestilte bp sine el tester nå , men dropper hcg testene dems . De er super ultra følsomme
Så prøver en runde til med ms sine . Spent altså , du får legge ut mer , tester er spennende , rene påske krimmen her
![]()
legger ut når jeg har kjøpt fler.. antakeligvis ikke før 27. og da kan jeg vel forvente å få noe på digital dersom det er noe
Ja, vi får prøve på nytt. Men blir så inni helsike nedtur likevel. Da røk hele 2023 på "ingenting".Vi får slenge oss på neste runde
Var utrolig kjipt å få ikke gravid på testen i går . Hadde tenkt å pakke den inn i gave til samboernkanskje det heller blir bursdag gave på meg i januar
![]()
Ja, jeg tror det blir digital i morgen 14 dpo.. ellers må jeg vente til onsdag fordi jeg er tom for testerVille tatt enda en!

Melder meg inn her. Noe usikker på tidspunkt på EL og IKM, men det stemmer sånn ca.

Her ser jeg noeMelder meg inn her også! Vi har prøvd i 6 mnd uten hell. Er 11 dpo i dag og fikk disse. Jeg vet ikke om jeg ser noe, er ivertfall veldig svak synst jeg for 11 dpo, men skal sies att jeg fikk svak strek 18 dpo sist svangerskap, så kan hende jeg ikke produserer mye hcg, ellers så har jeg tatt feil av EL. Hva trur dere?![]()