Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sa slipper egget iløpet av dagen eller de neste toDa er testen endelig positiv hos meg! Tester igjen i kveld for å se om egget har sluppet, eller om det lar vente på seg![]()
lykke til 
SpennendeBlir nervøs av denna tabellen jeg![]()
Du får sette deg på han å ri aksjene ut av hanVis vedlegget 422567Jeg har lavere tester allerede så regner med jeg har eggløsning i dag eller hadde sent i går. Men mannen har blitt syk nå så spørs om det blir noe mer aksjelegging… håper det var nok i går…

Den er fæl den dpo tiden for man får alle gravid symptomer3 dpo, og mensaktig murring de siste dagene + veldig tett nese.

Hadde korsryggsmerter forrig dpo runde og litt små kvalm. Nå er jeg mer såre bryst og uggen kvalm 5DPO her. Det er som et lykkehjul, man vet aldri hvordan følelse man får heheKvalm og vondt i korsryggen idag og igår kvalmen ga seg i 12 tiden..
Er nok typisk pms symptomer da, kun 3-4dpo.

Tenk om det har sånn at vi fikk hikke fra 3DPO , så hadde vi slipt å lure heeele veien til tanta kommerCa 6 dpo tenker jeg, har hikker siste dagene , ømme nipper og kvalme som er sterkere enn den pleier men man får jo alle symptomer . Eneste som er forskjell hos meg er at jeg har hatt hikke fler ganger siste dagene det pleier jeg ikke

Han spyr, haha.. og er skikkelig mannesyk når han er syk..så får se om han orker..Du får sette deg på han å ri aksjene ut av han![]()

Så spennende!Jeg har gått på Dobbel letrozol denne syklusen og var inne for sjekk på dag 13 tirsdag forrige uke og da var det dobbel eggløsning på gangFikk to Ovitrelle sprøyter da og er nå på 4/5 DPO og det går sååå sent i DPO land
Tester Ovitrellen ut av kroppen, så har jeg noe å gjøre
![]()

skulle tro jeg var sinnssyk
men jeg synes jeg ser noe svakt på kveldstesten i dag
bp tidligstest med sine kjente rykter, ooog jeg vet det altfor tidlig å si noe særlig 6dpo, testet etter el så er ganske sikker på el. Oppdaget kremete, hvit utflod i dag også, hatt murringer noen dager, føler meg oppblåst. Alt kan jo være naturlig, men det blir uten tvil noen spennende dager fremover
Å jaHan spyr, haha.. og er skikkelig mannesyk når han er syk..så får se om han orker..![]()
Tenkte han hadde litt feber og ømme knær jeg
hent bøtta også setter du deg i doggy med bøtta på ryggen 

Det ble lagt inn noen aksjer dagen i forveien uten at jeg var klar over at eggløsning var på vei. Så vi får se da om lillebror blir storebror til neste år
De 2 jeg har var planlagte og ble begge til på første eggløsning.