Esmeralda
Forelsket i forumet
Man skal bare lese av resultatet etter det antallet minutter bruksanvisningen sier, feks 10 min. Etter det er testen ugyldigHvor lenge etter EL viser EL-testen 2 streker ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man skal bare lese av resultatet etter det antallet minutter bruksanvisningen sier, feks 10 min. Etter det er testen ugyldigHvor lenge etter EL viser EL-testen 2 streker ?
Krysser fingrene!Har hatt skikkelig menssmerter i dag... Har det klaffet mon tro? Blir spennende å vente en uke med testing![]()

Uff jaSå godt som ingen strek i dag. Så vil tro EL har vært! Hvis det blir en neste pp, får jeg teste annen hver time eller noe for å prøve og finne toppen.. Kan bli dyrt det her, haha![]()
Se der ja! Der ser jo teststreken like sterk ut som kontrollstreken i alle fall? Jeg liker faktisk heller ikke så godt make sure sine eggløsningstester. Syns babyplan er best til det formålet, men også de kan bli sterkere når de ligger litt over tiden. Jeg har imidlertid brukt opp mine babyplan, så jeg er over på RFSU sine, de er helt ok. Må sjekke at testene synker etter hvert. Mine er fortsatt positive. Nei, så kjipt med feber! Veldig typisk at det kommer akkurat på dette tidspunktetJa det kan jo skje, nå tok jeg en make sure. Egentlig liker jeg ikke de for de er så innmari sensitive så blir så sterke i forhold til babyplan og lar jeg den ligge litt for lenge så blir den uansett positiv så blir bare forvirra. Men orker ikke bruke opp alle babyplan, spent på morgendagen.
Typisk så har jeg fått feber da.. så kan ikke ta med temp i dag pg sikkert ikke i morra tidlig heller.. akkkurat nå hadde det liksom vært greit å få tempa!
God bedring!Skal lese svaret på 5 minutter . . Lurer for jeg vet ikke hvem av disse toppene jeg skal gå utifra var elMan skal bare lese av resultatet etter det antallet minutter bruksanvisningen sier, feks 10 min. Etter det er testen ugyldigMen hvor lenge den viser to streker vet jeg ikke.
Hvis du tenker på tid/dager med positiv test, så er vel det veldig individuelt. Enkelte har en kort LH-topp og har positiv test bare i noen timer, mens andre har i flere dager. Jeg har hatt mellom en til tre dager selv, så kan variere fra syklus til syklus også, men jeg har vanligvis i ca. to dager. Gjennomsnittlig slipper vel egget rundt 24-36 timer etter første positive test.Hvor lenge etter EL viser EL-testen 2 streker ?
Samma her 4dpo og føler puppa ramler av …nipla kjempe såre . De pleier ikke være sååå såre så tidlig . Men man blir jo koko i prøve perioden4 dpo og jeg har så vondt i hoften/lysken og livmorområdet murrer selv når jeg ligger i ro, håper det er noe som fester segnår jeg tok av BH-en i kveld var niplene ømme, det pleier jeg ikke å ha. Man blir jo helt koko i denne tiden etter el
![]()

Hurra! Håper dere finner et vinduHer gikk det rett til maksimal i dag så da får man bare håpe unger holder seg friske nok til at vi klarer å snike oss unna på noe vis.. og at ikke jeg blir dårligere så vi orker …blæ ! Så innmari typisk..Vis vedlegget 422481
Jeg lever som vanlig frem til positiv test (tester fra 8DPO).Hei! Krysser fingrene for alle sammen. Hvordan forholder dere dere til alkohol nå i julen? Takker dere nei, drikker litt, er ærlige om prøving eller kjører helt som normalt frem til positiv test? Selv har jeg IKM 28.12 og er litt usikker på hvordan jeg skal forholde meg til alkohol
Samme her, bortsett fra at jeg ikke gidder å teste før etter IKMJeg lever som vanlig frem til positiv test (tester fra 8DPO).

Nå er nok jeg av den ekstra forsiktige typen der, så kommer ikke til å drikke, men drikker heldigvis særdeles lite til vanlig, så ingen som kommer til å få med seg at jeg ikke drikker opp det ene glasset til julemiddagen. Det skjer ikke alltid uansett, hehe. Så ber jeg samboeren ta noen slurker av mitt ogsåHei! Krysser fingrene for alle sammen. Hvordan forholder dere dere til alkohol nå i julen? Takker dere nei, drikker litt, er ærlige om prøving eller kjører helt som normalt frem til positiv test? Selv har jeg IKM 28.12 og er litt usikker på hvordan jeg skal forholde meg til alkohol
Drikker lite fra før , så ingen hadde merket noe forskjell fra eller til . Kan hende det blir en øl til maten . Jeg tenkte teste juleaften for jeg er 11DPO da .Hei! Krysser fingrene for alle sammen. Hvordan forholder dere dere til alkohol nå i julen? Takker dere nei, drikker litt, er ærlige om prøving eller kjører helt som normalt frem til positiv test? Selv har jeg IKM 28.12 og er litt usikker på hvordan jeg skal forholde meg til alkohol
Standhaftig du!Samme her, bortsett fra at jeg ikke gidder å teste før etter IKM![]()

Håper det er noe i disse tullete symptomeneSamma her 4dpo og føler puppa ramler av …nipla kjempe såre . De pleier ikke være sååå såre så tidlig . Men man blir jo koko i prøve perioden![]()

jeg drikker ikke til vanlig . Så alkohol blir ikke et problem har ikke fortalt noen om prøvingen enda .. med familie vet vi er verpesjukeHei! Krysser fingrene for alle sammen. Hvordan forholder dere dere til alkohol nå i julen? Takker dere nei, drikker litt, er ærlige om prøving eller kjører helt som normalt frem til positiv test? Selv har jeg IKM 28.12 og er litt usikker på hvordan jeg skal forholde meg til alkohol
bare en dritlei pessimistStandhaftig du!![]()

Ja du fikk rett med rett på MaxSe der ja! Der ser jo teststreken like sterk ut som kontrollstreken i alle fall? Jeg liker faktisk heller ikke så godt make sure sine eggløsningstester. Syns babyplan er best til det formålet, men også de kan bli sterkere når de ligger litt over tiden. Jeg har imidlertid brukt opp mine babyplan, så jeg er over på RFSU sine, de er helt ok. Må sjekke at testene synker etter hvert. Mine er fortsatt positive. Nei, så kjipt med feber! Veldig typisk at det kommer akkurat på dette tidspunktetGod bedring!