IKM UKE 52

Så godt som ingen strek i dag. Så vil tro EL har vært! Hvis det blir en neste pp, får jeg teste annen hver time eller noe for å prøve og finne toppen.. Kan bli dyrt det her, haha :p
Uff ja :p Jeg bestilte heldigvis en del på black friday med babyplan men jeg tester litt vel ofte så begynner å bli tomt..
Håper ingen av oss trenger neste mnd :) *krysser fingrene*

Her gikk det rett til maksimal i dag så da får man bare håpe unger holder seg friske nok til at vi klarer å snike oss unna på noe vis.. og at ikke jeg blir dårligere så vi orker …blæ ! Så innmari typisk..
A8612957-D92B-48DD-A562-8D6C6FE66459.jpeg

Ja det kan jo skje, nå tok jeg en make sure. Egentlig liker jeg ikke de for de er så innmari sensitive så blir så sterke i forhold til babyplan og lar jeg den ligge litt for lenge så blir den uansett positiv så blir bare forvirra. Men orker ikke bruke opp alle babyplan, spent på morgendagen.
Typisk så har jeg fått feber da.. så kan ikke ta med temp i dag pg sikkert ikke i morra tidlig heller.. akkkurat nå hadde det liksom vært greit å få tempa!
Se der ja! Der ser jo teststreken like sterk ut som kontrollstreken i alle fall? Jeg liker faktisk heller ikke så godt make sure sine eggløsningstester. Syns babyplan er best til det formålet, men også de kan bli sterkere når de ligger litt over tiden. Jeg har imidlertid brukt opp mine babyplan, så jeg er over på RFSU sine, de er helt ok. Må sjekke at testene synker etter hvert. Mine er fortsatt positive. Nei, så kjipt med feber! Veldig typisk at det kommer akkurat på dette tidspunktet :arghh: God bedring!

Hvor lenge etter EL viser EL-testen 2 streker ?
Hvis du tenker på tid/dager med positiv test, så er vel det veldig individuelt. Enkelte har en kort LH-topp og har positiv test bare i noen timer, mens andre har i flere dager. Jeg har hatt mellom en til tre dager selv, så kan variere fra syklus til syklus også, men jeg har vanligvis i ca. to dager. Gjennomsnittlig slipper vel egget rundt 24-36 timer etter første positive test.

4 dpo og jeg har så vondt i hoften/lysken og livmorområdet murrer selv når jeg ligger i ro, håper det er noe som fester seg :shy: når jeg tok av BH-en i kveld var niplene ømme, det pleier jeg ikke å ha. Man blir jo helt koko i denne tiden etter el:hilarious:
Samma her 4dpo og føler puppa ramler av …nipla kjempe såre . De pleier ikke være sååå såre så tidlig . Men man blir jo koko i prøve perioden :bag:

Hei! Krysser fingrene for alle sammen. Hvordan forholder dere dere til alkohol nå i julen? Takker dere nei, drikker litt, er ærlige om prøving eller kjører helt som normalt frem til positiv test? Selv har jeg IKM 28.12 og er litt usikker på hvordan jeg skal forholde meg til alkohol

Hei! Krysser fingrene for alle sammen. Hvordan forholder dere dere til alkohol nå i julen? Takker dere nei, drikker litt, er ærlige om prøving eller kjører helt som normalt frem til positiv test? Selv har jeg IKM 28.12 og er litt usikker på hvordan jeg skal forholde meg til alkohol
Jeg lever som vanlig frem til positiv test (tester fra 8DPO).

Nå er nok jeg av den ekstra forsiktige typen der, så kommer ikke til å drikke, men drikker heldigvis særdeles lite til vanlig, så ingen som kommer til å få med seg at jeg ikke drikker opp det ene glasset til julemiddagen. Det skjer ikke alltid uansett, hehe. Så ber jeg samboeren ta noen slurker av mitt også ;)

Drikker lite fra før , så ingen hadde merket noe forskjell fra eller til . Kan hende det blir en øl til maten . Jeg tenkte teste juleaften for jeg er 11DPO da .

jeg drikker ikke til vanlig . Så alkohol blir ikke et problem har ikke fortalt noen om prøvingen enda .. med familie vet vi er verpesjuke ❤️
Men jeg hadde tenkt at et glass vin til maten før positiv test er greit om man vil det selv

Ble peak på midten av dagen i dag og allerede sunket i kveld. Så er glad sykdom holdt seg nok unna til at det ble mulighet for aksjer :) Håper jeg klarer å holde meg til 10 dpo denne gangen men vi får nå se… godt å få svar før nyttår i hvertfall. Nå blir IKM 31 så enten blir det en veldig fin nyttår, eller så blir den litt drit :/
E70EDCF5-F5BF-4CA1-9D4C-70B1C16788BC.jpeg

Se der ja! Der ser jo teststreken like sterk ut som kontrollstreken i alle fall? Jeg liker faktisk heller ikke så godt make sure sine eggløsningstester. Syns babyplan er best til det formålet, men også de kan bli sterkere når de ligger litt over tiden. Jeg har imidlertid brukt opp mine babyplan, så jeg er over på RFSU sine, de er helt ok. Må sjekke at testene synker etter hvert. Mine er fortsatt positive. Nei, så kjipt med feber! Veldig typisk at det kommer akkurat på dette tidspunktet :arghh: God bedring!
Ja du fikk rett med rett på Max :)
og feberen har heldigvis gitt seg på meg. Nå håper håper håper jeg spiren sitter og blir værende!!

Back
Topp