hvilken tier? er litt slow...Venter på 10 kroningenKanskje det er siste gang vi ser den
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hvilken tier? er litt slow...Venter på 10 kroningenKanskje det er siste gang vi ser den
![]()
Jeg er 20 uker på vei i morgen så her går det unna. Men følger med på dere, er faktisk inne å ser hver morgen. Så spennendeSamboern spurte etter en tier her om dagen og jeg sa :hvem er det som har mynt lissom …den tiern fikk han ikkeTest tiern hehe blir spennende å se , hvis ikke så er tiern med meg i januar og
hvordan er det med deg ?
![]()

Hun bruker legge testen med en tier for å fokusere, tiern er med hver månedhvilken tier? er litt slow...
Ja forstår absolutt det, julen å tradisjonerTakk. <3 Ja, nei, hadde ikke tenkt å drikke meg snydens. Har vel landet på at jeg ikke trenger å ha dårlig samvittighet hvis jeg skulle ta ett glass. Og det er ikke det at jeg MÅ heller, det er bare... Symbolsk på et vis.
Når har du IKM?
Jeg har straks 13, straks 10, og 4,5 år2 DPO i dag, første test ryker 27. desember! Hatt mye murringer de siste dagene, men har null forhåpninger
Stresser ikke så mye med å bli gravid enda, jeg er på PP3 og tenker vi prøver i to PP'er til, før vi venter til høsten 2024 igjen med å fortsette.
Mine to er jo enda små, så nyter tiden med dem så mye jeg kan
Til dere andre med barn; hvor gamle er de?
Jeg tenker at du kan gå for alternativ 2 med god samvittighet. De fleste (de som ikke er på forum) tester ikke før 15DPO og «er ikke gravide» frem til detJenter, hva skal jeg gjøre? Jeg har holdt forumaktiviteten på et minimum denne PP-en fordi jeg la merke til at alt gravidfokuset stresset meg fælt. Nå har jeg kommet meg helt til 9 DPO og blitt skjør helt av meg selv.
I dag så jeg en liten lyserød prikk i all utfloden på dopapiret. Har litt løs mage og er uhorvelig trøtt (men har ikke sovet godt på mange dager, så)... Får selvsagt forhåpninger, samtidig som jeg skjelver og kaldsvetter. Hver lutealfase har vært ulik, så det kan jo like gjerne være PMS.
Jeg har egentlig ikke tenkt å teste før IKM den 25., fordi jeg vil ikke få falske forhåpninger/sorger på grunn av kjemisk eller sen implantasjon, og jeg vil heller ikke være lei meg på julaften. Men... Bør jeg da i det hele tatt drikke rødvinsgløgg eller juleøl? Den ene siden av meg tenker: "Test på julaften, så vet du!" Den andre sier: "Vent. Du er ikke gravid før testen er positiv. Nyt julaften som om du ikke driver og prøver i det hele tatt, og ta gleden eller sorgen som den kommer første juledag."
Synspunkter?
Ser jeg ikke står på lista (skjønner at det glipper, altså!), så før meg gjerne opp.![]()

Så hyggelig , kjenner at det året her har hvert hardt . Vi hadde termin 23 november med første ma . Så kjente litt på den . Nå vil jeg ikke ha flere ma hvertfall . Vil ha en sterk positiv strekJeg er 20 uker på vei i morgen så her går det unna. Men følger med på dere, er faktisk inne å ser hver morgen. Så spennende![]()
![]()

er ikke bare testetøs, jeg er jo avhengig
misunner de som kan leve livet som ingenting i dpo land og ikke teste før ikm. Planen var å vente til julaften... men tviler på jeg har viljestyrke til å vente så lenge. Jeg skal også teste juleaften , det var tøft å tisse 8DPO tiss rett i dass . Jeg titta på testene i kurven , følte meg som en smug røyker eller noe haha jeg tar kanskje en 10DPO skylder på en juleøl eller noe eller lar være ….jeg er også super testtøs nesten litt hcg horeNå kjenner jeg det begynner å bli vanskelig her. Har ikke testet noe enda, men er nødt til å gå på do på gjestetoalettet. Går jeg på badet kommer det garantert til å ryke en tester ikke bare testetøs, jeg er jo avhengig
misunner de som kan leve livet som ingenting i dpo land og ikke teste før ikm. Planen var å vente til julaften... men tviler på jeg har viljestyrke til å vente så lenge.
![]()

neiSkjønner du hvorfor nå ?![]()
![]()
![]()

Jeg har straks 13, straks 10, og 4,5 årSå de er greit fordelt utover
Var veldig usikker på nr 4, men nå er ønsket veldig stort igjen <3
@Turnusmammaen Så koselig at du også har små! Ble gravid med nr. 2 da eldste var 6 mnd., det var en opplevelse det ogsåFørstemann blir 3 år i mars, andremann er 7 mnd gammel![]()

Jeg har også 13-åring, 10-åring og en på snart 5Jeg har straks 13, straks 10, og 4,5 årSå de er greit fordelt utover
Var veldig usikker på nr 4, men nå er ønsket veldig stort igjen <3

Tøff den prøve tiden og det å ikke vite når det treffer!! Det tok 2,5 måned fra mannen refertiliserte til jeg hadde positiv graviditetstest. Det er ikke sååå lenge, men før det tok en evighet!! Spesielt tid fra el til ikm. Fra mens til el slappet jeg mer av.Så hyggelig , kjenner at det året her har hvert hardt . Vi hadde termin 23 november med første ma . Så kjente litt på den . Nå vil jeg ikke ha flere ma hvertfall . Vil ha en sterk positiv strek![]()
Hehe i starten var den tiern med på bildene uten at jeg tenkte på det , men så begynte den lissom å bli en del av inventaret

Mulig alt for tidlig, men får se da.Masse lykke til!!!Svir av en test imorgen, kun 7-8 dpo, men må se om det er noe der før vi drar på juleferie![]()
Mulig alt for tidlig, men får se da.