Ja , det har skjedd før at den var blank på 11DPO og positiv 12DPO .Kanskje i morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja , det har skjedd før at den var blank på 11DPO og positiv 12DPO .Kanskje i morgen![]()
Det kommer en dag i morgenBeklager! Kommer ikke frem på bildene synes jeg, så følte ikke det var vits å legge de ut
Vis vedlegget 423075Vis vedlegget 423074

Ser definitivt noe her

Jeg ser
Jeg ser
Ser definitivt noe her![]()
Jeg ser![]()
Så spennende! Tok en til nå, helt uten at det vil gi noen ytterligere svarJeg ser![]()
veldig betryggende at flere ser, så håper jeg den bare blir sterkere
Ser!

Teste?11DPO
Jeg skal ta på urin to , hadde litt rosa på papiret idag og begynte smått med murring . Var litt rosa i går kveld og , så mulig jula blir rødTeste?![]()

Ikke gi opp håpet , men spar testene , ta første 10DPO og en dagen etter9 dpo og skikkelig menssmerter i natt. Føler jeg mista håpet litt, men skal prøve å holde på det litt til. Jeg blør jo ikke ennå. Har ved en feil bare tatt med fem tester på juleferie, så må spare de tre som er igjen.
Skal ta første 11dpo tenkte jegIkke gi opp håpet , men spar testene , ta første 10DPO og en dagen etter![]()
jeg ser ikke noeDet er akkurat som om jeg skimter ei svak svak stripe, men det er mulig jeg bare fabler her
Vis vedlegget 423121