IKM UKE 52

Kan man registrere graviditetstester i Premom også på samme måte som eggløsningstestene?

Endelig positive eggøsningstester i dag:hello2 Et par dager senere enn jeg pleier, men på samme syklusdag som den gangen jeg ble gravid med mini, så jeg har troen på denne syklusen altså! Kanskje eggene mine trenger et par ekstra dager på modning for at de skal bli bra:hilarious: Ikm blir vel også forskjøvet med et par dager, men er i samme uke, så gidder ikke endre det i oversikten. Gleder meg til all testingen jeg skal få gjort i julen med så mange fridager! Kjenner jeg meg selv rett blir det sikkert 4 tester til dagen da, når jeg ikke er på jobb på dagtid:hilarious:

Vedlegg

• Snapchat-1206739504.jpg
    Snapchat-1206739504.jpg
    273,2 KB · Visninger: 62
Jeg skjønner ikke helt hva som skjer her… Streken er svakere enn den var på CD13/14, kan dette betyr at EL har vært? Er det ikke rart at det ikke har vært antydning til topp da?

Jeg har hatt 28 ukers syklus siste to syklusene, og trodde at topp skulle være CD14 og EL15. Kanskje er ikke syklusen min like regelmessig som jeg trodde…
Tja, vanskelig å si, husker ikke helt her men pleier du å stabile sykluser?
Det er sånn sett fordel med temping at man da ser at egget faktisk har sluppet. Noen ganger prøver kroppen flere ganger før den slipper. Men kan være du missa toppen og, at om du hadde tatt på ett annet tidspunkt på cd 14 hadde den vært positiv.

jeg har endelig fått høy på monitoren min, noen dager for sent så da spørs det nok om ikke el venter på seg til mandag/tirsdag og jeg havner i uke 1.. snork
Kjedelig å gå og vente på el. Håper den plutselig slår til med maksimal i morgen da :)

Føler med dere på dette med el . Jeg skjønner ikke når den skjedde denne gang. Har ikke hatt el symptomer eller noe . Før nå har jeg mye symptomer. Luft i magen. Ømme nipper. Skulle hatt EL igår. Men trur jeg hadde el ved positiv el.-test den 11.12.

Føler med dere på dette med el . Jeg skjønner ikke når den skjedde denne gang. Har ikke hatt el symptomer eller noe . Før nå har jeg mye symptomer. Luft i magen. Ømme nipper. Skulle hatt EL igår. Men trur jeg hadde el ved positiv el.-test den 11.12.
Skriver en gang til å legger ved bilde av grafen fra el-testene (Eveline sine tester )

Vedlegg

• IMG_0164.png
    IMG_0164.png
    150,2 KB · Visninger: 69
Skriver en gang til å legger ved bilde av grafen fra el-testene (Eveline sine tester )
Også ser jeg på el test grafen at den er påvei opp men. Streken er kjempe svak på testen idag

Tja, vanskelig å si, husker ikke helt her men pleier du å stabile sykluser?
Det er sånn sett fordel med temping at man da ser at egget faktisk har sluppet. Noen ganger prøver kroppen flere ganger før den slipper. Men kan være du missa toppen og, at om du hadde tatt på ett annet tidspunkt på cd 14 hadde den vært positiv.
Her er mine siste sykluser. Så ganske stabile? De har ikke vært så lange så synes det er rart om jeg ikke har hatt el enda (CD16 i dag). Men skal ta en test i dag og i morgen for å sjekke!
Ja, det kan jo være. Får kanskje bare nedjustere forventningene mine så jeg ikke blir så skuffet om TR skulle komme i romjula..

Vedlegg

• IMG_8153.png
    IMG_8153.png
    812,7 KB · Visninger: 75
Ble spådd på Etsy i mai, og tenk hvor gøy om det klaffa da :dance018 :dance018 :woot: Se vedlegg.

Selv om det er høyst usannsynlig at jeg blir gravid denne mnd, med tanke på at vi rakk en runde med sex, to dager før EL. (Mannen jobber medlever), og neste sex er mandag:finger005

Vedlegg

• Screenshot_20231216_211607_Chrome.jpg
    Screenshot_20231216_211607_Chrome.jpg
    399,6 KB · Visninger: 75
Her er mine siste sykluser. Så ganske stabile? De har ikke vært så lange så synes det er rart om jeg ikke har hatt el enda (CD16 i dag). Men skal ta en test i dag og i morgen for å sjekke!
Ja, det kan jo være. Får kanskje bare nedjustere forventningene mine så jeg ikke blir så skuffet om TR skulle komme i romjula..
Ja de virker jo ganske stabile :) spennende å videre *krysse fingrene*

Kjedelig å gå og vente på el. Håper den plutselig slår til med maksimal i morgen da :)
Ja det kan jo skje, nå tok jeg en make sure. Egentlig liker jeg ikke de for de er så innmari sensitive så blir så sterke i forhold til babyplan og lar jeg den ligge litt for lenge så blir den uansett positiv så blir bare forvirra. Men orker ikke bruke opp alle babyplan, spent på morgendagen.
Typisk så har jeg fått feber da.. så kan ikke ta med temp i dag pg sikkert ikke i morra tidlig heller.. akkkurat nå hadde det liksom vært greit å få tempa!

Vedlegg

• 78386495-64C5-4735-8669-E7DF0EC2B830.jpeg
    78386495-64C5-4735-8669-E7DF0EC2B830.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 63
4 dpo og jeg har så vondt i hoften/lysken og livmorområdet murrer selv når jeg ligger i ro, håper det er noe som fester seg :shy: når jeg tok av BH-en i kveld var niplene ømme, det pleier jeg ikke å ha. Man blir jo helt koko i denne tiden etter el:hilarious:

Har hatt skikkelig menssmerter i dag... Har det klaffet mon tro? Blir spennende å vente en uke med testing :wacky:

Ja det kan jo skje, nå tok jeg en make sure. Egentlig liker jeg ikke de for de er så innmari sensitive så blir så sterke i forhold til babyplan og lar jeg den ligge litt for lenge så blir den uansett positiv så blir bare forvirra. Men orker ikke bruke opp alle babyplan, spent på morgendagen.
Typisk så har jeg fått feber da.. så kan ikke ta med temp i dag pg sikkert ikke i morra tidlig heller.. akkkurat nå hadde det liksom vært greit å få tempa!
God bedring! Håper det går over fort :Heartred

Back
Topp